שבועון עדיף
עמוד הבית
דפי עדיף
לוח אירועים
 
התקלה בנתב"ג: חברות הביטוח מפצות את הטסים ללא כבודה
כלל ביטוח מעניקה 170 דולר למבוטחים בביטוח נסיעות | סכום של 150 דולר ניתן על ידי הפניקס, הראל, מגדל ופספורטכארד | התקלה השביתה לכמה שעות את מערכת שינוע ובידוק מזוודות
מאת: מערכת עדיף |
12/08/2019 14:54
כלל ביטוח מעניקה למבוטחיה שנפגעו מהתקלה בנתב"ג פיצוי כספי בסך 170 דולר - סכום גבוה מזה שמעניקות חברות אחרות על פי בדיקת עדיף - סכום זהה בסך 150 דולר.
 
היום (ב') משעות הבוקר ולמשך כמה שעות, מערכת שינוע ובידוק מזוודות האוטומטית בנתב"ג הושבתה בשל תקלה. כתוצאה מכך נגרמו עיכובים בלוח הטיסות, כאשר מטוסים רבים המריאו ליעדים שונים בחו"ל ללא כבודות הנוסעים.

מכלל ביטוח ופיננסים נמסר: "מבוטחי כלל בביטוח הנסיעות לחו"ל נהנים באופן אוטומטי משירות כלל Express, המעניק החזר מיידי של 170 דולר במקרה של איחור בכבודה, ללא צורך בקבלות. כל שצריך לעשות הוא לסרוק בממשק הדיגיטלי של השירות את האישור לכך שקיים איחור לכבודה וההחזר ניתן באופן מיידי".

כאמור, חברות אחרות נותנות למבוטחים שלהן סכום זהה של 150 דולר. מגדל הודיעה לסוכנים כי "בעקבות התקלות בנתב"ג הבוקר בנושא המטען (עיכוב משמעותי בהעברת המזוודות ליעדן, מבוטחים אשר נתקלים בבעיה ונדרשים לתבוע את הפוליסה על איחור כבודה מתבקשים להזין את התביעה באפליקציית 'מגדלpay' שלרשותם ולקבל 150 דולר זיכוי ישירות לכרטיס האשראי שברשותם"

מהפניקס נמסר: "ביטוח הפניקס smart travel יעניק החזר של 150 דולר למבוטחים שהמזוודה שלהם התעכבה בהגעה ליעד".

מהראל נמסר כי "בעקבות התקלה שארעה בנתב"ג הבוקר במערכת מיון המזוודות, הראל ביטוח תפצה כל מבוטח שהכבודה שלו איחרה להגיע ליעד בסכום של 150 דולר ללא השתתפות עצמית וללא קבלות".

בעקבות העיכובים בנתב"ג, מחברת פספורטכארד נמסר כי כל נוסע שמזוודתו תתעכב בהגעתה ליעד יקבל ישירות 150 דולר לכרטיס הנטען. יואל אמיר, מנכ"ל החברה, אמר: "התחלת חופשה ללא מזוודה גורמת לאי נעימות גדולה למטיילים ולנופשים שמצפים בקוצר רוח למנוחה בקרב משפחה וחברים. כל נוסע שמזוודתו תתעכב יקבל מאיתנו 150 דולר באופן מידי ואף יוכל לטעון הכסף עצמאית באמצעות אפליקציית הפוקט".
 
מייל:
סיסמא:
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
כל הזכויות שמורות לעדיף תקשורת 2013