שם משתמש
סיסמא
חברות קשורות
כלל חברה לביטוח בע"מ
הראל ביטוח ופיננסים
אלטשולר שחם בית השקעות
 
לוח אירועים
מדד השירות 2019 בחיסכון: אלטשולר שחם ראשונה בפנסיה, ילין לפידות בגמל
הפניקס והראל בלטו בענף ביטוח חיים משולב חיסכון | בקרנות הפנסיה נרשמה עלייה בממוצע לציון 75 לעומת ציון 70 אשתקד, בענף קופות הגמל עלה הציון ל-79 לעומת 75 אשתקד
אלטשולר שחם, כלל פנסיה וגמל, הפניקס אקסלנס והראל הן המצטיינות במדד השירות בקרנות הפנסיה לשנת 2019, כך עולה מהמדד שפורסם היום (ג') על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. אלטשולר שחם פנסיה וגמל קיבלה את הציון הגבוה ביותר – 81 ולאחר מכן שלוש הקרנות הנוספות עם ציונים 80, 79 ו-78 בהתאמה. 
מדד שירות קרנות הפנסיה 2019

מדד השירות בחיסכון הפנסיוני מורכב משלושה נדבכים: 1. שביעות רצון והמלצת לקוחות; 2. תלונות ציבור; 3. זמני מענה טלפוני.

במדד השירות לשנת 2019, ניתן לזהות את השיפור באיכות השירות של הגופים המוסדיים נוכח העלייה הניכרת בציוני השירות בענפי החיסכון הפנסיוני. בקרנות הפנסיה עלייה לציון 75 לעומת ציון 70 אשתקד, בענף קופות הגמל לציון 79 לעומת 75 אשתקד, ובענף ביטוח חיים משולב חיסכון, עלייה לציון 73 לעומת 68 אשתקד.

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה: "השיפור בשירות הוא יעד משמעותי שהצבנו לעצמנו ל-2019 ואין ספק שעמדנו בו אפילו יותר משדמיינו. אנחנו גאים על הזכייה במקום הראשון במדד השירות בקרן הפנסיה ואף על השיפור המשמעותי בגמל, שהוביל אותנו לאחד מהמקומות הראשונים בדירוג. היכולת לשמור על שירות איכותי, לצד הצמיחה האדירה שממשיכה לגדול משנה לשנה היא מאתגרת כפליים, ואני שמח שעמדנו בה בהצלחה. אני רוצה להודות לסמנכ"לית השירות מיטל ברנע שלה חלק מרכזי בהצלחת השירות והחברה כולה, כל זאת לא היה מתאפשר בלעדיה. אלטשולר שחם גמל ופנסיה היא חברת הגמל הגדולה בישראל ואני חושב שבזכות השירות המוצלח, ולצד ההובלה בתשואות, הלקוחות ימשיכו לבחור בנו גם בשנים הבאות".

בענף הגמל בלטה ילין לפידות עם ציון של 91 ואחריה קופות הגמל של איניפינטי ואנליסט עם 86 כ"א. מה שהביא לילין לפידות את הבכורה היה ציון של 99 בזמני המענה ו-92 במדד תלונות הציבור. המשתפרות הגדולות בגמל היו הפניקס עם עלייה של 10 נקודות בציון ומיטב דש עם שיפור של 8 נקודות.

מדד שירות גמל 2019

"ילין לפידות גאה להוביל את המדד זאת השנה השישית ברציפות. ילין לפידות שמה תמיד את לקוחותיה במקום הראשון ומשקיעה משאבים רבים הן בתחום ההשקעות והן בתחום השירות", נמסר מבית ההשקעות.

במדד ביטוח חיים משולב חיסכון בלטו הפניקס והראל עם ציון של 74 כל אחת (הענף עם הציון הנמוך ביותר בחיסכון ארוך טווח). הראל אגב, הייתה אחרונה במדד הקודם, והוסיפה לעצמה 10 נקודות במדד הנוכחי, מה שכאמור הביא אותה למקום הראשון יחד עם הפניקס.

מהלמן-אלדובי נמסר בתגובה למדדי השירות: "כתוצאה מהצמיחה המהירה אכן בראשית 2019 זמני ההמתנה למענה טלפוני התארכו. החברה נערכה בהתאם וכיום זמני המענה בשירות הלקוחות מהירים".

מדד שירות ביטוח חיים משולב חיסכון 2019

ד"ר משה ברקת הממונה על רשות שוק ההון: "מדד השירות המתפרסם היום מהווה המשך ישיר לפעילות הרשות השמה את החוסכים והמבוטחים במרכז. המדד יסייע לציבור המבוטחים והחוסכים בישראל לבצע בחירות מושכלות ומותאמות עבורם בעת רכישת פוליסות ומוצרי חיסכון וביטוח. הרשות תמשיך לעודד תחרות בתחומי השירות השונים בגופים המפוקחים ותעמוד לצד המבוטחים גם בתקופה מאתגרת זו".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית