שם משתמש
סיסמא
רועי ויינברגר
כתבות נוספות בתחום
 
לוח אירועים
תבטחו את עצמכם
שני מהלכים עתידיים צפויים לשנות עד בלי היכר את מודלי העמלות הנהוגים כיום: מודל של עמלה אחידה וקץ עמלות ההיקף | התכוננות לקראת ההולך ובא תאפשר לסוכנים לצלוח שינויים מרחיקי הלכת


 
לפני שנה, פחות כמה ימים, קיימנו בעדיף את כנס האלמנטר הקודם שלנו. זה היה הכנס הענפי האחרון שהתקיים כסדרו. מי האמין אז, כשהתחילו לצוץ הדיווחים על מחלה מסתורית שמגיעה מסין, שבקרוב העולם כולו יסתגר בבתים. שהמפלגה הגדולה ביותר בבחירות הקודמות, חמישה חודשים בלבד לפני כן, תתנדנד על גבול אחוז החסימה. ומי היה מאמין שבעוד כמה חודשים מהיום נישאר ככל הנראה בלי שניים מבתי ההשקעות הגדולים בארץ. 

אז נכון, מפני אירוע כזה שמתרחש פעם במאה שנים, אף אחד לא יכול להתגונן. אבל יש בהחלט לא מעט סכנות שכן אפשר להתגונן מפניהן, ויפה שעה אחת קודם.

קוראים יקרים, כולנו כאן עוסקים בביטוח, וכולנו גם מבוטחים בעצמנו. לכן, כולנו מבינים את החשיבות בלבטח את עצמנו מבעוד מועד מפני סכנות קיימות. סכנות שכבר הפכו מוחשיות. זו העצה שאתם נותנים למבוטחים שלכם ומי כמוכם צריך להכיר בחשיבות שלה.

קחו לדוגמה את מודלי התגמול החדשים של סוכני הביטוח, שבשנים האחרונות אנחנו עדים לצמצום מתמשך בעמלות. אם לא די בכך, שני מהלכים עתידיים צפויים לשנות עד בלי היכר את מודלי העמלות הנהוגים כיום. התהליך הראשון הוא כבר כמעט ודאי, והוא נובע מהתכניות של רשות שוק ההון. הממונה, ד"ר משה ברקת, ואנשי הפיקוח שתחתיו, מכוונים את הסוכנים למודל של עמלה אחידה, שקרוב לוודאי תהיה נמוכה מהעמלות המשולמות כיום.

התהליך השני, לפחות על פי חששות שמעלים בחודשים האחרונים סוכנים, הינו קץ עמלות ההיקף, תהליך שעל פי הרשתות החברתיות צפוי להתרחש בחודשים הקרובים.

ישנם לא מעט סוכנים שכבר ביטחו את עצמם לקראת התהליכים הללו והחלו לגבות שכר טרחה. הם לא חיכו לגזרות רגולטוריות או להחלטות מצד היצרנים. אין בכוונתי להיכנס כאן לשאלה איזהו המודל הראוי ביותר, ובוודאי שאין כאן קריאה לזנוח את המאבק למען פרנסת סוכני הביטוח. אך אין ספק שהתכוננות לקראת ההולך לבוא תאפשר לצלוח את השינויים מרחיקי הלכת הללו, אם וכאשר הם יתרחשו.

דוגמה נוספת הממחישה את היכולת של גורמי ההפצה לבטח את עצמם, נעוצה בכך שעולם הביטוח התפתח מאוד בשנים האחרונות, תחומי הפעילות התרחבו והפוליסות הפכו מורכבות יותר. כיום ברור לכל שאי אפשר להתמקצע בכל התחומים ולתת לבד מענה לכל הדרישות של הלקוח. משום כך יעשו נכון סוכנים שלא יחכו לרגע בו הלקוח יבקש לרכוש כיסוי בתחום שהם לא עוסקים בו. בוודאי יעשו נכון אם לא ימכרו לו ביטוח בתחום שהם לא מקצועיים בו.

לכן כדאי ליצור כבר עכשיו שיתופי פעולה שיאפשרו ללקוחות הגנה של 360 מעלות. שיתופי פעולה עם סוכנים אחרים, עם עורכי דין, עם יועצי מס. גם חברות ביטוח מציעות, כמובן, לקבל לידים בתמורה לעמלה. אל תתנו ללקוח שמחפשone stop shop לכל הביטוחים שלו לחמוק מכם, רק כי לא נערכתם מראש לתת לו את מה שהוא רוצה.

לפני סיום, אני רוצה לשתף אתכם במשהו קטן אך משמעותי מבחינת ההיערכות שלנו, בעדיף, לכנסים. לפני כל כנס אנחנו עורכים ישיבת סיכום. כן, שמעתם נכון. ישיבת סיכום ולא ישיבת היערכות מקדימה. כולנו יחד, כל המערכת, מתכנסים והולכים לאחור - מסיום הכנס - אל תחילתו. כדי לוודא שהתכנים היו מעניינים, כפי שאנחנו מבטיחים ויודעים לקיים. כדי לוודא שמספר המשתתפים - שהגיעו לאולם בימי הכנסים הפיזיים, או הצופים - בימינו אנו בכנסים הדיגיטליים, תאם את המספר שרצינו. כדי לוודא שהאורחים שלנו, אתם - הצופים ונותני החסויות, קיבלתם מענה ראוי למה שציפיתם מאיתנו.

ההכנה הזו מאפשרת לנו לסתום עוד כמה חורים. להיות שלמים עם עצמנו ולספק לכם את המוצר השלם והטוב ביותר, כפי שעדיף יודעת להציע. היא מאפשרת לנו לבטח את עצמנו ככל האפשר.

* הכותב הינו עורך ראשי, עדיף
 


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית