עדיף מוסיפה לך ערך שיווקי

עיתון לקוחות 

כלי שיווקי נוח ואפקטיבי
לשמירה על קשר מניב עם הלקוחות

עיתון לקוחות




מי כמוך יודע שאין פוליסת ביטוח נגד אובדן של לקוח, אבל יש כלים אפקטיביים להקטנת הסיכון - שמירה על קשר איכותי וארוך טווח עם הלקוחות שלך באמצעות עיתון לקוחות.

מה זה עיתון לקוחות?
עיתון לקוחות מכיל תוכן שימושי ובעל ערך משמעותי עבור לקוחות בתחומי ביטוח ופנסיה. תוכן שאתה, כמקצוען, מספק לו כחלק מהשירות שלך אחת לתקופה (מומלץ לפחות רבעון). התוכן מופק עבורך ע"י מערכת עדיף תקשורת ונשלח ללקוחותיך עם הלוגו שלך ומטעמך. הכתבות נכתבות ע"י מומחי עדיף בראייה צרכנית בשפה ברורה ופשוטה. עיתון לקוחות מעניק ערך מוסף אמיתי ללקוחותיך ומזכיר להם כי הם מטופלים בידיים טובות של מקצוען בעל ידע שחושב עליהם באופן קבוע. שימור וטיפוח לקוחות אפקטיבי.

מה היתרונות של עיתון לקוחות?
• קשר איכותי עם הלקוחות -
עיתון לקוחות הוא כלי יוקרתי המגיש ללקוחותיך מידע שימושי ומועיל.

• ערוץ שיווקי להגדלת מכירות -
עיתון לקוחות יכול לכלול גם תוכן שיווקי אודות מוצרים, שירותים והצעות מכר.

• מעמד ומוניטין מקצועיים -
שימוש בעיתון לקוחות מעיד על ידע מקצועי עדכני והבנה של צרכי הלקוחות.

אילו סוגי עיתונים קיימים?
עדיף מציעה עכשיו לסוכנים וליועצים עיתוני לקוחות בתנאים מיוחדים למנויים ולמשתתפי הכנסים שלנו - חברי קהילת עדיף. לבחירתכם שני מוצרים:

• חבילת הבסיס: עיתון לקוחות ממותג
העיתון בנוי משני עמודים ומתבסס על מידע שבחרה מערכת עדיף עבור לקוחותיך. עיצוב העיתון הינו אחיד ומשולבים בו הלוגו שלך, דברי פתיחה ופרטי קשר. תדירות מומלצת לשליחת העיתון - 4 פעמים בשנה.

• חבילת פרימיום: עיתון לקוחות בהתאמה אישית
העיתון כולל 4 עמודי תוכן המתבססים על התוכן והמידע של עדיף – לפי בחירתך. עיצוב העיתון נעשה בהתאמה אישית לעסק שלך.
תדירות מומלצת לשליחת העיתון- 4 פעמים בשנה.


שים לב! הרוכשים חבילת קשרי לקוחות יקבלו את עיתון הלקוחות כחלק אינטגראלי מהחבילה!

זכור! האתגר של הגנה על לקוחות נעשה תובעני יותר ומורכב יותר - עיתון לקוחות הוא כלי אפקטיבי וחסכוני לחיזוק הקשר עם הלקוח והגברת האהדה והנאמנות שלו.


השאירו פרטים ונשמח לדבר, לייעץ ולעזור.




או פנה/י אלינו בטלפון 03-9076017




לוגו עדיף
לפרטים חייג 03-9076017
פנה אלינו במייל marketing@anet.co.il




 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011