האורן 12, מגשימים, 56910
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
אודי אביטל
כתבות נוספות
 
סקר שביעות רצון של לשכת סוכני הביטוח בתחום הפיננסים: כלל ביטוח ופיננסים ו-Be The Bank המצטיינות במתן שירות לסוכנים וללקוחות
אודי אביטל, יו"ר ועדת הפיננסים: לפני 3 שנים כשנכנסתי לתפקידי, רק 5% מהסוכנים עסקו בתחום והיום 30%. ככל שסוכנים רבים יותר ייכנסו לתחום, כך סל המוצרים ואיכות השירות שנוכל להעניק יעלו
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (ה') את סקר שביעות רצון מחברות ביטוח וגופים אחרים בתחום הפיננסים. מתוצאות הסקר, שהתפרסם במסגרת הכנס הפיננסי השנתי של הלשכה, עולה כי החברות המצטיינות הן כלל ביטוח ופיננסים ו-Be The Bank.
 
הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד, דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמן לאורך זמן, וכלל 411 סוכנים. הסקר בחן קריטריונים שונים לצורך מדידת שביעות הרצון של הסוכנים מאיכות השירות של חברות הביטוח: קבלת כספים והפקדתם, קבלת הלוואות, ביצוע פדיונות, יעילות מענה לפניות ושקיפות התגמול.

תוצאות הסקר 

הממוצע הכולל של החברות (מעל 40 משיבים): כלל ביטוח (3.93), הראל (3.72), מגדל (3.42), הפניקס (3.29) ואלטשולר שחם (3.08) במקום האחרון. 

• בתחום ביצוע פדיונות (משיכות) - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.03), במקום האחרון אלטשולר שחם (3.48). פתרונות אלטרנטיביים: בי דה בנק (3.33), טריא (2.92).

• בתחום קבלת כספים והפקדתם למוצר הרצוי - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.04), במקום האחרון אלטשולר שחם (3.08). פתרונות אלטרנטיביים: בי דה בנק (2.94), טריא (3.74).

• בתחום קבלת הלוואות - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (3.84), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.83).

• בתחום יעילות המענה לפניות - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (4.04), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.96). פתרונות אלטרנטיביים: בי דה בנק (3.89), טריא (3.29).

• בתחום שקיפות התגמולים מהחברה - במקום הראשון בשביעות הרצון כלל ביטוח (3.71), במקום האחרון אלטשולר שחם (2.83). פתרונות אלטרנטיביים: בי דה בנק (3.74), טריא (3.72).

אודי אביטל, יו"ר ועדת הפיננסים בלשכת סוכני הביטוח: "מטרתי לכל אורך שנותיי בתפקיד הייתה להגדיל את מספר הסוכנים העוסקים בתחום הפיננסים. לפני שלוש שנים כשנכנסתי לתפקידי, רק 5% מהסוכנים עסקו בתחום והיום אנחנו כבר עומדים על 30%. ככל שסוכנים רבים יותר ייכנסו לתחום הפיננסים, כך סל המוצרים ואיכות השירות שנוכל להעניק יעלו".

ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "בשנה מורכבת כזו איכות השירות, אמינות וגמישות חברות הביטוח הן לא פחות מקריטיות. בתקופה שבה חלקים גדולים מהציבור עסוקים בלשרוד את היום יום, בלמצוא פתרון תעסוקה והכנסה חברות הביטוח והסוכנים חייבים לספק מענה שקוף, יעיל ומותאם לצורכי המבוטח".
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011