האורן 12, מגשימים, 56910
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
כתבות נוספות
 
סקר פנסיוני לשכת סוכני הביטוח: איילון מצטיינת בשירות לסוכנים וללקוחות; כלל מובילה מבין החברות הגדולות
שני היתרונות לסוכנים אשר בלטו בסקר שביעות הרצון: ליווי ושירות לאורך זמן ומקצועיות מול הלקוח
לשכת סוכני הביטוח פרסמה היום (ה') את סקר שביעות רצון מחברות הביטוח בתחום הפנסיוני. הסקר התפרסם במסגרת משדר הביטוח הפנסיוני של הלשכה.

הסקר, שבוצע על ידי מכון שריד, דירג את רמת השירות של החברות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם, וכלל 647 סוכנים.

במקום הראשון בשביעות הרצון הכללית מחברות הביטוח בתחום הפנסיוני זכתה חברת איילון (8.18), אחריה כלל (7.51), מנורה מבטחים (7.04), הראל (6.95), מגדל (6.42), הפניקס (6.21), אלטשולר שחם (5.54).

• תחום תמיכת החברה במתן כלים טכנולוגיים – במקום הראשון איילון (7.7), במקום האחרון אלטשולר שחם (4.76).

• תהליך ניוד הפוליסות בחברה – במקום הראשון איילון (8.3), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.8).

• תהליך ביטול הפוליסה בחברה – במקום הראשון איילון (8.34), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.63).

• בתחום שקיפות חישוב עמלות – במקום הראשון איילון (8.5), במקום האחרון הפניקס אקסלנס פנסיה וגמל (5.35).

• בתחום שיוך ההפקדות לפוליסה- במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.33), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.97).

• בתחום משך זמן טיפול בתביעות- במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.1), במקום האחרון אלטשולר שחם (6.09).

• בתחום זמינות עובדי החברה – במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.64), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.51).

• בתחום זמינות מנהלי החברה – במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.29), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.13).

• בתחום הכלים שהחברה מעמידה לרשותך לבדיקת עמלות– במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.23), במקום האחרון הפניקס אקסלס פנסיה וגמל (4.82).

• בתחום הוגנות הטיפול בתביעות – במקום הראשון בשביעות הרצון כלל (8.05), במקום האחרון אלטשולר שחם (6.42).

• בתחום אפשרויות עבודה דיגיטליות מול החברה – במקום הראשון בשביעות הרצון הראל (7.69), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.64).

• בתחום איכות הטיפול בהפקה וביצוע שינויים – במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.68), במקום האחרון אלטשולר שחם (6.37).

• בתחום איכות השירות בחברה באופן כללי – במקום הראשון בשביעות הרצון איילון (8.69), במקום האחרון אלטשולר שחם (5.72).

מטרת הסקר היא לבחון את רמת שביעות רצון סוכני הביטוח מהחברות עמן הם עובדים לאורך זמן. הסקר בחן קריטריונים שונים לצורך מדידת שביעות הרצון של הסוכנים מאיכות השירות של חברות ממשקי העבודה הדיגיטליים, שביעות רצון לפי מחוזות, הערך המוסף של החברה, יחס למסלקה ולתוכנות ניהול, הערך המוסף של הסוכן ללקוחותיו ואילו חברות פחות מומלצות ע"י הסוכנים.

ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "כמו בכל העולם גם בישראל תוחלת החיים עשתה קפיצה עצומה בעשורים האחרונים. היכולת שלנו לחיות ברווחה, חיים איכותיים וטובים גם אחרי צאתנו לפנסיה תלויה בחיסכון החשוב והגדול ביותר שחסכנו כל ימי חיינו. היום יותר מתמיד נוכח, המגפה ששינתה סדרי עולם, אנחנו מבינים אף יותר את החשיבות. הסוכנים וסוכנות הביטוח הם הראשונים להתאים את החיסכון הפנסיוני לאתגרי העתיד".

אייל פז, יו"ר הוועדה פנסיונית בלשכת סוכני הביטוח: "ב-2019 נרשם גידול של כ-22.7% בנכסי הקרנות החדשות לעומת 2018. בשנתיים האחרונות אנחנו רואים נהירה של הציבור, כולל של הגופים והסוכנים לקרנות הפנסיה תוך ניוד צבירות מביטוחי המנהלים. הרחבת המוצרים הפנסיונים, מעבר הציבור אליהם, הוא הוכחה נוספת לנחיצות הסוכנים והסוכנות ובהיכרותם על המוצרים השונים והתאמתם לציבור".
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
תגיות:
חברות ופעילים:
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011