שבועון עדיף
עמוד הבית
דפי עדיף
לוח אירועים
 
משבר הקורונה - השטח מדבר: "הסברנו ללקוחות שבימים אלו כתבי השירות הם ערך מוסף עבורם"
המשק כולו ותעשיית הביטוח והפיננסים בפרט מושפעים קשות מהתפרצות הנגיף | שוחחנו עם סוכני ביטוח על ההתאמות שהם נדרשים לעשות ועל היחסים עם הלקוחות | כתבה ראשונה בסדרה: שיחה עם אלירן נביזדה ודודי מועלם
מאת: מערכת עדיף |
26/03/2020 09:40


 היכן הקשיים המרכזיים שלכם בהתמודדות עם המשבר?
"הקשיים המרכזיים שלנו עם המשבר הם שילוב חיי המשפחה עם החיים העסקיים. זאת, כמובן, בנוסף לביטול הפגישות והכרת הלקוח באופן מעמיק יותר כפי שאנו עושים בפגישה. אנו רואים את התקופה כאתגר ומנסים ליצור הזדמנויות עקב המשבר".

אילו פעולות ביצעתם תוך כדי משבר הקורונה על מנת להתמודד עם הנחיות משרד הבריאות?
"תוך כדי משבר הקורונה בכמה דרכים. ראשית, במשרדים אנו שומרים על הכללים על פי ההנחיות של משרד הבריאות ועל הסטריליות באופן מלא. הסברנו למבוטחים עמם היינו עתידים להיפגש שאנו לא נבצע את הפגישה פרונטלית, אלא בדרך דיגיטלית או טלפונית".

אילו פעולות ביצעתם כדי לסייע ללקוחותיכם בהתמודדות עם המשבר?
"התקשרנו ללקוחות ועדכנו אותם שאנו פה לכל שאלה ובזמנים האלו אנו עומדים לצדם בכל צורך ושאלה. הסברנו ללקוחות שבימים אלו כתבי השירות הם ערך מוסף עבורם בביטוח, למשל האמבולטורי, התייעצות עם רופא אונליין לרבות רופא עד הבית.
"בנוסף, הדגשנו את הערך של תרופות פרמיום שעתידות לסייע במידה וימצא תרופה ניסיונית לקורונה שטרם אושרה על ידי ה-FDA ".

אילו פניות אתם מקבלים מלקוחותיכם?
"הלקוחות פונים אלינו לגבי עזרה בתשלומי הביטוח ושואלים כיצד אפשר לצמצם הוצאות. בנוסף, בעולם הפיננסי אנו מלווים את הלקוחות ומסבירים להם את הערך הנעוץ בכך שהתיק שלהם מגוון מבחינת רמת הסיכונים ופיזור ההשקעות, ומותאם למטרות שלהם".

לאילו מהלכי סיוע אתם מצפים מהרשויות כדי לעבור את השבועות הקרובים?
"אנו מצפים מהרשויות לדאוג לעסקים הקטנים והבינונים מבחינה כלכלית, על מנת שהמשק לא יקרוס עקב המצב".
 
 
כתבות נוספות בתחום
מייל:
סיסמא:
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
כל הזכויות שמורות לעדיף תקשורת 2013