שם משתמש
סיסמא
ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ביטוח ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה
חברות קשורות
מגדל חברה לביטוח בע"מ
 
לוח אירועים
מגדל מקימה את MBF – אקדמיה עסקית לסוכני החברה
האקדמיה תציע הכשרות מקצועיות, המותאמות למציאות החדשה ולאתגרי שירות הלקוחות | התכנית הראשונה שתחל בחודש פברואר: 'תכנון עתיד פיננסי'
מגדל חברה לביטוח מקימה אקדמיה עסקית (MIGDAL BUSINESS FINANCE (MBF, המיועדת לסוכנות וסוכני החברה. "האקדמיה מציעה תכניות לימודיות ייחודיות בנושאים שונים לקהלי ערוצי ההפצה השונים והמגוונים הפועלים בשיתוף פעולה עם מגדל, במטרה למקצע ולהכשיר את הסוכנות והסוכנים מתוך הבנה עמוקה של הכלים הדרושים להתמודדות עם חשיבות העתיד הפיננסי והכלכלי של לקוחותיהם", מסבירים במגדל.
 
עוד נמסר, כי האקדמיה תתמקד בכל הכשרה באוכלוסייה לומדת אחרת ותציע לה הכשרה בתחומי ידע שונים. כל זאת, לצורך פיתוח מיומנויות וכישורים נוספים עבור הסוכנים, אשר יסייעו להם לתת מענה טוב יותר לצרכים המשתנים של הלקוחות. 

תכנית הלימודים הראשונה המושקת במסגרת האקדמיה, שתתחיל בחודש פברואר, היא תכנית 'תכנון עתיד פיננסי'. "התכנית נועדה להכשיר את הדור הבא של הסוכנים לאור מציאות הקורונה ולהעניק להם 'ארגז מקצועי' עדכני ומקיף ביותר בתכנון עתיד פיננסי עבור הלקוחות", מציינים בחברה ומוסיפים: "במסגרת התכנית, ילמדו הסוכנים שפה פיננסית חדשה ועולמות תוכן חדשים, היוצאים מנקודת המבט של הלקוחות לטיפול בכלכלת המשפחה. התכנית תכלול 13 מפגשים והיא מתקיימת בשיתוף פעולה מלא עם המכללה לפיננסים אורין שפלטר. המפגשים יתמקדו בארבעה נושאים עיקריים: ידע תיאורטי ופרקטי, מיומנות בניהול כסף ומתן פתרונות מגוונים ללקוחות; מיומנות שיח פיננסי-פנסיוני הוליסטי מול הלקוח; שגרות עבודה וכלים לניהול זמן מותאם אישית ומיצוי הפוטנציאל הפיננסי בקרב לקוחות קיימים. בוגרי התוכנית יקבלו תעודת הסמכה MBF ולמצטיינים שביניהם תינתן תכנית המשך לתכנון פיננסי מתקדם". 

ממגדל נמסר כי ב-20 בינואר היא תקיים אירוע השקה של האקדמיה לכל סוכניה באמצעות וובינר חגיגי, יחד עם הנהלת החברה, והרצאה של הטניסאי אנדי רם, אשר בסיומה תחל ההרשמה לתכניות ההכשרה הקרובות בתחום הפיננסי והגיל השלישי.

ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ביטוח ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה: "המציאות החדשה לאור ההתמודדות עם נגיף הקורונה חייבה אותנו בחשיבה מחודשת על המאפיינים של הנכס המרכזי שלנו - הלקוח, בהתמודדותו עם מצבים שונים בחיים. היא חידדה עבורנו את הצרכים שצפים בתקופות של אי ודאות והעמיקה אצלנו את הצורך לעשות התאמות עסקיות באופן פעילותנו מול ערוצי ההפצה שפועלים בשיתוף עם מגדל. כל זאת, מתוך נקודת מוצא משותפת אחת: הפניית המיקוד העסקי לעבר מאפייני הלקוח, ובהתאם לכך חיזוק היכולות שלנו לשמש עבורו כתובת אחת לכל צרכיו".

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית