המסגר 18, תל אביב, 67776
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
כתבות נוספות
 
סקר לשכת סוכני ביטוח בתחום הבריאות: מנורה מבטחים החברה המצטיינת, פספורטכארד בנח"ל
השנה דירגו הסוכנים בפעם הראשונה גם את ספקי השירות ומדיקר נבחרה למצטיינת | קרמר: רואים בעיסוק בביטוחי הבריאות זכות לעזור למבוטחינו | איגור מורי: הסקר מוכיח שרוב הסוכנים עובדים עם מגוון חברות
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (ד') את סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום הבריאות. הסקר התפרסם במסגרת כנס הבריאות השנתי של לשכת סוכני הביטוח, והזוכה הגדולה היא מנורה מבטחים שנבחרה לחברה לגביה הביעו סוכני הביטוח את הציון הגבוה ביותר.
 
מנורה מבטחים דורגה במקום הראשון בתוצאות הסקר עם הציון המשוקלל 3.3 (מתוך 5). אחריה דורגו: הראל (3.28), כלל(3.21), איילון (3.18) ובמקום האחרון הפניקס (3.02).

מנורה דורגה ראשונה ב-5 מדדים: הוגנות סילוק תביעות (3.8), ערך מוסף/ייחודיות במוצרי החברה (3.8), זמינות עובדי/מנהלי החברה (3.8), היקף רשימת רופאי ההסדר (4), הוגנות בעמלות (3.6). 

אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת תחום ביטוחי בריאות במנורה מבטחים, אמרה לאחר פרסום הסקר: "אנו שמחים וגאים לזכות שוב במקום הראשון בסקר שביעות הרצון של לשכת סוכני הביטוח. אנו רואים בעיסוק בביטוחי הבריאות ומרגישים שזוהי זכות לעזור למבוטחינו ברגע האמת. מנהלי ועובדי תחום הבריאות עושים לילות כימים בכדי לתת שירות מהמעלה הראשונה. גם בתקופה מאתגרת זו, בה נכפה עלינו ריחוק חברתי אנו ממשיכים להיות זמינים בכל המדיות ומאמינים שלצד פתרונות דיגיטליים חשוב שיש עם מי לדבר. תודה לכל הסוכנים שהביעו בנו אמון גם השנה, אנחנו פה בשבילכם תמיד, ולסוכנים שעדיין לא עובדים עם מנורה, אני קוראת לכם לבוא ולהצטרף למשפחת מנורה מבטחים".

הראל דורגה ראשונה בשלושה מדדים: שירות לסוכן (3.9), זמן טיפול בתביעות (3.9), הוגנות סילוק תביעות (3.8). הראל דורגה בהפרש הקטן ממנורה שבשקלול היא מקום ראשון, וכאן יש לציין את הפעילות בהראל, שעל אף גודלה והיותה החברה הגדולה ביותר בתחום בפער ניכר, מצליחה לשמור על הישגים גבוהים.

איילון הצטיינה בשני מדדים: הוגנות בעמלות (3.6) והימנעות החברה מתחרות בסוכן (4.1).

מגדל לא הצטיינה באף מדד והגיע למקום הלפני אחרון בדירוג הכולל. 

הפניקס שדורגה אחרונה בשכלול, דורגה במקום האחרון בארבעה מדדים: הוגנות סילוק תביעות (3.4), היקף רשימת רופאי ההסדר (3.6), הוגנות בעמלות (3.2), הימנעות החברה מתחרות (2).

ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח אמר בהמשך לפרסום הסקר: ביטוחי הבריאות הינם בעלי משמעויות קריטיות במיוחד בתקופה זו של מגיפה עולמית המתפתחת ממשבר רפואי למשבר כלכלי ותיירותי. תקופה זו מציבה לנו אתגר עצום שבו אנו נדרשים להפגין גמישות, יצירתיות ויכולת הסתגלות מהירה. חשיבותו של הסוכן שיכול לכוון, לסייע להתאים ביטוחים ולצמצם עלויות חשובה יותר מתמיד. 

איגור מורי, יו"ר ועדת הבריאות והסיעוד בלשכה אמר: "בניגוד לטענה הרווחת שרב סוכני הביטוח עובדים עם חברה אחת וזה אינו משרת את טובת הציבור, הרי שהסקר מוכיח בדיוק את ההיפך, הרוב המכריח של סוכני הביטוח עובדים עם מגוון חברות בהתאם לתחומים והמוצרים של כל חברה וצורכי הלקוח. במיוחד בשנה מאתגרת כזו, הגיוון הוא קריטי על מנת לעשות התאמה אישית לצורכי הלקוחות ולשינויים המהירים בעולם הביטוח. 

הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד, דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם, וכלל 612 סוכנים. 

מטרת הסקר היא לבחון את רמת שביעות רצון סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים לאורך זמן.

הסקר בחן 10 קריטריונים לצורך מדידת שביעות רצון הסוכנים מאיכות השירות של חברות הביטוח:

שירות לסוכן, הוגנות סילוק תביעות, זמן טיפול בתביעות, תכנית הדרכות, הוגנות העמלות, מערך החיתום בחברה, זמינות עובדי/מנהלי החברה, הימנעות החברה מתחרות עם הסוכן, היקף רשימת רופאי ההסדר והערך המוסף/ייחודיות במוצרי החברה.

דירוג חשיבות המרכיבים בעבודת הסוכן מול חברות הביטוח

המרכיב החשוב ביותר לסוכני הביטוח הוא השירות (7.3) ולאחריו הוגנות בסילוק תביעות (7), זמן טיפול בתביעות (6.7), הימנעות מתחרות בסוכן באמצעות פעילות ישירה (6), זמינות עובדי ומנהלי החברה (5.8), מערך חיתום החברה (5.7), הוגנות העמלות (5.6), ייחודיות במוצרי החברה (4.9), היקף רשימת רופאי ההסדר בחברה (4.5) ותכנית ההדרכות והעדכונים (4.1).

מלשכת סוכני הביטוח נמסר כי ניתוח התוצאות מראה כי מה שחשוב לסוכן זה רווחת הלקוח (מדדי תביעות) ושירות איכותי.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מהסקר עלה כי 88% מסוכנים משווקים ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר החברות העיקריות הן פספורטכארד (86%) והראל (66%). פספורטכארד הצטיינה זו שנה שנייה ברציפות בשביעות הרצון בתחום (4.4) ובמקום האחרון כלל (3.8).

אלון קצף, נשיא פספורטכארד: "אנו מודים לסוכנים, שבחרו לדרג את פספורטכארד במקום הראשון במדד השירות של ביטוח נסיעות לחו"ל. אנו רואים בסוכנים שותפים שלנו לכל אורך הדרך וכוח מניע המחזק אותנו ואת הדרך שלנו. אנו גאים לזכות בהבעת אמון שכזו ונמשיך לפעול יחד למצוינות. במשך שנים הסוכנים מעבירים אלינו את לקוחותיהם ללא חשש שנפנה אליהם ישירות - זוהי הבעת האמון הגדולה והמחייבת ביותר בענף שלנו. לעולם לא נאכזב".

השנה לראשונה נמדדו גם חברות השירות:

למקום הראשון במדד שביעות הרצון הגיעה חברת מדיקר (3.5) ובמקום האחרון נטלי (2.9).

שביעות רצון הסוכנים מתפקוד המחוזות או המרחבים:

להלן דירוג המחוזות המצטיינים בכל חברה, בנוגע לשירות לסוכנים וללקוחותיהם בביטוח בריאות: מנורה – מחוז חיפה (4.7); הראל – מחוז ירושלים (4.87); הפניקס – אשכול הדרים (4.95); כלל – מחוז חיפה והצפון (4.7); מגדל –מחוז ירושלים (4.67); איילון – מחוז ירושלים (4.85).
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011