הסיבים 25, פתח תקוה, 49517
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
יעל פירסט
כתבות נוספות
 
AIG השיקה בוט ששולח למבוטח את המסמכים הנדרשים
השירות ניתן בכל התחומים | יעל פירסט, מנהלת הדיגיטל בחברה: המהפכה הדיגיטלית, שחברות רבות משתמשות בה כסיסמה ריקה, היא מציאות קיימת בכל מהלך ומהלך של AIG
AIG השיקה נציגת שירות וירטואלית, "פולי", שתאפשר למבוטחי החברה שירות של 24 שעות ביממה מכל מחשב או נייד, באמצעות שיחת צ'אט.
 
לדברי החברה, "מדובר בבוט היחיד בארץ שיודע לזהות אלו פוליסות יש למבוטח ולשלוח לו ישירות את המסמך שהוא זקוק לו, תוך שהוא מספק שירות לבעלי פוליסות בכל התחומים: רכב, דירה, תאונות אישיות, בריאות, נסיעות לחו"ל ומשכנתה".

מדובר בבוט היחיד בארץ שיודע לזהות אלו פוליסות יש למבוטח ולשלוח לו ישירות את המסמך שהוא זקוק לו, תוך שהוא מספק שירות לבעלי פוליסות בכל התחומים: רכב, דירה, תאונות אישיות, בריאות, נסיעות לחו"ל ומשכנתא.

"פולי הינה למעשה בוט אקטיבי, פלטפורמה חדשנית שפותחה במיוחד עבור AIG על ידי חברת BumpYard. היכולת לאתר ולשלוח מסמכים ישירות למבוטח, במייל או במסגרת הצ'אט עצמו, מייצרת עליונות טכנולוגית על פני מרבית הבוטים ה'טיפשים' שנמצאים בשימוש כרגע על ידי חברות ביטוח ומשמשים כנתבים בלבד", מדגישים ב-AIG..

ב-AIG מציינים כי בין השירותים שיספק הבוט: קבלת מסמכים לכל מייל שהמבוטח בוחר, כאשר בחלק מהסוגי מסמכים ניתן לצפות ישירות מתוך שיחת הצ'אט; סוגי המסמכים שניתן לשלוח למבוטח: אישורי תשלום, דוח היסטוריית תביעות, תעודת חובה; סוגי המסמכים שפולי מאפשרת למבוטח לצפות בהם ישירות מהצ'אט או לשלוח למבוטח לכל מייל: מסמכי ביטוח/פוליסה ואישורי מס/דוחות שנתיים ודוח סוקר; זיהוי השירות שהמבוטח צריך וניתוב לשירות הרלוונטי באזור האישי: הוספת נהג לזמן קצר, החלפת רכב ושינוי נהגים, פתיחת תביעת תאונות אישיות או נסיעות לחו"ל, עדכון פרטים אישים, תשלום חוב, צפייה בתשלומי הפוליסה, חידוש פוליסת רכב או דירה, צפייה בסטאטוס תביעה, העלאת מסמכים".

עוד נמסר כי "בשנים האחרונות פועלת AIG באופן אינטנסיבי בתחום האינשורטק כאשר פנתה למאות מיזמים וסטארט-אפים שונים מתוך כוונה להרחיב את פעילותה בתחום זה. אחד התוצרים של פעילות זו הוא הצ'אט בוט. מבחינת AIG לצ'אט בוט החדש יש פוטנציאל רב בשיפור חוויית השירות הדיגיטלי של הלקוחות ולכן נבחנת גם האפשרות להרחיב את השימוש בו באמצעות הוספת שירותים נוספים בעתיד". 

"כבר היום יותר מ-50% מהלקוחות מעדיפים את הערוצים הדיגיטליים על פני הטלפון", מסבירים ב-AIG ומעריכים כי השקת הצ'ט בוט תחזק עוד יותר את שיעור השימוש בשירותי הדיגיטל. 

יעל פירסט, מנהלת הדיגיטל ב-AIG: "המהפכה הדיגיטלית, שחברות רבות משתמשות בה כסיסמה ריקה, היא מציאות קיימת בכל מהלך ומהלך של AIG. מה שחשוב ללקוחות זה מהירות, זמינות, וחווית לקוח משובחת, והצ'ט בוט שלנו עושה בדיוק את זה, ויעשה את זה גם בתחומים נוספים בעתיד הקרוב". 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011