שם משתמש
סיסמא
עומר לקס
 
לוח אירועים
"הכוח של הכיסוי האמבולטורי הוא לא ההחזר הכספי, אלא היכולת להעמיד אדם לבדיקה הכי יקרה בזמן קצר"
עומר לקס, מבעלי מדיקר, מסביר בריאיון לעדיף מדוע החברה שלו ויתרה על החיתום הרפואי, מדוע זכו במקום הראשון בסקר לשכת סוכני הביטוח ומה הוא חושב על פוליסת הבריאות החדשה שמקדם ברקת
תקופת הקורונה המחישה לכולנו את האפשרות לעבוד מרחוק ולבצע לא מעט פעולות שעד להתפרצות הנגיף, רובנו לא חשבנו לעשותן, בין אם מתוך חשש או מתוך חוסר מודעות. בכל הקשור לעולם ביטוחי הבריאות, הקפיצה המרכזית שנעשתה בחודשים האחרונים היא הניצול הגובר של קבלת מענה רפואי מרחוק, או הגעת רופא עד לבית הלקוח. "אנחנו בנויים לקורונה. אחד המוצרים העיקריים שלנו הוא רופא שמגיע עד הבית 24/7 ובתקופת הקורונה זה להיט", מסביר עומר לקס, מבעלי מדיקר בריאיון לעדיף.

בריאיון הוא מסביר כaי בתקופה הנוכחית ציבור הלקוחות של החברה מנצל את כתב השירות רפואה עד הבית, אך גם את כתב השירות המרכזי השני של החברה, כתב השירות האמבולטורי. "יש לנו את כתב השירות האמבולטורי הכי רחב שיש בשוק כיום. הבשורה שאנחנו מביאים באמצעותו היא שאין אצלנו חיתום רפואי. אנחנו מקבלים כל אדם, בכל גיל, בכל מצב רפואי. אנחנו לא דורשים חשבוניות מקור ולא סיכומי יעוץ רפואיים. התהליך הכי קל שיש ללקוח כדי לקבל חזרה כסף", הוא אומר.
"צריך לזכור שבאמבולטורי אף לקוח לא ייפול מעלות טיפול של 700 שקלים או מייעוץ ב-1500 שקלים. העוצמה של האמבולטורי טמונה באיכות הרפואה שהלקוח מקבל. אם בקופת חולים צריך לחכות חצי שנה ל-MRI, באופן פרטי אפשר לעשות זאת מחר. לנו יש הסדרים עם המכונים המובילים בארץ, אנחנו מתאמים את התור, ברמה של 24/48 שעות לכל בדיקה שהלקוח רוצה. זה הכוח של כיסוי אמבולטורי, לא ההחזר הכספי, אלא היכולת להעמיד אדם לבדיקה הכי יקרה והכי מסובכת בזמן קצר", מציין לקס.

כמה חשובה בימים האלו קבלה ללא הצהרת בריאות, ומצד שני אילו קשיים זה מערים עליכם?
"המשמעות היא שאנו נאלצים להתמודד עם יותר תביעות אבל אין לנו שום בעיה עם זה. המטרה היא לתת שירות לסוכן. הסוכן מוכר תיק ביטוח בריאות למבוטח, הוא מוכר לו את הקטסטרופות שבסבירות גבוהה מאוד המבוטח לא יתבע בגינן לעולם, כי נדיר שהוא צריך תרופה או השתלה. שלא אובן לא נכון, חובה שיהיו ללקוח את הכיסויים הללו. עם זאת, סביר יותר שהסוכן יתמודד עם התביעות האמבולטוריות, ולכן בגלל שאנחנו נותנים כיסוי כמו שאנו נותנים, שווה לסוכן לשווק אותנו ולא את האמבולטורי של חברות הביטוח, כי אצלנו אין כמעט דחיות ואנחנו משלמים תביעות תוך 48 שעות. חשוב לנו לתת שירות לסוכן, גם אם זה בא לפעמים על חשבון הרווח".

זכיתם במקום הראשון בסקר לשכת סוכני הביטוח בתחום הבריאות, בסקטור כתבי השירות. מה אתם מציעים לסוכנים?
"קודם כל, לפני הכל, אנחנו חברה שמשווקת את כתבי השירות רק על ידי סוכני הביטוח ואין לנו פעילות ישירה. אנחנו לא מאמינים בפעילות ישירה. אנו רואים בסוכן שותף שלנו וזה גם בא לידי ביטוי בעמלות. ולבסוף – זמינות לסוכן. אין דבר כזה שסוכן ישלח מייל או יתקשר ויגידו לו שהוא יקבל תשובה בעוד שבוע. בעיות ובקשות נפתרות ברמת דקות. מכיוון שאנו רואים בסוכן שותף שלנו, בכוחו של הסוכן לאשר תביעה. גם אם לדוגמה לאדם לא מגיע החזר, אבל הסוכן מבקש שנשלם, במרבית המקרים ההחזר ישולם. זה מעמיד את הסוכן בעמדת כוח אדירה מול המבוטחים, כי הוא יכול לתת ערך מוסף שסוכן שעובד מול חברות הביטוח לא יכול לתת".

מה סוכן צריך לדעת בבואו להציע כתב שירות רפואי?
"שקודם כל, כאמור, הוא לא בא על חשבון הביטוחים של הקטסטרופות. אנחנו לא ביטוח אלא כתב שירות. מטרתנו לתת שירות במקום המוצר האמבולטורי הנחות של חברות הביטוח. סוכן שרוצה לעשות טוב ללקוח שלו יכסה את הלקוח בפוליסה הרחבה ביותר שהוא יכול ורואה לנכון, פשוט את הסעיף האמבולטורי שיקנה אצלנו ולא בחברת הביטוח. הוא יעשה טוב לעצמו ולמבוטח".

הממונה על שוק ההון, הצהיר כי בכוונתו להחזיר את כתבי השירות למשחק. מה דעתך על כך וכיצד זה ישפיע עליכם?
"באופן כללי אני חושב שהמפקח עושה טעויות בהגבלת פוליסה אחידה, וגם באופן בו הוא נלחם בסוכנים. הסוכנים אינם נוכלים. המפקח הולך לטובת חברות הביטוח בצורה שדורסת את הסוכנים. תחזק סוכנים, תלחם בכל אלו שהם בלי רישיון.
"לגבי כתבי השירות, ככל שיהיו יותר יהיה יותר טוב. יש לנו כמה כתבי שירות שאנחנו לא משווקים כי הוא לא מאפשר, והחזרתם למדף תעשה טוב לכולם. אני מבין את הצורך לשמור על המבוטח, אבל המבוטחים לא טיפשים. תן להם אפשרות בחירה. אם יש לנו יכולת לתת באופן פרטי שירות טוב יותר, תן למבוטחים את האפשרות לבחור".

מה מתוכנן במדיקר לשנה הקרובה?

"אנחנו עובדים עכשיו על כתב שירות שקורם עור וגידים, שאם הוא יצא לפועל, ואני מקווה שזה יהיה כבר בשנת 2021, הוא יהיה game changer - רפואה מלאה הביתה. אם היום אנחנו יכולים לשלוח רופא משפחה עד הבית, במהלך 2021 אני מקווה שכתב שירות החדש יביא הביתה רופא מכל סוג – נוירולוג, אורתופד או כל רופא אחר ברמה של 24 שעות מרגע הקריאה, וגם בדיקות אבחנתיות בבית – למשל אולטרסאונד, רנטגן, ברמת שעות מרגע הקריאה".
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית