מימין: יובל פנקס ודורון הורנפלד |
|
|
|
|
"רצינו לגרום לסוכנים לעשות צעד קטן ראשון בדרך הארוכה שלפניהם" |
המנטורים יובל פנקס ודורון הורנפלד ערכו מפגש ל-55 סוכנים שלאחריו המשיכו שבעה מהם ל'אתגר 5 הימים' שבסיומו ביצעו מהלך שיווקי ראשון |
|
יובל פנקס ודורון הורנפלד, שניים מבכירי המנטורים בענף הביטוח, ערכו לפני כשבועיים מפגש מנטורינג אישי/ קבוצתי עם 55 סוכני ביטוח. בסיומו של המפגש, נבחרת של 7 סוכנים המשיכה ל'אתגר 5 הימים' שהסתיים בסוף השבוע שעבר. את התהליך מגדירים השניים כייחודי וראשון בענף הביטוח. "בסופו של התהליך הם ביצעו מהלך שיווקי ראשון, שמעולם לא חשבו שיערכו. רצינו לגרום לסוכנים לעשות צעד קטן ראשון בדרך הארוכה שלפניהם, צעד שחששו לעשות לבד״, הסבירו פנקס והורנפלד.
״בסוף השבוע נדהמנו מהתוצאות. הסוכנים עשו הרבה מעבר למה שהם האמינו שביכולתם לעשות, וזה צעד ראשון בדרך לשחרור מהתלות המוחלטת שלהם ברכישת לידים. אין בכוונתנו לפגוע ביצרני הלידים, חלילה, רק להראות לסוכנים שאפשר גם וגם״, הדגישו פנקס והורנפלד.
עוד הוסיפו השניים: ״החלטנו לשבור את הסטיגמה של יובל, מדריך הביטוח, ושל דורון, מר שכר טרחה, ולהראות שאנחנו יודעים לתת הרבה הרבה יותר, וזה כיף שהצלחנו. מודל המנטורינג נחל הצלחה ענקית, והוא יוצע לסוכנים ולסוכנויות החל בתחילת השנה".
|
|
|
.jpg)
גולש יקר,
תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.
מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.
באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות. |
|
|
|
|
|
עדיין אין תגובות לכתבה זו. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|