שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
סוכני ביטוח
 
ניהול ביג דאטה קריטי גם לארגונים קטנים שיש להם מאגר מוגבל של משאבים לנצל | העתיד נמצא בנתונים שיש לכם על לקוחותיכם - זה השווי האמיתי של הסוכנות
נשיא לשכת סוכני הביטוח פירט בכנס EFPA על המאבקים של הלשכה מול מוקדים הישירים והאתרים המתחזים| הביע שביעות רצון מטיוטת הרשות שעוסקת במי יכול להחזיק סוכנות תאגיד
יו"ר EFPA ישראל, ציין את חשיבות שיתוף הפעולה עם מומחים מתחומים שונים: כאשר מציבים את הלקוח במרכז, הדרך להכיר קולגות שיציעו לכם ולו פתרונות נוספים, קלה יותר ויכולה להפוך ליתרון עבורכם
הממונה של שוק ההון התייחס בכנס הבינלאומי של EFPA ישראל לנושא הייעוץ הכולל: מישהו צריך להסתכל על הצרכן ולהביט על התיק הכולל שלו ולייעץ לו באמת
השוק הפרטי בשל תפיסתית להבנת הסיכונים הטמונים במתקפות סייבר ובצורך להגן על המידע הפרטי החשוף להן
יובל נוריאל, סמנכ"ל מכירות בעדיף, הציג בסדנה את יתרונות התוכן בערוצים הדיגיטלים השונים | קורן דור העבירה לסוכנים קורס דיגיטלי המביא להם כלים לחיזוק הקשר עם הלקוחות
טיוטה חדשה של רשות שוק ההון מסדירה את מדיניות השליטה בסוכן תאגיד, ומפרטת לראשונה את התנאים בהם יש לעמוד, כולל חלקו של בעל הרישיון בתאגיד, החוסן הפיננסי שלו, מבנה השליטה ושיעור ההחזקה המינימלי
איילון תבטח את חברי הלשכה גם באחריות מקצועית בהשקעות מסורתיות והשקעות אלטרנטיביות | עוזי ארגמן: הכיסוי - להשקעות בארץ וגם בחו"ל | אודי אביטל: יחייב אותנו כלשכה לבדוק למי מהיצרנים יש אחריות מקצועית
תנאי פוליסת הביטוח העסקית שעליהם חתמתם הם מחייבים | ללא עמידה בתנאים תמצאו את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי, גם אם הנזק שנגרם לכם הוא במיליוני שקלים
יו"ר פורום מנהלי ההסדרים הפנסיוניים טוען עוד במכתבו לכחלון ולברקת כי המהלך יגרום גם לעלייה ודאית של דמי הניהול
השקיפות אשר כיום מוזכרת בכל פורום ופאנל, אותה שקיפות שנדרשת מכל סוכן לגלות מול לקוחותיו ובצדק, פוסחת על היצרנים בכל הקשור למה שבינם לבין ציבור הסוכנים שלהם
בעקבות הפרסום לפיו רשות התחרות לא תתנגד למתן רישיון סוכנות ביטוח תאגיד לחברות האשראי, מבקש נשיא לשכת סוכני הביטוח לקיים דיון מהיר בוועדת הכספים ולעצור את המהלך
במקרים רבים אנחנו יכולים להיות שם עבור לקוחותינו ולהציע פתרונות חכמים לסוגיות כלכליות שהן מעבר לעולם התוכן הרגיל שלנו | כך נציף את הערך שלנו ונשמר אותו
חברות הביטוח והסוכנים מסכימים כי המבוטח יהיה הנהנה העיקרי מהאפשרות לקבל היסטוריית העדר תביעות בהר הביטוח | המידע מהחברות מועבר לרשות, אבל הן ממתינות לפתרון שיאפשר קליטת מידע ממוכנת ישירות למערכות שלהן
מנורה, עם קרן הפנסיה הגדולה ביותר, מאחדת את העמלה בשיווק ביטוח מנהלים וקרן פנסיה, ומגדל, עם תיק הביטוח הגדול, מוזילה את דמי הניהול במוצר הביטוחי | האם ההבדל יהיה משמעותי גם במוצר ללא ריסק מובנה?
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011