שם משתמש
סיסמא
מימין: חזי זמיר ורובי מושונוב
חברות קשורות
אגוז סוכנויות ביטוח בעמ
 
לוח אירועים
"רגע התביעה הוא המבחן שלי כסוכן"
חזי זמיר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי מחברת שגריר ורובי מושונוב סוכן ביטוח ומנהל הפיתוח העסקי בבית הסוכנים אגוז, מסבירים כיצד על הסוכן לנהוג כאשר פונה אליו לקוח לאחר תאונת דרכים


בפרק הקודם של "טיפול מקיף" דנו בשאלת הגדלת הרווחיות בתחום הרכב וכיצד ספקי השירות יכולים לייעל את עבודת הסוכן ולהוזיל עבורו עלויות.
 
"ספקי שירות יכולים להיות הזרוע השירותית והתפעולית של הסוכן"
4/7/2021
יובל שיבר, סמנכ"ל מכירות בקבוצת שגריר, מסביר כיצד להגדיל את רווחיות הסוכן בתחום הרכב
הפעם נדון בדילמות הניצבות בפני הסוכן והפתרונות העומדים לפניו בתחום תביעות ביטוח רכב עם חזי זמיר, מנהל שיווק ופיתוח עסקי מחברת שגריר ורובי מושונוב, סוכן ביטוח ומנהל הפיתוח העסקי בבית הסוכנים אגוז, שיעזרו לנו להבין איך זה עובד.

זמיר מחדד כי אנו עוסקים כעת בתאונות ללא נפגעים, שהן מהוות את רוב מקרי התאונות והן אלה שיוצרות את העומס הגדול על מחלקת התביעות של הסוכן. הוא מסביר כי בכל מקרה של תאונה בה מעורב הלקוח, הסוכן צריך לטפל באופן מיידי בכל הקשור לרכב של הלקוח שלו, ואחר כך בטיפול מול חברת הביטוח. "בפועל אלו שני תהליכים נפרדים שאת שניהם אפשר לייעל באמצעות עבודה עם רשת מוסכים מתמחה, המתפקדת כזרוע חיצונית ברמה של שותף עסקי לטפל בהם", מציין זמיר.

מושונוב מתייחס להתנהלות הסוכן ברגע בו קיבל צלצול הלקוח שלו והתבשר כי הוא עבר תאונה: "זהו רגע לא טוב. על הסוכן בבת אחת לעצור את הכל. לא משנה מה אתה עושה באותו רגע, יש לך לקוח במשבר עם רכב פגוע בשטח וזה דורש טיפול מיידי", עוד אומר מושונוב: "זה יכול להיות מראה, פגוש, ואולי טוטאל-לוס – אתה חייב להתפנות אליו, אין חוכמות. אתה כסוכן צריך לדאוג לגרירה, מונית, מוסך, שמאי, רכב חלופי".

וזה עוד לפני שדיברנו על האתגר של טיפול בלקוח שעבר חוויה מאוד לא נעימה, והוא לחוץ, ומבוהל ובעיקר מבולבל", מדגיש מושונוב. "כל זה דורש ממני מענה מיידי ואני צריך להיות הכי רגוע, למרות שבפועל כל התכניות שלי לאותו יום משתנות ברגע אחד, אבל זה המבחן. רגע התביעה הוא המבחן שלי כסוכן".

" לפעמים גם הסוכן מבולבל באותו רגע", מוסיף זמיר על דברי מושונוב ומסביר "תחשבו, שאם אין לו פתרון מסודר, עם מוסך שהוא סומך עליו, שמאי אמין שהוא מכיר, שירותי דרך כמו שצריך – הרי שבעצם נופל עליו בבת אחת תיק כבד. לכל אירוע כזה, לכל לקוח, הוא צריך להתארגן מאפס".

מושונוב מתייחס לשאלה - האם הלקוח מצליח להבחין בין השירות שהוא מקבל בנושא של המוסך לבין עניין הטיפול בתביעה? ועונה כי מבחינת הלקוח אין הבדל והוא רואה את הכל כמקשה אחת. "הוא שואל גם על המוסך וגם על חברת הביטוח. זה בא בצרורות – מי בא לגרור? לאיזה מוסך לפנות? האם חברת הביטוח תשלם? כמה תשלם? תוך כמה זמן הוא יקבל את הכסף? מה יקרה אם יגידו שהוא אשם בתאונה? מתי מגיע רכב חלופי? הכל מתערבב לו באותו רגע".

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית