שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
»
הנחיות וחוזרים
הטיוטה שפרסם הפיקוח בחודש שעבר מאפשרת הוזלות במוצרים החדשים במסלולי הבסיס והלואו קוסט | אבל החברות חוששות: האם הן יאלצו לבטל תכניות ייחודיות? ומה יקרה אם לא יצליחו לגייס שמאים בכל הארץ?
כחלק מהמאמץ לצמצום הגרעון החליט משרד האוצר להגדיל את שיעור התשלום מפרמיית ביטוח החובה המועבר לביטוח הלאומי, מ-7%-8% ל-9.74% | בנוסף יוחל תשלום רטרואקטיבי, שיתחיל בקרוב מ-1.1 מיליארד שקלים
יתאפשר שיווק מוצרים בהתאם למאפייני המבוטח | החברות ישקפו למבוטחים את המשמעויות הכלכליות של הגשת תביעה | יפורסם מדד שביעות רצון מהמוסכים | המטרה: הוזלת עלות ביטוח הרכב - מקיף וצד ג'
חברות הביטוח והסוכנים מצד אחד והקבלנים מהצד השני נתקלים לא פעם בקשיים בדרך להנפקת האישורים בשוק שהפרמיות בו מגיעות למיליוני שקלים בשנה | החוזר הסופי שפורסם היום מייצר טופס אחיד שאי אפשר לסטות ממנו
בחודש נובמבר ערכה הרשות תרגיל בקרב הגופים המפוקחים | בחלק מהגופים לא קיים מיפוי או שקיים מיפוי חלקי בלבד של נכסי המידע על כלל מרכיביהם, בהם מאגרי נתונים
רשות שוק ההון פרסמה אתמול את החוזר הדוחה מ-1 באפריל את כניסתו לתוקף של הסעיף | על אי המוכנות התפעולית בחברות הביטוח להחלת הסעיף פורסם לראשונה בעדיף
חברות הביטוח הלינו בפני רשות שוק ההון על כך שהן מפוקחות, בעוד ספקי שירותים אחרים אינם נתונים לאותה רגולציה
רשות שוק ההון לא סיימה את התאמת התכניות למסקנות שהוגשו לחברות ביוני, והן יוכלו למכור ריסקים בתעריפים הקיימים לפחות עד 14 בפברואר | על מגמת הדחייה פורסם בעדיף כבר בנובמבר
למרות השינוי בברירת המחדל, המבוטח יוכל לדרוש העתק מודפס | מוצע לבטל את האפשרות לגבות הוצאות מנהל הכרוכות בהחזרת התעודה הישנה והפקת חדשה | בטיוטה סעיפים נוספים המבשרים את המעבר לעידן הדיגיטלי
טיוטת חוזר חדשה נועדה לסייע לרשות לקבל תמונת מצב בזמן אמת על היקף הנפגעים | הדיווח יכלול מידע על תביעות שהוגשו לחברת הביטוח, על ביטוחי משנה ופרטי אנשי קשר בחברה לשעת חירום
כך בתיקון חוזר "הנהגת כתבי שירות ואופן שיווקם" | הנחה הניתנת בגין פוליסת הביטוח לא תושפע מרכישת כתב שירות המשווק על ידי חברת הביטוח
על פי עמדת הממונה, הסעה שיתופית אינה מחייבת רכישת פוליסות ייעודיות | התקנות נועדו לעודד ולקדם את השימוש בתחבורה שיתופית
על פי נתונים שהציגה רשות שוק ההון בוועדת הכספים, 22% מהכפילויות הן בתחום ביטוח תאונות אישיות ו-14% בגין ביטוחי ניתוחים מהשקל הראשון | סך הכפילויות שנמצאו בשנת הפעלות של הר הביטוח: 6.5 מיליון
בג"ץ ידון בעתירה המבקשת מהמדינה, הפול וקרנית להסביר מדוע לא ניתן לרשום כלים חשמליים ככלי רכב, להנפיק לוחיות רישוי, רישיון רכב, ולייצר מנגנון העברת בעלות | התגובות של הגופים מעידות על מורכבות הסוגיה
לעדיף נמסר כי העמלה עשויה להגיע ל-15% ממחיר תיקון הרכב ובדרך כלל משולמת על ידי המבטחות | ישראל גרטי: הלשכה מתנערת מכל מי שמפרים את הוראות הרשות ומנסים לייצר לעצמם רווח אישי תוך פגיעה בציבור הסוכנים
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011