שם משתמש
סיסמא
כתבות נוספות בתחום
 
לוח אירועים
"דרכים": מתחילים להרגיש בכבישים את החזרה לשגרה
החברה, המעניקה שירותי דרך וגרירה, מדווחת על עלייה בכמות הפניות לשירות עקב ההקלה בהגבלות
חברת דרכים, המעניקה שירותי דרך וגרירה, מדווחת על עלייה מתמדת בפניות השירות עקב הקלות משרד הבריאות.
דרכים מעדכנת כי גם בשיאו של המשבר כמות פניות השירות למרכזי השירות שלה הייתה גבוהה מכפי שציפו, וזאת עקב פניות רבות מאוד להתנעות רכבים שעמדו זמן רב ללא תנועה.

עוד נמסר שבחודש מרץ נרשם קיטון בפניות לחברה בשיעור של כ-17% ובחודש אפריל כמות הפניות כבר עלתה והגיעה להיקפים של התקופה המקבילה אשתקד.

מנכ"ל החברה, דני בר, מציין כי החברה הפעילה ועדיין מפעילה עשרות נציגי שירות מהבית 24/7 ונתוני השירות מראים אחוז מענה גבוה מאוד, שאינו נופל מאחוז המענה בשגרה. "דרכים רואה זאת כהצלחה גדולה משום שניהול במתכונת זו הינו מסובך יותר, הן בפן הטכני והן ביכולת השליטה והבקרה מרחוק. ההיערכות הנכונה והטכנולוגיות שהטמענו בזמן קצר, אפשרו לנו שליטה מלאה על כלל הפעילויות", ציין בר.

בר הוסיף כי מזה מספר שבועות מאפשרת החברה ללקוחותיה פתיחת קריאות שירות באמצעים דיגיטליים כערוץ התקשרות נוסף למענה האנושי במוקדי השירות.
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית