שם משתמש
סיסמא
 
לוח אירועים
הקלות לסוכנים לאור הקורונה: שיחת טלפון במקום פגישה, ייזום פניית שירות תוך 21 יום במקום שבוע
הוראת שעה מעדכנת את חוזר שירות סוכנים ויועצים וההקלות יהיו בתוקף עד 30 ביוני 2020 | קיום הפגישה הטלפונים יתבצע עד 14 יום מרגע פניית הלקוח, מענה ראשוני בתוך 4 ימים
נוכח התפשטות נגיף הקורונה בקצב מהיר ברחבי העולם ובמדינת ישראל, ננקטו על ידי ממשלות צעדים שונים שמטרתם לאפשר לשוק לפעול כחלק ממצב חירום. מצב החירום, ובכלל זה ההגבלות על התנועה במרחב הציבורי, משפיע במישרין גם על סוכנים ויועצים, ועלול להתעורר קושי של בעלי הרישיון לפעול במהירות להתמודדות עם השלכות המצב תוך מגבלות על פעילותם.
 
איך חוזרים לשגרת עבודה בצל הקורונה?
26/4/2020
עדיף הפגישה את המנטורים המובילים יובל פנקס ואבי גמבש לשיחת וידאו ב-LIVE תחת הכותרת: 'מייצרים שגרה מחדש' | מפגש שני בסדרה לקראת הוועידה הדיגיטלית הראשונה בענף הביטוח, הפנסיה והפיננסים
רשות שוק ההון פרסמה ביום חמישי האחרון שורה של תיקונים שיסייעו להתמודדות בעלי הרישיון ולקוחותיהם עם המשבר באופן שנועד להקטין את הפגיעה ככל האפשר במתן שירות מיטבי ללקוחותיהם. ההקלות הגיעו לאחר פניה של לשכת סוכני הביטוח לפיקוח על הביטוח. 

על מנת להבהיר כי בנסיבות שנוצרו בעקבות התפשטות וירוס הקורונה, בהן קיים קושי של ממש לקיים פגישות פנים אל פנים בין בעל רישיון לבין לקוחותיו, בחודשיים הקרובים ועד ה-30 ביוני 2020, יוכלו בעלי הרישיון לקיים שיחה טלפונית עם הלקוח כחלופה לפגישה פרונטלית, וזאת על מנת שבעל הרישיון יוכל להמשיך וישמור על רמת שירות וזמינות כלפי לקוחותיו, ומבלי לסכן את בעל הרישיון או את הלקוח במפגש פרונטלי. ברשות שוק ההון מבהירים כי התיקון מתייחס לבעלי רישיון שבאפשרותם, מבחינה חוקית, לקיים ייעוץ שאינו פנים מול פנים.

מעבר לנושא ביטחונם הבריאותי של הלקוחות ובעלי הרישיון, מתייחסת הוראת השעה גם כמות העובדים במשק שלאחרונה השתנה סטטוס העסקתם עקב התפשטות וירוס הקורונה, בין אם הם הוצאו לחל"ת או שהיקף משרתם צומצם. לאור החשיבות שברגעים אלה הלקוחות יקבלו שירות מיטבי ומקצועי מבעל רישיון, ומתוך התחשבות בלוחות הזמנים של בעל הרישיון, בתקופה שעד ליום 30 ביוני 2020, האריכה רשות שוק ההון את משך הזמן בו בעל רישיון יוכל לקיים פגישות עם לקוחותיו, לתת מענה ראשוני, וליזום שיחת שירות ללקוחו במצב זה. מעתה ועד לסוף חודש יוני יוכלו בעלי הרישיון להעניק את השירות בפרקי הזמן הבאים:

קיום פגישה - תוך ארבעה עשר ימי עסקים מקבלת פניית לקוח ולא תוך שבעה ימים.

מענה ראשוני - תוך ארבעה ימי עסקים ולא תוך יומיים. 

ייזום פניית שירות לגבי שינוי במצבו של הלקוח – תוך 21 ימי עסקים ולא תוך שבוע.

במקביל, הותירה רשות שוק ההון את זמני המענה בחלק מהפעולות כפי שהיו עד עתה:

לעניין העברת אישור, מסמך או בקשה לגוף מוסדי לביצוע פעולה הקשורה למוצר - תוך שבעה ימי עסקים. 

לעניין מסירת מסמכים - תוך שלושה ימי עסקים.

לעניין מסירת מידע - תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית לקוח. 

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית