שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ביטוחי הבריאות: הפניקס וביטוח ישיר המצטיינות במדד השירות 2019
הפניקס, חברת הבריאות השנייה בגודלה מובילה גם בביטוח נסיעות לחו"ל | הראל מובילה בביטוח הסיעודי לקופות החולים | הישירות שמרו על המקומות הראשונים בתאונות האישיות
הפניקס וביטוח ישיר הן החברות שקיבלו את הציון הגבוה ביותר במדד השירות בביטוחי בריאות של רשות שוק ההון לשנת 2019. על פי המדד שפורסם היום (ג') , שתי החברות קיבלו את הציון 82 כל אחת. הפניקס הובילה את מדד זה בכלים דיגיטליים (ציון 92) והצטיינה גם בזמני מענה טלפוניים, בעוד ביטוח ישיר הובילה בשיעור תשלום תביעות (90 יחד עם AIG). עם זאת, חשוב לציין כי הפניקס חברה גדולה מאוד ביחס להיקף הפעילות של ביטוח ישיר בתחום הבריאות. איילון קיבלה את הציון הגבוה ביותר בקטגוריה ספציפית, עם 98 בזמן מענה טלפוני.
מדד השירות בבריאות 2019

 
ביטוח ישיר מובילה גם בתאונות אישיות עם ציון מדד של 82 לפני AIG (80) והראל (79). שתי החברות הובילו את המדד בתאונות אישיות גם בשנת 2018, ויהיה מעניין לראות כיצד הרפורמה הנרחבת בתחום תשפיע על הציון ב-2020.

מדד השירות בתאונות אישיות 2019

חברות הביטוח הישראליות כבר לא מוכרות ביטוחי סיעוד פרט, אבל מעניין לראות את התמורות שחלו בציוני המדד בתחום זה מבחינת שירות. מגדל שהייתה ראשונה במדד לשנת 2018 ירדה למקום לפני האחרון, בעוד איילון כובשת את הפסגה עם ציון של 77. מנורה מבטחים, הפניקס והראל קיבלו ציון זהה של 75.

מ-AIG נמסר בתגובה לפרסום המדד: "לחברת ביטוח יש תפקיד אחד מרכזי - לשלם תביעות, ומהר. בשל כך חברת AIG גאה להיות מקום ראשון בתשלום תביעות כבר שבע שנים ברציפות, בחמש מתוך שבעת המוצרים שנבדקו ובהם: ביטוח רכב מקיף, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח בריאות. בסוף מה שמעניין את הלקוח זה לקבל את מה שמגיע לו, לכן גם השנה הוכח כי אם אתה רוצה לקבל את הכסף שלך מהר, כדאי שתעשה ביטוח ב-AIG".

מדד שירות סיעוד פרט 2019

באשר לביטוח הסיעודי בקופות החולים, הראל שמבטחת את מבוטחי קופת החולים כללית קיבלה את הציון הגבוה ביותר – 82, פער ניכר מהמבטחות האחרות בכל הנוגע לתשלום תביעות. מעניין לראות כי עבור חברי קופת חולים לאומית הציון של מנורה מבטחים (76) גבוה יותר משל המבטחת הקודמת כלל ביטוח (69), בעוד עבור חברי קופת החולים מכבי, הציון של המבטחת החדשה הפניקס (63) נמוך יותר מאשר של המבטחת הקודמת כלל ביטוח (65). הפניקס, שמבטחת גם את עמיתי מאוחדת, קיבלה מהם ציון של 73. עם זאת, מנורה מבטחים ראויה לציון לאחר שהייתה היחידה שהביאה לשיפור בציון, עם תוספת של 5 נקודות למבוטחי לאומית.

מהראל נמסר בעקבות פרסום המדד: "הראל גאה בשיפור שרשמה החברה במרבית מדדי השירות ביחס לציוני השנה שעברה. אנו מברכים על הדירוג שהושג בגמל, בפנסיה, בחיים ובסיעוד שבהם העלייה היא מאוד משמעותית. אנו גאים להוביל זו השנה השנייה את מדד סיעוד קופות החולים וכן גאים על הדירוג במקום הראשון בתחום חיים משולב חיסכון. הישג זה מצטרף לזכייתה של הראל במקום הראשון במדד הסולידריות שפורסם על ידי רשות שוק ההון ובחן את מידת ההתחשבות שהפגינו חברות הביטוח בלקוחותיהן בתקופת הקורונה. נמשיך להשקיע בשירות ולהעניק שירות מצוין ללקוחותינו בכל התחומים". 

מאיילון נמסר: "איילון רואה במדדי השירות כלי ניהולי חשוב לשיפור מתמיד. כפי שניכר מדירוג המדדים השונים, איילון מובילה או נמנית בין שלוש החברות המובילות את המדד בחלק מהקטיגוריות ומדורגת מעל הממוצע הענפי ברוב המכריע של המדדים. נמשיך ונפעל לשיפור מתמיד בכל תחומי הפעילות".

מהראל נמסר בעקבות פרסום המדד: "הראל גאה בשיפור שרשמה החברה במרבית מדדי השירות ביחס לציוני השנה שעברה. אנו מברכים על הדירוג שהושג בגמל, בפנסיה, בחיים ובסיעוד שבהם העלייה היא מאוד משמעותית. אנו גאים להוביל זו השנה השנייה את מדד סיעוד קופות החולים וכן גאים על הדירוג במקום הראשון בתחום חיים משולב חיסכון. הישג זה מצטרף לזכייתה של הראל במקום הראשון במדד הסולידריות שפורסם על ידי רשות שוק ההון ובחן את מידת ההתחשבות שהפגינו חברות הביטוח בלקוחותיהן בתקופת הקורונה. נמשיך להשקיע בשירות ולהעניק שירות מצוין ללקוחותינו בכל התחומים".

מדד השירות ביטוח סיעודי בקופות החולים 2019

בתחום החם ביותר של השבועות האחרונים – ביטוח הנסיעות לחו"ל, המנצחת של 2019 היא הפניקס עם ציון של 90. הפניקס בלטה במיוחד בתחום הכלים הדיגיטליים עם ציון קטגורי של 99, כאשר החברה הובילה גם בזמן מענה טלפוני ובשיעור תשלום תביעות (יחד עם חברות קטנות יותר בתחום – ביטוח ישיר ו-AIG.(AIG עצמה הצטיינה בציון המשוקלל של תשלום תביעות, הודות לציון של 97 במהירות הטיפול בתביעות.

בקשר להפניקס יש לציין כי היא אמנם ראשונה, אבל רוב נתח השוק של הפניקס היה פספורטכארד עד הפיצול בינואר 2020.

מדד השירות ביטוח נסיעות לחו

מדד השירות ריסק 2019



מדד השירות באבדן כושר עבודה 2019
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית