שם משתמש
סיסמא
גיא כרמון / צילום: סטודיו עדיף
 
לוח אירועים
גיא כרמון: חדשנות וניסיון הולכים יחד בביטוח נסיעות לחו"ל
מנכ"ל IMA ו-MedPay עמד על הקשר שבין השניים לאור פניית חברות הביטוח לאפליקציות שיוצרות קשר בין המבוטח שנמצא בחו"ל לבין החברה או התפעול של האירועים
מה חשוב יותר בביטוחי נסיעות לחו"ל – חדשנות או ניסיון?. שאלה זו עמדה במרכז הרצאתו של גיא כרמון, מנכ"ל IMA ו-MedPay בכנס ביטוחי הבריאות של עדיף, שבה ביקש לשתף כיצד הוא רואה זאת לאחר 20 שנות ניסיון.
 
לדבריו, בביטוחי הנסיעות לחו"ל מדובר על שוק שמתקרב למיליארד שקלים ואשר גדל בצורה מאוד מרשימה משנה לשנה ולמעשה הכפיל את עצמו משנת 2014, כאשר ההתעניינות של חברות הביטוח בתחום גוברת והולכת. "ראינו בקיץ האחרון שלושה קמפיינים גדולים, של פספורטקארד, הפניקס וכלל ביטוח. אחד הדברים הנוספים שרואים, זה את הפנייה לאפליקציות שיוצרות קשר בין המבוטח שנמצא בחו"ל לבין חברת הביטוח או התפעול של האירועים. אני כמובן מברך על זה. לפני שנתיים עמדתי פה על במה זו וסיפרתי על פרויקט MedPay ואני יכול לספר שהפתרון הזה הפך מאז לסטנדרט בכל העולם. כל הנושא של עולמות ביטוחי נסיעות לחו"ל אומץ על ידי מגדל לראשונה ואחר כך על ידי הראל. האינגייג'מנט (רמת המעורבות והעניין – מ.ע) של האפליקציה מרשים, מעל מה שציפינו. אנחנו עם עשרות אלפי תביעות ותשלומים למבוטחים, כאשר 50% מהתביעות משולמות בתוך שעה אחת". 

כרמון הוסיף: "מדברים על אלפי ייעוצים רפואיים, עשרות אלפי ספקים רפואיים שנמצאים בכל רחבי העולם. המידע שמתקבל עליהם מגיע מהתביעות שמקבלים. הדגם חדשני ולמעשה כל הצדדים נהנים ממנו.ב-2020, בעזרת השם, אעמוד פה ואספר לכם על חידושים נוספים ופריצות דרך נוספות שמתכננים לעשות יחד עם האפליקציה". 

באשר לאופן שבו ניסיון משתלב עם חדשנות, בחר כרמון להציג את הדברים מעולם הבנקאות ולדבר על Pepper. " Pepperהוא למעשה בנק חדשני בצורה בלתי רגילה, לא רק מנגיש את השירות הבנקאי בצורה אפליקטיבית ללא סניפים פיזיים, אלא אך ורק לטלפונים ניידים. זה דגם חדשני בישראל, לדעתי גם בעולם. כשאתה עושה Drill Down לבנק הזה אתה מגלה ש-50% מעובדי הבנק הם מנהלי מוצר, דיגיטל, חוויית לקוח, טכנולוגים, אבל 50% בנקאים Old Fashion שיודעים מהי בנקאות, וזו דוגמה מצוינת שבה צריכים לזכור שביטוח נסיעות לחו"ל יש לו המון פנים והוא מורכב מאוד, אבל בסופו של דבר מדובר בביטוח בריאות ויש אחריות ומחויבות לחברות הביטוח ולי כמנכ"ל לחייו ולבריאותו של המבוטח בחו"ל, מה שאין בדרך כלל בפוליסות שמדברות על החזר כספים".

כרמון סיכם ואמר לנוכחים בכנס: "אם בוחרים בין חדשנות לניסיון, אז ברור לחלוטין ששני הדברים האלה הולכים יחד, וכאשר שאתם מוכרים פוליסה למבוטח יחד עם כל הדברים האחרים, הדיגיטציה וכל יתר הדברים שאני לא מזלזל בהם ותומך בהם - אסור לשכוח שבסוף מדברים על חיי אדם, זו המחויבות שלנו".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית