מימין: צח קורן, אודי אלוני, איתי ברדה, אורי אומיד ושלמה אייזיק צילום: סטודיו עדיף |
|
|
|
|
ברדה: המפתח להצלחת סוכני הדור החדש הוא יעילות בהכנסות, להקדיש את רוב הזמן לגיוס לקוחות חדשים |
יו"ר קואליטי אמר כי התהליך שעוברים הסוכנים הוא אבולוציה בענף צעיר יחסית | שלמה אייזיק: השיווק הישיר הוא מפלצת שהולכת וגדלה | אורי אומיד: כועס על סוכנים שלא לקחו החלטה בעניין חברות שמשווקות מולם |
|
.jpg)
גולש יקר,
תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.
מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.
באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|