שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
מחדשים את מקורות הרווח
1,700 צופים בכנס השנתי ה-15 בענף הביטוח הכללי | הכנס הוכיח כי הקורונה הסיטה חלקים ניכרים מתשומת הלב והמשאבים לפעילויות חדשות, ובמקביל חידדה את הצורך להתאמת העולמות הקיימים למציאות החדשה


רגולטורים בכירים, ראשי אגפים בחברות הביטוח, סוכנים, יועצים ואנשי ביטוח מהשורה הראשונה השתתפו אתמול (ד') בכנס האלמנטר ה-15 של עדיף, הכנס הענפי הראשון של השנה החדשה. במהלך הכנס שיקפו המשתתפים לכ-1,700 צופים את תמונת המצב העדכנית בענף הביטוח הכללי שמנסה כמו העולם כולו להתאושש משנת הקורונה, ושירטטו את תחומי הפעילות שיאפשרו להפוך את שנת 2021 למוצלחת הרבה יותר.

בכנס, אותו הנחה מנכ"ל עדיף, כפיר לוי, ניתנה במה נרחבת לתחום הסייבר שהפך לאחרונה לאוקיינוס הכחול בענף הביטוח. פאנלים, הרצאות וראיונות סקרו את תחום הפעילות החדש לאורכו ולרוחבו באמצעות מיטב המומחים, בהם שלושה רגולטורים, יועצי ביטוח, עורכי דין ונותני שירותים. לצד הסייבר הוקדשה תשומת רבה לתחומי החדשנות בעולמות האלמנטר המסורתיים, התייעלות בתביעות הביטוח וטיפול בקטסטרופות.

רועי ויינברגר, העורך הראשי של עדיף, קרא בפתיחת הכנס לעוסקים בענף הביטוח לבטח את עצמם מפני איומים קיימים, ולא לחכות להוראות רגולטוריות או לשינויים שמכתיב השוק. "כולנו כאן עוסקים בביטוח, וכולנו גם מבוטחים בעצמנו. לכן, כולנו מבינים את החשיבות בלבטח את עצמנו מבעוד מועד מפני סכנות קיימות. סכנות שכבר הפכו מוחשיות. זו העצה שאתם נותנים למבוטחים שלכם ומי כמוכם צריך להכיר בחשיבות שלה", אמר ויינברגר.

הוא הביא כדוגמה את מודלי התגמול החדשים של סוכני הביטוח, שבשנים האחרונות אנחנו עדים לצמצום מתמשך בעמלות שלהם. "שני מהלכים עתידיים צפויים לשנות עד בלי היכר את מודלי העמלות הנהוגים כיום. התהליך הראשון הוא כבר כמעט ודאי, והוא נובע מהתכניות של רשות שוק ההון לכוון את הסוכנים למודל של עמלה אחידה, שקרוב לוודאי תהיה נמוכה מהעמלות המשולמות כיום. התהליך השני, לפחות על פי חששות שמעלים בחודשים האחרונים סוכנים, הינו קץ עמלות ההיקף, תהליך שעל פי הרשתות החברתיות צפוי להתרחש בחודשים הקרובים. ישנם לא מעט סוכנים שכבר ביטחו את עצמם לקראת התהליכים הללו והחלו לגבות שכר טרחה", הוסיף העורך הראשי של עדיף.

"דוגמה נוספת הממחישה את היכולת של גורמי ההפצה לבטח את עצמם, נעוצה בכך שעולם הביטוח התפתח מאוד בשנים האחרונות, תחומי הפעילות התרחבו והפוליסות הפכו מורכבות יותר. כיום ברור לכל שאי אפשר להתמקצע בכל התחומים ולתת לבד מענה לכל הדרישות של הלקוח. משום כך יעשו נכון סוכנים שלא יחכו לרגע בו הלקוח יבקש לרכוש כיסוי בתחום שהם לא עוסקים בו. בוודאי יעשו נכון אם לא ימכרו לו ביטוח בתחום שהם לא מקצועיים בו. לכן כדאי ליצור כבר עכשיו שיתופי פעולה שיאפשרו ללקוחות הגנה של 360 מעלות. שיתופי פעולה עם סוכנים אחרים, עם עורכי דין, עם יועצי מס. גם חברות ביטוח מציעות, כמובן, לקבל לידים בתמורה לעמלה. אל תתנו ללקוח שמחפשone stop shop לכל הביטוחים שלו לחמוק מכם, רק כי לא נערכתם מראש לתת לו את מה שהוא רוצה", אמר ויינברגר.

במהלך הכנס הוענק מגן הוקרה מיוחד לעו"ד אריה אריאלי, סמנכ"ל בכיר והמשנה ליועץ המשפטי הראשי של הפניקס. בטקס מרגש קיבל עו"ד אריאלי הנרגש את המגן מידיהם של היועץ המשפטי הראשי של הפניקס עו"ד מני נאמן, מנכ"ל עדיף לוי והעורך הראשי של עדיף ויינברגר.

הכנס הסתיים בפאנל שעסק באתגרים של ערוצי ההפצה, במהלכו חמישה סוכני ביטוח הפעילים בתחומים השונים שיתפו את הצופים בבעיות ובפתרונות שלהם להתמודדות עם השינויים הרדיקליים העוברים על הסוכנים.
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית