שם משתמש
סיסמא
 
לוח אירועים
הושק העתיד הדיגיטלי של סוכני הביטוח: מערכת PRO360 שתוביל את הסוכנים לעידן הבא
המערכת הוצגה בכנס 'מתכננים עתיד', והיא מאפשרת שימוש בטפסים דיגיטליים, מהווה crm לסוכן ומתממשקת עם חברות הביטוח והבנקים, לקבלת תמונת מצב רחבה ומעודכנת אודות הלקוח | הדרכות על המערכת יחלו בקרוב
"אצל 75% מסוכני הביטוח ההכנסות הינן פחות מחצי מיליון שקלים בשנה. אם לא נדע להרחיב את גל ההכנסות, העסק לא יתרומם, ולכן לא יכול להיות שאתם מרוצים ממה שיש על שולחן העבודה שלכם", כך הציג קובי נבון, יו"ר הון ליין, את הצורך של סוכני הביטוח והמתכננים הפיננסים במערכת אחת שתעשה סדר ותרכז את כל הפעילות הפיננסית והביטוחית תחת קורת גג אחת.
מערכת PRO360
הוא ביקש לשקף לסוכנים את שורת הפעולות הארוכה והמייגעת שהם צריכים לעבור על מנת לקבל תמונה מלאה על הלקוחות שלהם, טרם ייעוץ ובמהלכו. "אתם פותחים את מערכת הטפסים, גאוני. רגע, ויש גם את מ'הר הכסף' שצריך להוציא ממנו את הנתונים, וצריך להיכנס לחברות כמו BTB, לקרנות גידור והשקעה ועוד ועוד. איפה כל אלו נמצאים על השולחן שלכם? איך אפשר לקבל לקוח או משפחה שצריך לעשות לה סדר ולראות את כל הנתונים במקום אחד?", תהה יו"ר הון ליין.

קובי נבון

קובי נבון. "טכנולוגיה שמייצרת ערך" / צילום: סטודיו עדיף


"פה אנו נכנסים. טכנולוגיה זה הדבר הבסיסי ואנחנו חיפשנו טכנולוגיה שמייצרת ערך. תאמינו לי, טפסים הקלדתי מספיק בחיי. אבל כאן נשאלת השאלה איזו מערכת תאפשר לכם לקום בבוקר, לפגוש לקוח, למכור לו מוצר ולהביא לכם ערך? זה מה שעמד בראש מעייניי", הוא הסביר. 

"לכן פיתחנו תוכנה שנקראת PRO360. אנחנו חברת תוכנה שיודעת לבנות מה שאנשי המקצוע צריכים ואני אמנם מכיר את עולם הפיננסים משנת 93', הקמתי את מערכי הפיננסים הכי גדולים בארץ ואני מכיר גם עולם הביטוח, אבל היה חסר לי מישהו שיוכל לפנות לגופים הגדולים. כך חברתי לעדיף, אשר חרטה על דגלה לספק תשתית מקצועית רחבה ומידע ממוקד שיסייע לסוכן", סיפר נבון. 

"הסתכלות אחרת שנועדה להרחיב את השירותים הנמכרים לתא המשפחתי"

כאן החל נבון להציג את המערכת, שזכתה להתעניינות רבה מסוכני הביטוח שהגיעו לכנס. "המערכת שפיתחנו, PRO360 מייתרת את המערכות שיש לסוכן על שולחן העבודה. המערכת כוללת טפסים דיגיטליים, crm לסוכן, איסוף מידע מ'הר הביטוח'' סימולטורים ופותחות אפשרויות רבות נוספות - כל מה שמאפשר לקבל תמונת מצב רחבה ומעודכנת אודות הלקוח", ציין יו"ר הון ליין. 

מערכת PRO360

הוא הסביר כי המערכת מספקת את הטפסים הדיגיטליים ברמה הגבוהה ביותר. "כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות מחוברים למערכת בפורמט דיגיטלי. כל הנתונים של הלקוח נכנסים פנימה, הסוכן או המתכנן מקבלים טופס, שולחים ללקוח, הוא חותם ומחזיר והמכירה או העדכון מסתיימים. הכל קיים במערכת. זהו הדבר המתקדם ביותר שקיים היום בתחום", אמר נבון. 

הוא הרחיב גם על יתרונות ה-CRM לסוכן שמספקת PRO360. "הסוכנים והמתכננים יכולים בתוך ימים ספורים לקחת את המידע שיש להם במערכות הקיימות, ולהשתיל אותו במערכת שלנו. מעבר לכך, אני לא מכיר אתר אחד שאני, כלקוח, יכול לראות כל מה שיש לי במקום אחד - לא 'הר הביטוח' או שום הר כזה או אחר. אנחנו יכולים לאסוף מידע מהמסלקה ומחברות הביטוח, והכל אוטומטי במערכת אחת, בתוך שניות. מיד לאחר שהלקוח חתם על הטפסים, הכל נמצא תחת קורת גג אחת", הוא אמר.

מערכת PRO360

יתרון נוסף שהציג נבון, נוגע לסימולטורים הכלולים במערכת. "הסוכנים והמתכננים יכולים להציג ללקוח תחזית בכל הסימולטורים שהשוק מכיר: פרט, פנסיה, פיננסים, אלמנטרי, אלטרנטיבי, הכל במערכת אחת. זו טכנולוגיה וזו המתודולוגיה שלי. אני רוצה לקבל תמונת מצב רחבה ככל האפשר, מדויקת ומעודכנת, כך שאראה את הנתונים גם בעוד שבועיים-שלושה-ארבעה, אם יש שינויים. אני לא מדבר על גמל והשתלמות, זה יש לעוד מערכות. אני מדבר על נדל"ן, קרנות הון סיכון, הכל. אני יכול לראות את כל המסגרת הפיננסית של התא המשפחתי. אם יש ילדים, ואיזה ביטוחים יש להם. אם יש אישה הצוברת לפנסיה וגם אני צובר פנסיה, איך זה משפיע על כל התא המשפחתי. זו הסתכלות אחרת שנועדה להרחיב את השירותים הנמכרים לתא המשפחתי בצורה מתמשכת, קלה ונוחה", ציין נבון.

חיבור לכל הבנקים והשוואת משכנתאות

יו"ר הון ליין הסביר כי העבודה במערכת אל מול הלקוח בנויה מארבעה שלבים - איסוף מידע, ייעוץ, יישום ומעקב. "כשאני פוגש משפחה אני רוצה לדעת מה גובה המשכנתה שלה, אם יש הלוואות או אשראי וכן נתונים פיננסיים נוספים. המערכת יודעת להתחבר לכל הסניפים והבנקים, כך שאם הלקוח ייתן לנו הרשאה לבחון את כל כלכלת המשפחה שלו, נוכל לראות הכל. באשראי, בוויזות, בתזרים מזומנים. פיתחנו מערכת להפוך את סוכן הביטוח להיות מתכנן פיננסי" הוא הוסיף.

PRO360

"מהרגע שהלקוח מאשר לנו לצפות במידע שלו, אנחנו יודעים לנהל את תזרים המזומנים שלו, לדעת מה החלומות שלו ובשביל מה הוא צריך כסף. מכיוון שאנחנו רוצים להכיר את הלקוח, מי הוא, מי בן/בת זוגו, איפה הוא גר, האם יש לו ילדים, במה הוא עוסק ועוד, אספנו מידע דרך שאלון דיגיטלי חכם, כאשר התשובות נכנסות לתוך המערכת. במקביל, הפוליסות של חברות ביטוח או בתי השקעות נכנסות גם הן למערכת ואיש המקצוע יכול להיכנס ולראות את התיק המלא של הלקוח. על סמך כל הנתונים האלו איש המקצוע נותן באופן אוטומטי דרך המערכת ייעוץ בפרישה, ניהול סיכונים, אשראי ומשכנתאות וכלים, כל זאת עם הלוגו של הסוכן", הסביר נבון. 

הוא הרחיב על שירות המשכנתאות וההלוואות דרך המערכת. "איש המקצוע יכול להשוות עבור הלקוח בין המשכנתה שלו לבין משכנתאות נוספות שהוא יוכל לקבל בשוק, והאם כדאי לו למחזר את המשכנתה. בעוד שלושה חודשים ייכנס לתוקפו נושא לשכות האשראי. איש המקצוע יכול להעביר את הרייטינג של הלקוח ללשכת אשראי ולקבל את הריבית הטובה ביותר עבורו".

"בנוסף, ניתן באמצעות המערכת לראות את תיק הביטוח של המשפחה ולבחון אם בני המשפחה נמצאים בתת-ביטוח או אובר-ביטוח, ולהשוות בין הכיסויים הקיימים לכיסויים המומלצים. הכל בלחיצת כפתור", אמר נבון.

בקרת עמלות מול חברות הביטוח

באשר לשלב המעקב והבקרה, PRO360 יכולה פעם בשנה לבצע עדכון צרכים ללקוח. זאת בניגוד למצב הקיים, בו הסוכן צריך לעשות את עדכון הצרכים ולחזור שוב ושוב על בקשה לקבלת העדכונים מהלקוח. 

למערכת ישנם שירותים נוספים עבור הסוכנים. "פיתחנו ב-PRO360 אפשרות בה הסוכנים יכולים לבצע בקרת עמלות אוטומטית מול חברות הביטוח. כך הסוכנים יכולים לדעת אם החברות שילמו/לא שילמו, כמה הם מקבלים על שירותי תפעול, מאגרים פיננסיים, הכל כאמור תחת תוכנה אחת".

"רק לפנות זמן ולפתוח את הראש"

בסוף הרצאתו התייחס נבון להטמעת המערכת במשרדי הסוכן. "התוכנה עמוקה, זו לא תוכנה שיכולים לבוא ולהתקין ולהתחיל לרוץ איתה. לכן התחברנו לעדיף. אנשי המקצוע צריכים בראש ובראשונה להפנים שהם צועדים לכיוון העשור הבא. אנחנו לקחנו את ההטמעה וההדרכה על עצמנו ובונים סדרה של ארבעה מפגשים להכרת התוכנה. ברגע שהסוכן יכיר את המערכת, נוכל להעביר את כל הלקוחות אליה. החל מחודש יוני עדיף מתחילה בקורסים של הכרת והטמעת התוכנה. זה לא דורש כלום, רק זמן ולפתוח את הראש. זה הדבר הבא", סיכם נבון.
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית