שם משתמש
סיסמא
דליה ברק
כתבות נוספות בתחום
חברות קשורות
הפניקס חברה לביטוח בע`מ
פסגות בית השקעות
 
לוח אירועים
"אופי הפניות השתנה מהגנה להתקפה - ממתן שירות ושימור אגרסיבי לגיוסים חדשים"
דליה ברק, סמנכ"ל סוכנים בהפניקס אקסלנס, מספרת על פעילותם של סוכני הביטוח בתקופת משבר הקורונה מול החברה ומול לקוחותיהם | "אלה בדיוק התקופות בהן סוכן מבין את חשיבות השירות"


״בתחילת תקופת הקורונה נחיצותם של הסוכנים רק גדלה. הרבה לקוחות נכנסו ללחץ והיו זקוקים לאוזן קשבת ויד מקצועית ומכוונת של הסוכנים, שמצאו עצמם עמוסים במתן מענה ושירות שוטף ללקוחותיהם", מסבירה דליה ברק, סמנכ"ל סוכנים בהפניקס אקסלנס, על פעילותם של סוכני הביטוח בעולם הפיננסים בתקופת המשבר – מול הפניקס אקסלנס ומול לקוחותיהם.
 
ככל שחלף הזמן מתחילת משבר הקורונה, כך השתנתה פעילותם של הסוכנים מול לקוחותיהם. באשר להתנהלות של החברה מתחילת המשבר, ציינה ברק: "כאן הפניקס נכנסה לתמונה וכך - למרות אתגרי העבודה מהבית/קפסולות וכד' - הסוכנים לא הרגישו בשינוי. שמרנו על רמת שירות מהגבוהות בתחום הן כלפי הסוכנים והן כלפי לקוחות הקצה, תוך שימת דגש על שמירת קשר שוטף ומתן כלים לתקופה על ידי מומחי ההשקעות שלנו. בנוסף, לא מעט סוכנים חיפשו הזדמנות עבור לקוחותיהם ומצאו אצלנו פתרונות כדוגמת מסלולי ה-S&P500 שהשקנו".

האם ישנה עלייה/ירידה בפניות סוכנים אליכם בתקופה הנוכחית?

"כיום המצב התאזן, אך עם זאת אנשים מתחילים להבין שהכל יכול להשתנות בין רגע. בשלושת החודשים הראשונים כמות הפניות עלתה עקב ריבוי בקשות לשינוי מסלול ברוח התקופה, בקשות להלוואה וניודי כספים לחברה בזכות מגוון מסלולי ההשקעה המתאימים לכל אופי לקוח ולכל מצב שוק. בנוסף, הסוכנים קיבלו מענה שוטף על כל שאלה מקצועית אשר עלתה על רקע חוסר הוודאות.

"דסק הסוכנים ומוקדי השירות תפקדו בצורה יוצאת דופן ועשו הכל על מנת לשמור על זמינות גבוהה במייל וסגירת משימות ב-SLA מינימלי.

"אלה בדיוק התקופות בהן סוכן מבין את חשיבות השירות ומבחין בהבדלים שבין עבודה מול גוף בו כולם זמינים לך החל מהרפרנט ועד למנכ"ל, לעומת גוף שהסוכן צריך להמתין ימים/שבועות/חודשים על מנת לקבל שירות, במיוחד בתקופות בהן הסוכן זקוק לשירות מיידי".

אילו בעיות מציפים הסוכנים בתקופה זו? האם יש הבדל באופי הפניות שלהם לעומת תחילת משבר הקורונה?

"אופי הפניות השתנה מהגנה להתקפה. אם בשלהי מרץ-אפריל, מרבית הסוכנים עסקו במתן שירות ושימור אגרסיבי, היום חזרו הסוכנים למשחק ההתקפה, גיוסים חדשים, ניצול הזדמנויות ולכן אופי הפניות הוא יותר בהיבט ליווי מכירות".

התחלתם בחודשים האחרונים להעניק לסוכנים ליווי אישי. ספרי על המהלך – כיצד הוא בא לידי ביטוי בתחום הפיננסים?

"השקנו אקדמיה פיננסית לחיזוק רמות הידע בתחום. סוכנים אשר נרתמו לתהליך וסוכנים אשר נרתמו לתהליך והבינו את החשיבות והפוטנציאל הכלכלי בכניסה לעולמות הפיננסים, מקבלים מאיתנו את כל הידע המקצועי והכלים המכירתיים הנחוצים למכירות בתחום, החל מליווי צמוד במהלך האקדמיה, ציוות אישי למפקחות הפיננסים, סיוע בהכנות לפגישות הראשונות, ניתוחי מסלקה, ואף ליווי בתכניות העבודה ובפגישות הראשונות.

"בנוסף, אנו מספקים מעטפת הכוללת עדכונים מקצועיים שונים, מיניסייט עדכני ייחודי עם כל המידע הרלוונטי הדרוש, הנגשת ההוראות הרגולטוריות לסוכנים, שיטות עבודה דיגיטליות, סקירות מאקרו, סקירות מקצועיות על ידי מומחי ההשקעות באמצעות שיחות זום, העשרה על ידי מומחים חיצוניים ומפגשים מצומצמים לפי הוראות משרד הבריאות".

כיצד את רואה את פעילות הסוכנים בתחום ההשקעות האלטרנטיביות?

"התחום האלטרנטיבי תופס תאוצה בשנים האחרונות. הצורך בפיזור, תנודתיות נמוכה, תשואה עודפת ביחס לנכסים סחירים, הפכו השקעות אלה לחלק בלתי נפרד מתמהיל ההשקעות בכל מוצרי הפיננסים שלנו.

"אנו משקיעים בעסקאות פרייבט אקוויטי, תשתיות, נדל"ן אנרגיה ועוד. בסופו של יום אנו מחזיקים בחלק גדול מהמסלולים את הרכיב הלא סחיר הגבוה ביותר ביחס לחברות אחרות בשוק. סביבת הריבית הנמוכה והצורך לחדשנות השתלב עם רצון הלקוחות להשיג תשואה עודפת ויצר ביקוש להשקעות אלטרנטיביות בעיקר בתחומי הנדל"ן והתמ"א.

"פיזור נכסים לאפיקים האלטרנטיביים מהווה אלטרנטיבה ראויה, אך יחד עם זאת חשוב לשאול את כל השאלות, לערוך את כל המחקרים והבדיקות לפני שמכניסים לקוח באופן פרטי להשקעה אלטרנטיבית. החשוב ביותר הוא לאמת שבשעות משבר היא אינה ננעלת למשיכות".

מה דרוש מסוכן שרוצה לעבור מהעולם הפנסיוני לעולם הפיננסי? האם העולם הפנסיוני צריך לדעתך להילמד כבר במסגרת הרישיון?

"תחום הפיננסים הוא עולם ומלואו. יחד עם זאת, אין ספק שצריך במסגרת לימודי הרישיון להכניס תכנים רלוונטיים וחשובים מתוך עולם הפיננסים. היום סוכן שרוצה להיכנס לעולמות הפיננסיים, זקוק בעיקר לרצון ולדאטות. אנחנו יודעים להעניק את כל יתר הכלים הנדרשים על מנת להצליח בתחום הפיננסים".

* דליה ברק תשתתף בוועידת הסוכנים והיועצים ה-12 של עדיף – הוועידה הדיגיטלית הראשונה בענף הביטוח, הפנסיה והפיננסים, שתשודר ב-2 בספטמבר 2020. 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית