שם משתמש
סיסמא
איציק עוז בכנס המעסיקים | צילום: סטודיו עדיף
חברות קשורות
אגם לידרים
 
לוח אירועים
איציק עוז: אני גאה שהצלחנו לשמר הרבה לקוחות והם החזירו את התשואות כמעט לרמה בערב המשבר
מנכ"ל משותף באגם לידרים מקבוצת הפניקס הוסיף בכנס המעסיקים של עדיף: המזל שלנו הוא שהמשבר לא קרה לפני חמש שנים. היכולות הדיגיטליות נתנו לנו אפשרות להיערך בצורה מאוד מהירה


"התפקיד שלנו הוא חשוב. הקורונה נתנה דגש על זה. שוק ההון התרסק וקיבלנו מאות פניות של לקוחות מודאגים וכמו שעשינו ב-2008, הרגענו את הלקוחות, הסברנו שהחיסכון הפנסיוני הוא לטווח ארוך ואסור להתפתות לפדות. כשהתיקון יגיע, הוא יגיע מהר". כך איציק עוז, מנכ"ל משותף באגם לידרים מקבוצת הפניקס, בריאיון לרועי ויינברגר, העורך הראשי של עדיף, שנערך היום (ד') במסגרת כנס המעסיקים ה-10 של עדיף
 
עוז הוסיף: אני חייב להגיד שאני גאה שהצלחנו לשמר הרבה לקוחות והם החזירו את התשואות כמעט לרמה בערב המשבר. גם לנו יש לקוחות שהוציאו את העובדים שלהם לחל"ת, הוצאנו חוזרים, הסברים, מצגות למעסיקים ולעובדים. דאגנו לכל הקטע של כיסוי זמני, נערכנו בצורה מאוד יפה ופתרנו בעיות פרטניות".

על האתגרים שהציבה הקורונה, אמר עוז: "המזל שלנו הוא שהמשבר קרה עכשיו ולא לפני חמש שנים. היכולות הדיגיטליות שלנו הן בנושא אתר האינטרנט, טפסים דיגיטליים, זום. זה נתן לנו אפשרות להיערך בצורה מאוד מהירה. השירות שלנו לא נפגע ואפילו הואץ בתקופה זו. אנחנו עושים למעלה מ-5,000 פגישות עם עשרות רבות של מעסיקים. אנחנו יודעים להמשיך לתת שירות גם בתקופה זו".

עוז ציין בקשר לתפקידם של אנשי המקצוע בסיוע גם לעובדים וגם למעסיקים: "התפקיד שלנו כמנהלי הסדר וגם של קבוצות הביטוח, זה לראות איך אפשר ליצור סל של שירותים יותר רחב למעסיקים. הראייה ההוליסטית, לא רק של העובד, גם של המעסיק, היא ראייה יותר נכונה לעתיד הקרוב. גם מנהלי ההסדר צריכים להתאים את עצמם לעולם הזה. יש לנו מחלקה פיננסית מאוד מאוד מפותחת, המגמה הזאת תמשיך גם בשנים הקרובות".

ויינברגר ביקש מעוז להרחיב על הכלים ועל המוצרים השונים. "היום אנחנו יודעים להציע לעובדים את הנושא של כיסויי פרט, בריאות, פיננסים, ניהול תיקים, פוליסות חיסכון. ראייה של כל התא המשפחתי, לא רק למבוטח, אלא גם בת זוג, ילדים. יכולים להיות גם פתרונות עתידיים כמו אשראי, מיסוי. גם מעסיקים, אפרופו קורונה, צריכים הרבה פתרונות אשראי ואנו יודעים לחבר אותם לגופי אשראי ופתרונות בשוק ההון. התפקיד שלנו זה לראות איך אנחנו מחברים ונותנים פתרונות יותר משמעותיים למעסיקים ולעובדים".

כמנהלי הסדר אתם מלווים את הלקוח במשך עשרות שנים ונמצאים איתו בצמתים הכי מרכזיים. איך אתם מנצלים את הדאטה כדי לשפר את מצבם?

"אנחנו מתייחסים לדאטה בחרדת קודש, הכל מאובטח וברור. יחד עם זאת, אם אנחנו רוצים להרחיב את סל המוצרים שאנחנו רוצים לתת לעובדים ולמעסיקים, הדאטה יכולה מאוד לעזור בדברים האלה. צריך לעשות זאת בזהירות ובראייה נכונה. הייתה עסקה אחרונה של פנגו בשווי חצי מיליארד שקל שהערך הגדול שנתנו לחברה זו אותה דאטה עצומה שהיה לה. גם לנו יש דאטה מאוד משמעותית, צריך לבוא עם ערך נכון לדברים שקשורים לעולם הפנסיוני. לא הייתי עכשיו בא ומשווק דברים שלא קשורים, אלא דברים שקשורים - אשראי, ביטוחי רכב, עם ערך נכון גם לעובד וגם למעסיק". 

עוז ציין בסיום הריאיון: "הערך גם של סוכן ביטוח וגם מנהל הסדר, הוא גדול, הוא עצום. אין שום סיבה שללקוח לא יהיה גוף מקצועי כמו מנהל הסדר שיבוא וילווה אותו. אנחנו מאוד גאים על כך ונמשיך לעשות את זה".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית