שם משתמש
סיסמא
מימין: ניצן צעיר הרים, יוחנן דנינו ואמיל ויינשל | צילום: שני שיק דהרי
 
לוח אירועים
weSure השיקה ביטוחי דירה; תחל למכור ביטוח בחו"ל ב-2021
המנכ"ל צעיר הרים: הציבור כמעט לא מחליף ביטוח דירה ולא בודק חלופות, לעומת שוק הרכב שבו הצרכנים בודקים חלופות כמעוט כל שנה | היו"ר ויינשל: הפיתוחים והחדשנות שלנו לא נופלים ברמה משאר החברות בעולם
כשנתיים אחרי הקמתה בהן פעלה בתחום ביטוחי הרכב לפרטיים ולמוסדיים, חברת הביטוח הדיגיטלית weSure נכנסת גם לתחום ביטוחי הדירות – ביטוחי דירה דיגיטליים למבנה, לתכולה ולמשכנתה.
 
סקר: 27% החליפו ביטוח דירה ב-3 השנים האחרונות, לעומת 47% מבעלי ביטוח רכב
4/8/2020
בסקר שערכה WeSure נמצא כי 53% לא בדקו חלופות לפני החידוש האחרון של ביטוח הדירה, בביטוח רכב רק 28% לא עשו זאת | 36% אינם יודעים כמה הם משלמים עבור ביטוח דירה | כ-90% יעברו חברה עבור חיסכון בפרמיה
במסיבת עיתונאים ב-ZOOM שקיימו ראשי החברה היו"ר אמיל ויינשל, המנכ"ל ניצן צעיר הרים ונשיא הקבוצה יוחנן דנינו, הודגמה בשידור חי ההשקה של המוצר הדיגיטלי החדש. ראשי weSure הציגו את המודל ודיברו על התכניות העתידיות של החברה בשוק הביטוח הבינלאומי.

היו"ר ויינשל אמר: "מבחינתנו מדובר על עוד צעד משמעותי שבא להיטיב עם ציבור הצרכנים הישראלים שיכולו ליהנות מהקדמה הטכנולוגית. בשונה מחברות כמו למונייד, היפו ונקסט אינשורנס, אנו בחרנו להביא את הבשורה של הביטוח הדיגיטלי קודם כל לצרכן הישראלי ורק לאחר מכן להתרחב לפעילות בחו"ל". 

ויינשל הוסיף: "אנו מתבססים לא רק כחברה דיגיטלית חדשנית עם כל הערכים של אותן חברות שפועלות בחו"ל, אלא עושים זאת כחברה דיגיטלית רב תחומית שפעולת במגוון ענפי ביטוח ולא בנישות כפי שפועלים המתחרים שלנו בחו"ל. זאת ועוד, אנו גם פועלים במגוון ערוצי הפצה דיגיטליים לרבות B2B ו-C2B2B וכל זאת על מנת ליעל את עלות הרכישה לטובת הפרט, קבוצות מבוטחים וארגונים קטנים וגדולים".

"שקיפות, יעילות, גמישות אלו הערכים שהם נר לרגלינו", הדגיש יו"ר החברה והוסיף: "נתח השוק שלנו ב-2019 עמד על 3.6% וב-2020 אנו צופים שיעמוד על כ-10%. כבר בשנת הפעילות הראשונה שלנו הגענו לאיזון תפעולי. בגוגל רייטינג הציון שלנו עומד על 4.8 כוכבים מתוך 5. הסקרים שנעשים ברשות שוק ההון הם נחמדים אבל ישנים, המדד של שביעות רצון עולמי הוא מבחינתנו הרייטינג של גוגל ו-4.8 זה ציון שאף חברת ביטוח מסורתית לא מתקרבת אליו. הפיתוחים שלנו והחדשנות שאנחנו מביאים לא נופלים ברמה משאר החברות בעולם. אנחנו רוצים שהישראלים ייהנו מההייטק הישראלי, בניגוד לחברות שהולכות לפעול בחו"ל, לא משלמות מיסים בארץ וגם האזרחים פה לא נהנים מכך. אחרי שהשקנו גם את ביטוחי הדירות בארץ, כבר ב-2021 נמכור ביטוח מחוץ לישראל". יש לציין כי הצפי ל-2020 הוא מהחלק היחסי בתפוקה החדשה בנטרול שיעור חידושים ממוצע בענף.

המנכ"ל צעיר הרים ציין כי "40% מהדירות בישראל כלל לא מבוטחות. מסקר שביצענו מצאנו ששוק ביטוחי הדירות שונה לחלוטין מהרכב. השוק הוא סטטי, הציבור כמעט לא מחליף ביטוח דירה ולא בודק חלופות, לעומת שוק הרכב שבו הצרכנים בודקים כל שנה כמעט מחדש חלופות. המטרה שלנו היא שמרבית העסקאות שיבוצעו אצלנו בחברה יהיו בצורה דיגיטלית. 40% מהעסקאות נעשות אצלנו באמצעות מובייל. מדובר מספר יוצא דופן גם ביחס לעולם ובתחומים אחרים, בטח בענף יחסית שמרני כמו ביטוח. לאחרונה השקנו מוצר חדש שנקרא מקיף קורונה שנועד לסייע ללקוחות בתקופת המשבר וכך גם ביטוחי הדירות שלנו הם מתוך מחשבה קודם כל על הלקוחות".

נשיא הקבוצה דנינו: "המטרה של החברה שלנו היא להיות גלובלית. הדיגיטל הוכיח שניתן להתגבר על כל המחסומים. בחלק מהמקומות הקורונה אפילו הרחיבה את התוצאות העסקיות שלנו בהיקפים וברווחים. ההנפקה של למונייד הוכיחה כמה המשקיעים מאמינים באינשורטק. המודל שלנו הוא ייחודי, לא רק בהשוואה לחברות ביטוח מסורתיות, אלא גם לחברת ביטוח דיגיטליות. אנחנו רוצים לקחת את המודל שלנו פה בארץ ולראות כיצד אנחנו מיישמים אותו לחו"ל ונבצע את הכניסה לשווקים בחו"ל. היא תהיה חלקה בזכות העובדה שאנחנו פועלים על ענן ומבצעים את העבודה מבחינה טכנית כמו שצריך. אנחנו בעיצומו של תהליך ולוקחים את הזמן זה כדי לוודא שנצא עם מוצר מושלם. אנחנו במקום טוב בתהליך הזה".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית