שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
»
שחקנים ומוצרים
התכנית מבטיחה תשלום חודשי במקרה של פטירת המבוטח במקום סכום חד פעמי | "הדאגה לעתיד המשפחה היא חובתנו המשותפת. החובה להיות שם עבורם ברגעי האמת", הדגישו במגדל לסוכני הביטוח
מנורה מבטחים הוציאה הודעה רשמית לבורסה על הפסקת המגעים לגבי תיק המנהלים של הכשרה המוערך בכ-11 מיליארד שקלים
במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מערך המכירות והשיווק של כלל בית ההשקעות ומוצריו השונים, במיקוד על מוצרי חיסכון לטווח ארוך, לרבות ניהול ערוצי ההפצה, לצד הובלת מערך השיווק, הפרסום והדיגיטל
התוצאות בתקופת הדוח וברבעון השני הושפעו בעיקר מהירידה בעקום הריבית, זאת בנוסף להשפעת השינויים בטיוטת חוזר הנחות דמוגרפיות ועדכון מודל שיפורי תמותה לחברות הביטוח אשר הגדילו את ההתחייבויות הביטוחיות
המערכת כוללת את כל המידע המהותי של תכניות הביטוח ומתן הצעה של כל בני המשפחה תוך פירוט מלא של העלויות
מכירת ביטוח על פי צרכים היא מכירה מקצועית יותר המעמידה את צרכי הלקוח במרכז | דוגמה לכך היא החשיבות הרבה שיש לתת לסעיף המוטבים בפוליסה בכל הנוגע לקביעת סכום הביטוח הנחוץ למקרה מוות וכן לנושא קיום הצו
בענף האלמנטר - הפניקס שילמה אשתקד 15.54% עמלה מתוך הפרמיה, עלייה של 0.24%. לאחריה מנורה מבטחים ואיילון
מספר מקבלי הקצבה בקרנות הנבחרות נמוך מאוד, בעוד הן הגדילו משמעותית את מספר העמיתים שלהן | מנורה מבטחים שרק ב-2015 רשמה את הגרעון הגדול ביותר מצטיינת בגדולות
המפקח על הביטוח פרס בדוח הממונה את משנתו לגבי פני האגף בשנה הבאה | "נמשיך לפעול למיגור תופעות של מכירות פסולות; פועלים תחת אילוצי תקציב קשים"
במכתב שהעבירו לשר האוצר ציינו יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי כי עיון בתזכיר החוק שפורסם ביוני האחרון מעלה כי הוא מגלם עמדה קיצונית במיוחד, אשר אף הולכת מרחק רב מהמלצות הוועדה הציבורית
המוצר מעניק ללקוחות החברה החוסכים בקרן הפנסיה, דמי ניהול ידועים מראש, לאורך כל תקופת החיסכון עד גיל הפרישה, היורדים ככל שהיתרה הצבורה בקרן גדלה
ממועדון יוקרתי שהחל את דרכו בקרב משפחות האצולה, הפך הפמילי אופיס לפתרון זמין ללקוחות שצברו את הונם במשך עשרות שנות עבודה | יאיר ספיר, מנכ"ל אולימפוס, מספר על ההתפתחות
במסגרת המחזור הראשון של הקורס הוכשרו כ-25 אנשי מקצוע ממחלקות השכר של מעסיקים ומצוותי התפעול של מייצגים לעבוד עם המערכת בצורה מקצועית ויעילה
מטרת הקמפיין היא להגביר את מודעות הציבור הרחב לנושא הפנסיה ולעודד אותו להיערך מוקדם ככל הניתן לגיל הפרישה
הכנס כלל הרצאות מקצועיות של מנהלים בכירים בחברה בתחום החיסכון ארוך הטווח בעולמות הפנסיה וביטוחי חיים, תוך דגש לחשיבות הפגישות האישיות עם העובדים
 
 
 
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011