שם משתמש
סיסמא
גל ברזני
כתבות נוספות בתחום
 
לוח אירועים
משבר הקורונה - השטח מדבר: "זה הזמן לשדרג ואולי להוזיל כיסויים"
שיחה עם גל ברזני על ההתנהלות, על ההתאמות שהם נדרשים לעשות ועל היחסים עם הלקוחות בצל המשבר | כתבה שלישית בסדרה
 
היכן הקשיים המרכזיים שלך בהתמודדות עם המשבר?
"גם אנחנו מתמודדים עם סוגיית כח האדם בתקופה הזו, כמו הרבה מאוד בתי עסק. יש לנו עובדות שהן אימהות לילדים קטנים בלי מסגרות, ועבורן גם עבודה מהבית קשה בזמן שהילדים מתרוצצים מסביב, ונאלצנו להוציא אותן לחל"ת בהסכמה משותפת. לכן אנחנו עובדים כרגע בצוות מצומצם".

אילו פעולות ביצעת תוך כדי משבר הקורונה על מנת להתמודד עם הנחיות משרד הבריאות?
"המשרד שלנו עובד בצורה דיגיטלית מול הלקוחות כבר תקופה די ארוכה, ולכן המעבר אצלנו לעבודה מהבית של העובדים היה יחסית קל יותר. לכל אחת מהעובדות אצלי יש ווטסאפ משרדי על המחשב עם מספר של בזק, מה שמאפשר ללקוח שמחייג בשיחה רגילה למספרי הווטסאפ האלו להגיע לנתב הרגיל של המשרד ולא לנייד כלשהו. רוב העבודה השוטפת עם הלקוחות היום היא במיילים ובווטסאפ וזה נותן לנו את האפשרות לתת לקוחות את השירות האישי ביותר שאפשר.
"בנוסף, נערכתי טכנית לעבודה מהבית על ידי רכישה של מחשבים ניידים והגדרתם לעבודה מרחוק, הגדרת שלוחות טלפון בבתים, ניתוב חלק מהשיחות בזמן עומס גם לניידים, התקנת תוכנות סריקה על הניידים, התקנת תוכנות הקלטה על הניידים ופתיחת קבוצות ווטסאפ ייעודיות לתקשורת מרחוק".

אילו פעולות ביצעת כדי לסייע ללקוחות שלך בהתמודדות עם המשבר?
"אנחנו בקשר ישיר עם הלקוחות ועושים ככל שביכולתנו כדי לעזור להם לעבור את התקופה הקשה הזו, מתוך הבנה שהעלות החודשית עבור ביטוחים היא אחד המרכיבים הגדולים של כל משק בית ובתקופה שאין הכנסות זה מכביד מאוד על התזרים החודשי. אבל כמובן שדווקא בתקופה הזו הצורך בהם דווקא עולה ולא יורד, ולכן לחלק מהלקוחות דחינו תשלומים ופרסנו אותם מחדש החל מחודש מאי, בעוד שלחלקם מצאנו דרכים להקטין כיסויים ולחסוך פרמיה מבלי לבטל את הביטוח לחלוטין".
 
משבר הקורונה - השטח מדבר: "קיבלתי החלטה שבתקופה הזו אני לא מבצע שיווק יזום, אלא שירות בלבד"
29/3/2020
שיחה עם חגי לנצט על ההתנהלות, על ההתאמות שהסוכנות נדרשת לעשות ועל היחסים עם הלקוחות בצל התפשטות הווירוס | כתבה שנייה בסדרה
אילו פניות אתה מקבל מהלקוחות שלך?

"הרבה לקוחות פנויים יותר בזמן הזה ויש להם את הזמן לטפל ולעשות סדר בביטוחי הבריאות והחיים ואני יושב איתם בשמחה (טלפונית כמובן) – ובתקופה הזו הפגישה היא על חשבוני ללא עלות. בפגישה אנחנו בודקים האם ישנם כפילויות, כיסויים חסרים או כיסויים שניתן לשדרג או להוזיל".

לאילו מהלכי סיוע אתה מצפה מהרשויות כדי לעבור את השבועות הקרובים?

"מחברות הביטוח אני מצפה לדחות גבייה של סוף מרץ ולתת זיכוי כספי עבור חודש חינם. מהמדינה אני מצפה לוויתור מוחלט על המיסים של מרץ ואפריל - מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי וארנונה. בנוסף, לפצות את העצמאים הקטנים/בינוניים- אחרת העלות למדינה תהיה הרבה יותר גבוהה מכיוון שרובם לא יוכלו להחזיר חלק מהשכירים לעבודה ואלו ימשיכו לחתום אבטלה, ובנוסף חלק מבעלי העסקים והעצמאים יאלצו לסגור את העסק, וזה דבר שיביא למדינה הפסד עצום במסים.

"ואני רוצה לסיים במסר אישי למנהלי חברות הביטוח. סוכני הביטוח הם הביטוח שלכם כנגד קטסטרופות. חברות הביטוח שהשכילו מראש לעבוד עם סוכני ביטוח בלבד ולא באופן ישיר – יעברו את התקופה הזו עם פחות הפסדים. עלות עמלת סוכן הביטוח שמתוגמל רק עבור הצלחה נמוכה משמעותית מעלות החזקת מוקדי מכירות ושירות ללקוחות ישירים ועלות עורכי דין לניהול תביעות משפטיות נגד לקוחות.

"דווקא חברות הביטוח הן הראשונות שאמורות להבין את ההיגיון בתשלום פרמיית ביטוח לקניית סיכון - הרי אם תצא כזו פוליסה אצל מבטחי משנה הן ירוצו לקנות אותה. אז כאן העלות נמוכה יותר מפרמיה שכזו ומשולמת מההכנסות שלהן בלבד. חשיבה עסקית נטו. עמלה לסוכן=ביטוח הכנסות. שיתנו לאקטואר שלהן לחשב את הכדאיות".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית