שם משתמש
סיסמא
ראשי
»
ביטוח פנסיוני
 
כבר בחודש מרץ התריעו מנהלי הסדרים כי כספים מגיעים לחברות המנהלות אך בשל תקלות שונות בממשק הדיווח הגופים המוסדיים לא יודעים כיצד לשייך לכל מבוטח את הכסף המגיע לו
חברת הביטוח הפניקס הודיעה כי תביעה ובקשה לאישורה כייצוגית בסכום של 880 מיליון שקלים הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב
חברת הביטוח דיווחה לבורסה כי מתקיים משא ומתן לרכישת 3% ממאגר הגז תמר מחברת נובל אנרג'י עם אופציה לרכישת אחוז נוסף
עו"ד גל גורודיסקי, אשר יקח חלק בוועידת הסוכנים והיועצים ה-10 של עדיף, מספר על ההזדמנויות העסקיות הגדולות הנובעות מחוק ההסדרים
הגנה מפני פריצה למסד הנתונים של עסקים קטנים הינה אקוטית מכיוון ש-60% מהעסקים הקטנים עלולים לסגור את שעריהם בתוך חצי שנה מיום הפריצה
המהלך הנוכחי של משרד האוצר נועד להחזיר את החיסכון ההוני לקופות גמל, על מנת שהציבור יוכל לשוב להפקיד כספים לתכנית המאפשרת קבלת כספים בכל עת. במקביל, צעד זה יעודד את החוסכים למשוך את הכספים בגיל הפרישה
סוכן הביטוח אריק סלע סבור שיש לנצל את ההזדמנויות לסוכן בעידן החדש | ראיון 'אחד על אחד' לקראת ועידת הסוכנים והיועצים ה-10 שתתקיים ב-5 ביולי
הביצועים הירודים נובעים, בין היתר, מהירידה בהשקעות של קרנות הפנסיה בארה"ב, המהוות 58% מכלל ההשקעות של קרנות הפנסיה במדינות ה-OECD
למעלה מ-900 סוכנים ויועצים ישתתפו ב-5 ביולי בוועידה השנתית של עדיף וייהנו מהרצאות, מסדנאות, רבי שיח והרצאות של ראשי הענף ומיטב המומחים בתחומי הביטוח והחיסכון ארוך הטווח
נשיא לשכת סוכני הביטוח בריאיון מיוחד לעדיף מזהיר מפני נזקים אפשריים בקניית דאטה על חשבון היכרות אישית עם הלקוח. "ללכת מעל הראש של הסוכן ולגנוב לקוחות – מהלך בזוי", הוא אמר על השיווק הישיר של חלק מהחבר
כפי שפורסם בעדיף, שוק הפנסיה לא מחכה לאוצר והחל להתכונן ליישום הסכם הפנסיה החדש, אך כל השחקנים מודעים לכך שהנחיות האוצר, אם יצאו לבסוף, עלולות לשנות את התמונה
החל מינואר 2016 היו גמלאי ישראל אמורים לראות כי שיעור הפטור ממס על הכנסתם מפנסיה חודשית גדל ב-5.5%. אבל בפועל רבים ממשיכים לשלם מס מיותר ללא כל הצדקה ומבלי להיות כלל מודעים לכך
הדיון בבג"ץ הסתיים ללא הכרעה אך השופטים ציינו כי רפורמת קרן ברירת המחדל תהיה לטובת העובדים ולכן קרוב לוודאי שלא יעצרו אותה | עם זאת, הציעו לקצר את המכרז כדי להפיק לקחים במקרה שיתברר שהרפורמה היא טעות
בעידן שבו הדבר הוודאי הוא אי הוודאות, מנסים סוכני הביטוח לבסס את יציבותם הכלכלית על ידי חיפוש מתמיד של עוגנים. ואולי העוגן האמיתי הוא דווקא הלקוח?
לקראת רב שיח אותו תנחה בוועידת הסוכנים והיועצים ה-10, החליטה מנהלת מכללת עדיף, שלומית יהב, להפשיל שרוולים ולנתח מדוע על סוכן הביטוח להתחייב לניהול עצמי ועסקי ברמה הגבוהה ביותר
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011