האורן 12, מגשימים, 56910
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
אריה אברמוביץ / צילום: שלומי דעי
כתבות נוספות
 
ככה מסיימים קדנציה
עופר נוריאל מסכם את כנס לשכת סוכני הביטוח ואת הקדנציה הנוכחית
כנס הלשכה האחרון מהווה הזדמנות נאותה לסכם בכמה משפטים את הכנס ואת הקדנציה.
את הסיכום אני בוחר להתחיל בחזרה לכנס הלשכה שהתקיים לפני ארבע שנים. אז, אודי כץ בשלהי הקדנציה כנשיא, עייף ומותש, קיבל גב קר מהסוכנים שבאולם. הקמפיין לבחירת הנשיא החדש הביא הרבה אגרסיה כנגד כל מה שזז, ואודי זכה לסיום קודר במקום להוקרה ולהערכה על תרומתו הרבה לסוכנים ולמעמד הלשכה.

הכנס הנוכחי סיכם ארבע שנות פעילות. נשיא הלשכה, אריה אברמוביץ המנהיג, ידע להביא למשתתפים את ההישגים בפָּנים. 

בכנס ניתנה למשתתפים מנה ראויה של הישגי ההנהגה. והיו הישגים. אין לי ספק שבעוד ארבע שנים, ולא משנה מה יהיו הישגי הלשכה אז, הנשיא שיהיה בתפקיד ילמד כיצד מסיימים קדנציה – דרך הדלת הקדמית ובמחיאות כפיים מצד הסוכנים.

הלשכה של היום עשתה מה שלא עשו במשך שנים: החל מבית חדש ללשכה, מנכ"ל מוצלח חדש, שיטות עבודה ונהלים מגובשים וברורים, ועוד שורה של הישגים אותם פירט אריה בהרחבה על במת הכנס ובחוברת שכתב.

הלשכה התנהלה על פי רוחו של אברמוביץ. הוא סימן מטרה ולאורך כל הדרך פעל בהתאם לתפיסה לפיה סוכן ביטוח הוא לא רק שלוחה של חברת הביטוח. אמירה זו קיבלה ביטוי בהתנהלות מול חברות הביטוח, בעיקר בכנסי הלשכה. הוא הציף את יריבותן מול הסוכנים ולא בחל באמצעים לביטול התלות בחברות הביטוח.

את מקומם בכנסים מילאו שליחי ציבור שונים, החל מח"כים (בעיקר מוועדת הכספים) דרך נשיאי לשכות עמיתים, בהם: לה"ב, עורכי הדין, יועצי המס ורואי החשבון, שהיו בני בית בכנסי הלשכה. ביטוי לכך ניתן לראות בסרטון שהוקדש לסיום כהונת אברמוביץ, בו במקום נציגים מהללים מחברות הביטוח השתתפו שליחי הציבור השונים.

תקופת כהונתו של אברמוביץ תיזכר גם כתקופה של מיזמים חדשים למען הסוכנים. אברמוביץ קרא נכון את המפה שקבעה כי סוכן הביטוח החפץ בחיים חייב להמציא את עצמו מחדש, ולהביא ללקוחותיו מיזמים חדשים. הכנס הזה התאפיין בכך שלצד הפוליטיקה הפנימית והעניינים המקצועיים, הסוכנים נפתחו למיזמים חדשים, שיתנו יותר ערך למבוטחים והכנסות לסוכנים.

אברמוביץ הוא נשיא שבא מהשטח וכוחו של סוכן המחוז עלה בתקופת הקדנציה. שינוי שיטת הבחירות למוסדות הלשכה ועידן הפייסבוק שחלחל לציבור הסוכנים, הביא לקמפיין בחירות מהסוג שסוכני הביטוח לא חוו מעולם. עד כדי שלפעמים נדמה שהצבעה בבחירות הפעם תנבע יותר מתוך "שנאת המן", והן מלוות באמוציות ובאנרגיות שלא היו בשום קמפיין בחירות מעולם.

לבסוף, מילה אחרונה לציבור הסוכנים. בעיקר לאלו החברים בלשכת הסוכנים. מוסד הלשכה חשוב לסוכנים מאין כמותו. לפעמים אני תוהה מדוע דווקא ה"לשכה" חזקה יותר מכול דבר. מה המיוחד בלשכת סוכני הביטוח ביחס לשאר הלשכות.

את התשובה קיבלתי בשיחת אקראי עם סוכן פעיל, הוא סיפר לי על שני מיזמים מדהימים שהוא עשה למען עמיתיו הסוכנים. ואז, בעודי שואל מה מניע אותו לפעול למען עמיתיו, תוך כדי תשובתו נפל לי האסימון. הוא סיפר לי שהוא לא רק סוכן, שהוא גם יזם בנשמתו, וכיזם הוא אוהב לחדש ולעשות למען עצמו והאחר.

זו כוחה של לשכת סוכני הביטוח, לשכה של סוכנים שהם בעצם יזמים. שה-DNA שלהם הוא להניע ולקדם, ובגלל זה רואים את ההבדל בין לשכת הסוכנים ללשכה המייצגת בעלי מקצועות אחרים.

כולי תקווה למען עתיד הסוכן, שהבחירות לא יעיבו על רצון הסוכנים להשתייך, גם אם המחנה האחר קיבל את מנדט ההנהגה.
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011