שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
דודי עוז: הטכנולוגיה חשובה אך היא לא העיקר
מנהל תחום ביטוחי חו"ל בהפניקס מסביר מה נחשב מבחינתו הדור הבא בביטוחי הנסיעות: אנו נדרשים לשלב בין אמצעים ויכולות דיגיטליות לבין מענה איכותי על ידי נציגים אנושיים
בתקופה שבה האפליקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מביטוחי הנסיעות של חברות הביטוח השונות, דודי עוז, מנהל תחום ביטוחי חו"ל בחברת הפניקס, מספק בריאיון למגזין עדיף זווית נוספת למשמעות של המילה חדשנות, כאשר מדברים עליה בהקשר של ביטוחי נסיעות לחו"ל. והיא לא רק דיגיטציה. 
 
עוז מפרט בריאיון על המוצר החדש שהפניקס השיקה - הפניקס Smart Travel, עם אפליקציה שבין היתר מאתרת רופא קרוב, קובעת תור, מאפשרת ביקור רופא בבית המלון, ומשלמת במקום המבוטח - אבל מציין בנשימה אחת: "הטכנולוגיה חשובה אך היא לא העיקר".

לדבריו, השירות שניתן באמצעות האפליקציה נתמך במוקד שירות לקוחות 24/7 בטלפון או דרך התכתבות ושיחה באמצעות הוואטסאפ. "למבוטחינו הייתה תחושה בכל רגע נתון כי נציג החברה ליווה אותם וסייע להם לכל אורך הדרך וגרם לחוסר הוודאות והאונים להרגיש אחרת", מציג עוז את הפרשנות שלו למושג חדשנות ומדגיש: "מבחינתי זו חדשנות כי גם אם לא היה דיגיטל, עצם העובדה שעומד לרשות כל מבוטח שירות טוטאלי מהתחלה ועד הסוף של נציג שעוזר לך לפתור את הסיטואציה הסבוכה הזו – זו חדשנות. לזה אנחנו קוראים הדור הבא".

עוז מוסיף כי יש להתייחס לחדשנות משלושה היבטים שונים – הן מבחינת השירות, הן מהבחינה הטכנולוגית והן מבחינת הביטוח עצמו.

מנהל תחום הבריאות בהפניקס מציין כי בהתחלה היו בטוחים בחברה שהדיגיטל והמערכת שיודעת למצוא רופאים בכל מקום, רופאים לפי דירוגים, לפי חוכמת ההמונים, לפי קרבה ושפות – היא הפסגה. "היום אנחנו מגלים שזה נדבך מאוד חשוב, אבל לא רק. הטיפול המתמשך והתגובות שאנחנו מקבלים בעקבותיו, זה הסיפור. למשל, משפחה שנמצאת בתאילנד והילד ננשך על ידי קוף והוא צריך לעבור סדרה של חמישה חיסונים. אז יש לו אפליקציה שיודעת לשלם, אבל יש לו גם את נציג השירות שיעזור לו לקבוע את התורים – במקרה הזה, למשל, מדובר בחמישה חיסונים בהפרש של כמה ימים מבלי לקטוע את הטיול. הוא יכול לקבוע לו תור לשני חיסונים במקום מסוים ואם המשפחה ממשיכה בטיול לאזור אחר, גם שם יקבעו לו תור להמשך החיסונים. כך גם פתרנו את הבעיה הרפואית בזמן אמת, וגם הענקנו שירות איכותי במיוחד למבוטח ואף דאגנו שהטיול לא נפגע". 

כפי שזה משתקף, כל הפוקוס עובר מתהליך המכירה, לצורך העניין בתהליך דיגיטלי, לתהליך של מימוש – איך לטפל בתביעות.

"חד משמעית כן. אנחנו בהחלט משתמשים בשירות ככלי מכירתי עם הסברים על מה משלמים ולמה המבוטחים זכאים ברגע שידרשו להפעיל את הביטוח. בסופו של דבר המוצר שחברת הביטוח מוכרת הוא התביעה ואם לא תיתן שירות יוצא דופן, לא ידברו עליך. חברה יכולה להשקיע משאבים רבים בלפרסם את השירות בכלי התקשרות, אבל בלי שיחת סלון שמבוטחים יספרו על חוויה יוצאת הדופן שהם קיבלו מהפניקס, זה לא שווה כלום".

* הריאיון המלא במגזין עדיף שיופץ לרגל כנס הבריאות: 16 בספטמבר, אווניו, קרית שדה התעופה

לפרטים ולהרשמה – לחצו כאן
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית