שם משתמש
סיסמא
ראשי
»
ביטוח פנסיוני
 
המידע כולל נתוני הפקדות, משיכות, דמי ניהול, תשואות ומדדי סיכון |כן פורסמו מאגרי מידע הכוללים דוחות כספיים רבעוניים של חברות הביטוח ואת רשימות הנכסים ברמת הנכס הבודד של תיקי העמיתים
בחירת מסלול פרישה נכון היא אחת מהמשימות הקשות של פורשים | כיצד מתמודדים?
הכנס נערך לאור השינויים האחרונים בתחום ופרסום חוזרי רשות שוק ההון ורשות המיסים, הנוגעים לפירוק הקופות והעברת הכספים לקופות גמל אישיות על שם העובדים
רשות שוק ההון ביררה תלונה שהפנה אליה עמית בקרן פנסיה ומצאה כי גביית דמי הניהול הייתה בניגוד להסכם מיטיב
יניב נמצא בשלב פיתוח המוצרים והמערכות הטכנולוגיות, ומצפה להתחיל לפעול בחציון השני של 2018 | החברה, שתענה לשם אולברייט, תתמקד בריסקים בלבד, ללא אפיקי חיסכון
בכנס פתיחת השנה שבו השתתפו כ-750 סוכני הפניקס הוסיף המנכ"ל כי הוא בטוח שהשנה הקרובה תהיה שנה עסקית מוצלחת
הנהגת הלשכה קיימה אתמול בכנסת פגישות עם ח"כים מסיעות שונות ועם השרים ישראל כץ ואופיר אקוניס | בשבוע הבא מתוכננת פגישה עם שרת המשפטים איילת שקד בנושא הפחתת הרגולציה
שנתיים לאחר שהונחה על שולחן המליאה הצעת החוק להגבלת דמי הניהול בקרנות הפנסיה ל-3% מההפקדות ו-0.25% מהצבירה, בכנסת בוחנים איזו ועדה תקדם אותה לקריאה ראשונה
עבד חסדייה, רשות שוק ההון: כניסתן של חברות רק תגביר את התחרות, תפחית את הריכוזיות ותביא בשורה לצרכנים | יו"ר ועדת הכספים משה גפני: אני מקווה שהמהלך יוכיח עצמו ויוביל להוזלת מחירי הביטוחים
בשנים האחרונות חברות ביטוח החיים מתמקדות בעיקר בפיתוח תיק הלקוחות הקיים מתוך קיימות ארוכת טווח | ישנן דרכים רבות להגדיל רווחיות בעסקים קיימים
כדי למנוע בעתיד מצב של ציבור גדול של פנסיונרים עניים, חייבים לאמץ כבר היום מספר צעדים שיאפשרו אם לא פרישה ברמת חיים גבוהה, אז לפחות פרישה ברמת חיים סבירה
על פי ההצעה של ח"כ מיכל רוזין, התקופה לרישום פסק דין לחלוקת חיסכון פנסיוני שניתן לפני יום תחילת החוק, בפברואר 2015, תוארך בשנה אחת נוספת, עד לארבע שנים מיום התחילה
מויאל, שעבד במשך 11 שנים במיטב דש ולאחרונה ייעץ לסוכנים וסוכנויות, יחליף בתפקיד את רפי דורפמן | שמעון מירון: בטוח שיסייע בהובלת מהלכים חדשניים ודחיפת התחום קדימה
טיוטת תיקון חוזר "צירוף לביטוח": מכה ניצחת לסוכנים או קופצים למסקנות?
3% מתוכם סבורים שלמרות הפגיעה בסוכנים מדובר במהלך מתבקש לטובת המבוטחים | 0.6% נוספים רואים בכך מהלך מתבקש להגברת הערוץ הדיגיטלי בין המבוטחים לחברות הביטוח
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011