שם משתמש
סיסמא
כתבות נוספות בתחום
חברות קשורות
כלל חברה לביטוח בע"מ
 
לוח אירועים
"חשוב לי להביא לידי ביטוי את הדרך המקצועית שלי לעובדים, ולצד זאת לאפשר להם ללמוד ולהתפתח"
ריאיון עם יעקב לוי, מנהל מכירות מרחב צפון, כלל ביטוח ופיננסים | התחלות חדשות - פרויקט מיוחד
30/03/2020 09:03


במה שונה אופי התפקיד הנוכחי מהקודם?
"תפקידי הראשון בעולם הביטוח כמפקח היה הצעד המשמעותי הראשון שלי בקריירה במסגרתו הרגשתי לראשונה שאני מביא את היכולות שלי לידי ביטוי, תוך התפתחות אישית, מקצועית וארגונית. הקפיצה המשמעותית שלי הייתה לאחר כ-4 שנים, עם המינוי למנהל מכירות מרחב צפון. מדובר בתפקיד ניהולי משמעותי, מאתגר ומספק מאוד, הכולל ניהול אופרציה מורכבת.
"אני שמח שהנהלת החברה ומנהל המרחב, רובי קליין, האמינו בי והטילו עלי את המשימה ואת האחריות הגדולה הזו. אני שמח עוד יותר על כך, שבזמן קצר יחסית ובזכות צוות אנשים מדהים, סיימנו את שנת 2019 עם תוצאות עסקיות מעולות".

מה 'האני מאמין' שהבאת אתך לתפקיד – מבחינה אישית ומבחינה מקצועית?
"'מכל מלמדי השכלתי'. את ההשראה שלי ספגתי מכמה וכמה דמויות ניהוליות שליוו אותי לאורך הקריירה, חלקן עדיין מלוות אותי גם היום. הן לימדו אותי ש'הדרך הטובה ביותר ללמד בני אדם היא לשמש להם דוגמה' - לשמור על צניעות, אתיקה, ולא לוותר - ואני הולך בדרך זו".

אילו מטרות מקצועיות הצבת לעצמך בטווח הקצר ובטווח הרחוק יותר וכיצד אתה פועל ליישמן?
"חשוב לי להביא לידי ביטוי את הדרך המקצועית שלי לעובדים, ולצד זאת לאפשר להם ללמוד ולהתפתח. כלל ביטוח ופיננסים עשתה מהפך משמעותי בשנה האחרונה ואני, כמנהל בחברה מובילה בענף הביטוח, מקדם את תחומי אחריותי כדי להביא להישגים משמעותיים ולעמוד ביעדים העסקיים שלי, וכל זאת על ידי מתן שירות מקצועי ואיכותי".

באילו תחומים אתה פועל ומהי האחריות שמוטלת עליך במסגרת התפקיד?
"תפקידי כמנהל מכירות מרחב צפון הוא משמעותי וכולל ניהול של אופרציה מורכבת במספר תחומים. תחת ניהולי הישיר יש 18 עובדים בתפקידים שונים – מנהלי מוצר, מפקחים ותפקידים מנהלתיים. במסגרת תפקידי אני אמון, בין היתר, על ניהול ישיר של מערך המפקחים במרחב צפון, בניית תכניות עבודה, פגישות שטח עם סוכנים ברחבי הארץ, התמודדויות יומיומיות עם סוגיות ביטוחיות, לקוחות של סוכנים, טיפול בנושאים פיננסים אל מול הסוכנים, עמידה ביעדים ועוד".

מהם האתגרים שאתה נתקל בהם?
"כיום, יותר מתמיד, ענף הביטוח רווי אתגרים. אחד המשמעותיים בהם הוא חברות הביטוח הישירות. חברות אלו מבססות את הצעת הערך ללקוח, בעיקר על מחיר המוצר ופחות על איכות השירות.
"לצד זאת, אתגר ענפי זה, מהווה גם הזדמנות פז עבור סוכני הביטוח ליצירת בידול והעדפה מול החברות הישירות על ידי מעבר מתפקיד של 'רק' סוכן ביטוח לתפקיד מקצועי ורחב יותר של 'יועץ כלכלי ופיננסי למשפחה'. כלומר, דמות הדואגת לעתיד הכלכלי שלך ושל משפחתך, ולא רק לפוליסה ספציפית. אופרטיבית, מעבר זה מתאפשר, בזכות בסיס ידע רחב וניהול פלטפורמות של data management, המשדרגות משמעותית את הערך המוסף שהסוכן יכול לייצר עבור מבוטחיו".

אילו מבין הסוגיות הביטוחיות בהן אתה מטפל הן המורכבות יותר ומה נדרש כדי שהטיפול יהיה יעיל?
"קיימים מקרים של תביעות מבוטחים שעל פי תנאי הפוליסה הם אינם זכאים לתשלום, אלו מקרים מורכבים יותר לטיפול מאחר ותשובת החברה למבוטח אינה לשביעות רצונו, ובאופן טבעי ההתמודדות שלנו כחברה ושל סוכן הביטוח קשה יותר. על אף זאת, אנו כחברה בוחנים כל מקרה לגופו ופועלים להסדרת הטיפול במהירות וברגישות האפשרית".

כמי שעובד מול סוכני ביטוח – על אילו קשיים אתה שומע מהם, על מה הם בעיקר מתלוננים?
"אנו מצויים בעידן של חדשות ודיגיטציה המאפשר פיתוח של כלים דיגיטליים עבור לקוחותינו וביצוע פעולות באופן מהיר וקל, ולעיתים האימוץ של תחום זה יותר ממושך אצל הסוכנים".

כיצד כלל ביטוח מסייעת להם להתגבר על אותם קשיים?
"אנו כחברה, חושבים תמיד על האופן בו המוצרים והשירותים שאנו מפתחים יעניקו מענה לצרכי הסוכנים וישרתו אותם מול הלקוחות שלהם בצורה יעילה ומקצועית".

מה המשמעות של עבודת שטח מול הסוכנים ומול לקוחות קצה?
"כחלק מתפקידי אני פוגש עשרות סוכנים מידי חודש ודואג לטפל בסוגיות שונות שלהם, העולות במסגרת פעילותם מול כלל ביטוח או במסגרת עבודתם אל מול לקוחות הקצה - החל מנושאי תביעות מבוטחים, דרך פניות מקצועיות, עולמות פיננסים ועוד".

* הריאיון פורסם במגזין עדיף - מרץ 2020
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית