שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
הכנס השנתי העולמי של ה-MDRT יתקיים במתכונת וירטואלית
לאור מגפת הקורונה, הכנס הגלובלי שתוכנן להתקיים השנה באנהיים, קליפורניה בין ה-7-10 ביוני, יועבר ככנס מקוון | בועז בראל: הכנס ישמור על המבנה המסורתי שלו
 לאור מגפת הקורונה, הכנס השנתי העולמי של ארגון ה-MDRT שתוכנן להתקיים השנה באנהיים, קליפורניה בין ה-7-10 ביוני לא יתקיים פיזית, אלא יערך ככנס וירטואלי לראשונה בתולדות הארגון.

בועז בראל, חבר הנהלת MDRT ישראל (MCC) וחבר הוועדה לביטוח פנסיוני בלשכת סוכני הביטוח בישראל, מציין כי הכנס עובר לפלטפורמה וירטואלית כחלק אינטגרלי מהמגמה הגלובלית של מעבר לכנסים מקוונים בעת המגיפה. בראל הסביר כי הכנס ישמור על המבנה המסורתי שלו, לרבות ההרצאות מה-Main Platform, וה-Focus Session, שישודרו און ליין לצופי הכנס ויאוחסנו בארכיב הארגון, לשימוש החברים שלא יצפו בו בשידור ישיר.

״משיחות שאנו עורכים על רקע המשבר הגלובלי עם בכירי הארגון בארה״ב, עולה כי חברי ה-MDRT בעולם, בדומה לישראל, מצויים בקשיים לוגיסטיים, אך הם מסגלים לעצמם ומטמיעים דפוסים ומתודות עבודה המאפשרים להם להמשיך ביתר שאת, הן במתן שירות וייעוץ ללקוחותיהם והן באינטראקציה עם הסביבה העסקית שלהם", אומר בראל.

בראל מסביר כי הטמעת דפוסי העבודה באה לידי ביטוי בשני מישורים: ראשית, יצירת קבוצות דיון וירטואליות אד הוק עם העמיתים לענף באמצעות טכנולוגיית Zoom, על מנת להפרות ולחלוק רעיונות וקונספציות עבודה בעת הזו, בדומה לדוקטרינת קבוצות הדיון הפרונטליות שהייתה נהוגה באופן שוטף, טרום המגיפה.

בנוסף, ישנו מעבר מפגישות פרונטליות ובלתי אמצעיות עם הלקוחות לשיחות טלפוניות ויזואליות תכופות, בעיקר באמצעות פלטפורמות ה-Face Time וה-Zoom.

בראל מוסיף כי מהאינפורמציה הגלובלית הזורמת לידי הארגון, עולה, בין היתר, כי הדאגה של הלקוחות, מעבר לסוגיות הטריוויאליות של המצב הבריאותי והכלכלי, הנה בחינת הצורך ברביזיה על התיק הביטוחי על רקע המגיפה, תוך מתן שימת לב ותעדוף מיוחדים לרכישת כיסויים למקרה מוות ואבדן כושר עבודה בתוך התמהיל הביטוחי הקיים וללא פריצת המסגרת התקציבית.

דאגה נוספת מצדם על רקע ירידות השערים התלולות בשווקים העולמיים, נוגעת לבחינה מחודשת של מסלולי השקעה במגוון המוצרים הפיננסים והפנסיונים, ובכלל זה Pension Funds, Provident Funds Mutual Funds, IRA accounts.

עוד עולה כי שמירה על קשר עם הלקוחות בתקופה זו הנה קרדינלית, אולם מצד שני פנייה תכופה ואינטנסיבית מדי ללקוחות, עלולה להזין ולהעצים דאגה ואווירה משברית בקרב הלקוחות ועלולה לקרבם מבלי משים לקבל החלטות אימפולסיביות של פידיון כספים וביטול כיסויים על רקע מצוקה כלכלית. ״בדומה לישראל ועל רקע המצב האנומלי השורר, יש פנייה לרגולציה גם מצד מדינות בצפון אמריקה ובאירופה על מנת להקטין באופן מינימליסטי וארעי את עומס החבויות הרגולטריות של בעלי הרישיון בעת הזו, עד שוך המשבר״, מסכם בראל.
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית