שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
ביטוח כללי
 
הרשות משווה את חידוש ביטוח דירה למצב הקיים בחוזר הצירוף | הסיבה לשינוי: להפוך את פעולת החידוש ליעילה, מהירה וזולה | בהמשך ייקבע פרק הזמן לאחריו יהיה על בעל הרישיון לעדכן את הפוליסה
סקר הסוכנים לשנת 2018 שהוצג הבוקר בכנס הלשכה חשף עלייה בשביעות הרצון במרבית חברות הביטוח | שומרה זכתה לציון 7.7, כלל שנייה עם שיפור משמעותי מאשתקד ל-7.4 ומנורה דורגה אחרונה בשישה מדדי שירות
כתבה בה צוין כי ברקת הצהיר על ביטול עמלות ההיקף, אך ניתקה את האמירה מיתר דבריו בהם קרא לסוכנים להמשיך ללוות את הלקוח גם לאחר המכירה, הביאה לדיון מיוחד של צמרת הלשכה ולשיחה בין הצדדים
ברב שיח בו השתתפו נציג הפיקוח, אנשי חברות ביטוח וחברות ניהול, באו סוכנים בטענות קשות כי המצב בשטח לא השתנה | אלעד אלקובי, רשות שוק ההון: רואים שיפור, מעורבות ישירה של חברות הביטוח השפיעה מהרגע הראשון
יו"ר הוועדה האלמנטרית פתח את כנס הלשכה באילת וקרא למנכ"לי חברות הביטוח לעבוד בשיתוף עם הסוכנים | "כולנו משתמשים היום בכלי שלא היו בעבר ושינו את כללי המשחק"
נשיא הלשכה התייחס לכניסתו של משה ברקת לתפקיד הממונה: יש הידברות, יש עבודה משותפת ויש כבוד הדדי. בטוח שנדע מחלוקות ומהמורות אבל זה יעשה באופן כנה, ישיר וללא משוא פנים
המחולל מבצע השוואה בין כל החברות בשוק בתחום המשאיות על בסיס מספר פרמטרים | בסוכנות מציינים כי המחולל מאפשר לסוכן ולצוות משרדו כלי נגיש ומהיר למתן הצעה ללקוח ועד סגירת העסקה
בין המשתתפים בכנס שייפתח ב-12 בנובמבר: השרים איילת שקד וצחי הנגבי, הממונה על שוק ההון משה ברקת, חברי כנסת, מנכ"ל איגוד חברות הביטוח גיא רוטקופף ואייל אייזנברג, לשעבר אלוף פיקוד העורף
אחרי שלא זכו לפתרון מספק מצד חברי הכנסת, עתרו עשרה סוכני ביטוח לבג"ץ נגד חברות הביטוח ונגד משרד האוצר | סוהיל משרקי, אשר הוביל את העתירה: זו פגיעה בפרנסה אבל לא פחות מכך, זו גם פגיעה בכבוד
שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר בתחום ביטוח כללי: ההטבה תסייע לסוכנינו לרכוש מבוטחים חדשים
בסאפיינס מציינים כי לפלטפורמה יכולת לתמוך בפוליסות הקיימות של PPM ותהליך הנפקת הצעות מחיר, לצד עמידה בדרישות הייחודיות של החברה בתביעות רשלנות רפואיות
על פי המודל, החברה תחלק עד 25% מרווחיה למבוטחים שלה – באמצעות העברה לחשבון הבנק או לחידוש ביטוח ורכישת כיסויים חדשים
בחברה מציינים כי המוקד שיפעל 24 שעות ביממה ינהל את הפניות וילווה את המבוטחים משלב פתיחת התביעה ולאורך כל הטיפול בנזק | תחת המערך יעבדו עשרות שרברבים שיהיו מצוותים רק להכשרה
האם יש אחיזה במציאות לטענות שהשירות ללקוחות בתחום נזקי המים נותר לקוי? הנתונים המפתיעים שבידי רשות שוק ההון מציגים באור אחר את התמונה הקודרת המוצגת מהשטח
ישראל גרטי, יו"ר הוועדה האלמנטרית בלשכת סוכני הביטוח, מזכיר כי מדובר בחוק, ובעת תביעה חברת הביטוח תבחן את ההפרה ותוכל לטעון שאי קיום החוק הביא לתאונה
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011