שם משתמש
סיסמא
כתבות נוספות בתחום
חברות קשורות
הפניקס חברה לביטוח בע`מ
כלל חברה לביטוח בע"מ
מנורה מבטחים ביטוח בע"מ
ביטוח ישיר - אי.די.אי. חברה לביטוח בע`מ
ביטוח חקלאי אגודה שיתופית מרכזית בע"מ
שירביט חברה לביטוח בע"מ
 
לוח אירועים
המצטיינות במדד השירות 2019 בביטוח כללי: שירביט וכלל ביטוח ברכב חובה, ליברה ברכב רכוש, ביטוח חקלאי וביטוח ישיר בביטוח דירה
רשות שוק ההון: השנה ניתן לראות שיפור משמעותי בשלל מוצרי הביטוח המוצעים כששיעור השיפור הממוצע בשוק כפול מהשיפור אשתקד ועומד על כ-4 נקודות
שירביט וכלל ביטוח בביטוח רכב חובה, ליברה בביטוח רכב רכוש וביטוח חקלאי וביטוח ישיר בביטוח דירה, הן המובילות במדד השירות בתחום הביטוח הכללי לשנת 2019. כך על פי מדד השירות שפרסמה היום (ב') רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
 
שירביט וכלל ביטוח קיבלו את הציון הגבוה בתחום ביטוח רכב חובה – 85.אחריהן הפניקס 84, ושלוש חברות עם ציון 83: ביטוח ישיר, מנורה מבטחים והכשרה.

ליברה קיבלה את הציון 89 בביטוח רכב רכוש והיא מקדימה את ביטוח ישיר 88, ביטוח חקלאי, הפניקס ואיילון עם 86 כל אחת.

ביטוח חקלאי וביטוח ישיר קיבלו את הציון 85 במדד השירות בביטוח דירה, כשהן מקדימות את הפניקס ושומרה עם ציון 84  כל אחת וכלל ביטוח עם 83.

מדד השירות בחברות הביטוח מורכב מחמישה נדבכים: 1. תשלום תביעות (משקל במדד - 40%) – אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן; 2. שביעות רצון לקוחות (משקל במדד - 30%) – מידת שביעות הרצון מהשירות והמלצה של לקוחות על חברות הביטוח; 3. תלונות הציבור (משקל במדד - 15%) – מספר התלונות שהוגשו כנגד חברות הביטוח לבירור ברשות; 4. זמני מענה (משקל במדד - 10%) – מהירות מתן המענה הטלפוני במוקדי השירות של החברות; 5. כלים דיגיטליים (משקל במדד - 5%) – האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית. 

הרשות מציינת כי "השנה ניתן לראות שיפור משמעותי בשלל מוצרי הביטוח המוצעים כששיעור השיפור הממוצע בשוק כפול מהשיפור אשתקד ועומד על כ-4 נקודות. מהנתונים עולה כי החברות שהציגו את הביצועים הטובים ביותר ברמת החברה הן: ביטוח ישיר, ביטוח חקלאי, שומרה ושירביט. עוד עולה כי חברת הביטוח מגדל מראה ירידה משמעותית באיכות השירות שמעניקה למבוטחיה ומדורגת בתחתית המדד במרבית הקטגוריות הנמדדות".

ממגדל ביטוח נמסר: "בשנה האחרונה מגדל שינתה את תפיסת השירות שלה, כחלק משינוי אסטרטגי רוחבי בכל החברה בתחומים רבים, ונקטה מספר צעדים משמעותיים על מנת להשתפר ולתת ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר במגוון פלטפורמות. משבר הקורונה אף האיץ את השינויים וההתפתחויות, ואנו כבר חווים מהלקוחות את שביעות הרצון מהשינוי, באופן יומיומי".

מנכ"לית ליברה, אתי אלישקוב: "ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות ורואים את זה היטב גם בתוצאות המדד. אני מודה לכל המבוטחים שלנו שנותנים בנו אמון ומבטיחה להמשיך לחולל שינויים ולהביא בשורות חדשות".







 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית