שם משתמש
סיסמא
ארז דיין בוועידת הסוכנים הויועצים ה-11 של עדיף צילום: סטודיו עדיף
 
ארז דיין: "ב-45% מפוליסות הביטוח יש טעות לרעת הלקוח"
מייסד פוליסי צ'ק הסביר את חשיבות הבדיקה שעורכת החברה | "מצאנו יותר מ-80 סוגי טעויות, חלקן גלויות וחלקן מוסתרות"
הממצאים הסטטיסטיים ב-15 שנות קיומה של פוליסי צ'ק מצביעים על כך שב-45% מפוליסות הביטוח יש טעות לרעת הלקוח. את הנתון הזה הציג ארז דיין, מייסד החברה, בוועידת הסוכנים והיועצים של עדיף שנערכה אתמול (ד').

דיין הסביר כי המערכת של פוליסי צ'ק היא כלי עזר חשוב מאוד לסוכן הביטוח לסקירה של התיק, וליווי הלקוח עד לקבלת הכספים להם הוא זכאי. "הבדיקה מעניקה שקט נפשי ללקוח ולסוכן".

לדבריו, לקוחות לא מוכנים לקבל מחברות הביטוח דוחות שנעשו באופן ידני, או לקבל מידע עם סכומים שונים לגבי אותה פוליסה. "זה מקשה גם על סוכן הביטוח. לכן הוא מפנה אלינו לבדיקה ומתוגמל על זה. הטיפ שהוא נותן ללקוח לשלוח את הנתונים לבדיקה יגדילו לסוכן את ההכנסות. לטעות זה אנושי, אבל כאשר זה מגיע ל-45% מהמקרים שמגיעים, זה מקומם. אנחנו בודקים את האמת ועוזרים ללקוח לקבל את הכסף".

דיין ציין כי חברות הביטוח מכירות בחוות הדעת של פוליסי צ'ק, וב-95% מקבלות את חוות הדעת. "חברות ביטוח בעצמן פונות אלינו לבדוק את הפוליסות".

מייסד החברה ביקש להדגיש כי "אנחנו לא יועצים לפרישה, לא בודקים אם פוליסה נרכשה בצורה נכונה או לא. אנחנו רק בודקים את נפלו טעויות. מצאנו יותר מ-80 סוגי טעויות.

חלק מהטעויות הן גלויות וחלקן מוסתרות, הסביר דיין. טעות גלויה יכולה להיות טעות בציון המגדר. טעות מוסתרת יכולה להיות בונוס שהובטח אבל הוא קיים 

באשר לסימני האזהרה, דיין מציין פוליסות של חברות ביטוח שלא קיימות יותר, פוליסות ישנות מאוד משנות ה-60, ה-70 וה-80, מעבר בין מעסיקים, ניוד של הכספים לחברה אחרת, פוליסות שפקעו, דיווח הפרמיות בדוח השנתי לא תואם למה ששולם ועוד.


משתתפי הפנל: עו"ד אורי בוים, אהוד בר חן, אורי צפריר ועופרה פלד / צילום: סטודיו עדיף


בהמשך להרצאתו של דיין, נערך פנל אותו הנחתה מנכ"לית החברה עופרה פלד. עו"ד אורי בוים, שמייצג את החברה במקרים שבהם חברות ביטוח לא מקבלות את חוות הדעת, ציין כי מאוד חשוב כשניגשים לערכאות, יש להגיש חוות דעת מקצועית שנכתבה על ידי איש מקצוע בעל ניסיון.

"לא תמיד בית המשפט יודע להגיע לפרטים. הפרטים הקטנים עוזרים להגיע לחקר האמת. המשמעות עבור הלקוח שהוא יקבל את המידע שלו, קיצור זמנים ועלויות נמוכות. בתי המשפט מתייחסים ברצינות לחוות הדעת של פוליסי צ'ק. חוות דעת מקצועית וערוכה חוסכת זמן וכסף", הסביר עו"ד בוים.

אהוד בר חן, שהיה סמנכ"ל בחברת דיגיטל, שנסגרה ב-1996, סיפר כי אחרי סגירתה התעורר חשש בקרב העובדים שיש טעיות בפוליסות. לדבריו, ראשי החברה הקימו צוות מתנדבים מיוצאי החברה והטיפול הועבר לפוליסי צ'ק. מ"מ וסגן נשיא לשכת סוכני הביטוח, אורי צפריר, סיפר לנוכחים את סיפורו האישי וציין כי "טעות קטנה מלפני 20 שנה יכולה להתבטא בהרבה מאוד כסף".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית