טל גבע | צילום: באדיבות מגדל |
|
שיחה עם נציגת שירות של מגדל בשפת הסימנים | צילום: יחצ |
|
|
|
|
מגדל משיקה שירות לקוחות לכבדי שמיעה בשפת הסימנים |
השירות יתבצע באמצעות שיחות וידאו ויהיה זמין ללקוחות, לסוכני ביטוח ולעובדי החברה |
|
.jpg)
גולש יקר,
תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.
מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.
באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|