שם משתמש
סיסמא
רועי מדמון / צילום: יח"צ
כתבות נוספות בתחום
 
לוח אירועים
רועי מדמון מונה לסמנכ"ל תפעול בכיר בחברת Blue
מדמון שימש בעברו בתפקידי ניהול בקבוצות הרכב צ'מפיון מוטורס, לובינסקי וקל אוטו, בטרם נרכשה על-ידי קבוצת קרסו
רועי מדמון מצטרף כסמנכ"ל תפעול בכיר לחברת Blue (פמי פרימיום לשעבר), המתמחה במתן שירותי דרך וגרירה וניהול תביעות נזקי מים בביטוח כללי. מ-Blue נמסר כי המינוי נועד לתמוך באסטרטגיית הצמיחה של החברה בפעילותה בתחום הביטוח הכללי בכלל ובתחום שירותי הדרך והגרירה בפרט. לאחרונה הודיעה החברה על שורה של מהלכים נוספים התומכים בצמיחתה, בהם הקמת מחלקת סוכנים ייעודית לשירותי דרך וגרירה והפעלת פיילוט למוקדי שירות ליליים ממותגי סוכנויות אלמנטריות גדולות.

מדמון (41) מגיע ל-Blue לאחר למעלה מ-10 שנים, שבהן שימש בתפקידי תפעול ושירות בכירים בקבוצות רכב מובילות. מבין תפקידיו, הוא הקים את מערכות הבינה העסקית ובהמשך מחלקת אביזרי רכב חדשניים בקבוצת צ'מפיון מוטורס, סמנכ"ל תפעול ופרויקטים בקבוצת לובינסקי ולרבות האחראי על כל שרשרת האספקה של הרכבים מהיצרנים ועד ללקוחות הסופיים, סמנכ"ל תפעול ושירות בקבוצת קל אוטו ובהמשך מיזוגה לקבוצת קרסו, ויועץ עסקי בחדשנות תפעולית לחברות שונות בשוק הרכב. מדמון הינו בעל תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מטעם אוניברסיטת ת"א ובעל תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת ת"א.

לדברי מדמון, "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לחברת Blue, שחרטה על דגלה את המעבר לעולם חדשני במתן שירותים בביטוח כללי, תוך הצבת מגוון לקוחותיה במרכז. החדשנות מתכתבת עם השינויים בטכנולוגיה, ברגולציה ובמאפייני הסביבה העסקית והצרכנית בשוק הביטוח. לאורם של שינויים אלו, מטרתנו היא לפתח מעטפת שירותית רב-ערוצית אשר מאופיינת בהתאמה אישית ללקוחות ומשלבת ערכים מוספים ייחודיים ברמת ההתייעלות התפעולית, החיסכון בזמן ובבירוקרטיה, וכמובן - חוויית שירות איכותית ומתקדמת".

אייל גורן, מנכ"ל Blue, בירך על הצטרפותו של מדמון ואמר: "רועי יתרום לקידום אסטרטגית הצמיחה העסקית של החברה במלוא העוצמה. ניסיונו העשיר ויכולותיו הגבוהות יוסיפו ויחברו את עולם החדשנות לעולמות השירות בביטוח כללי, באופן שיהפוך את Blue לחברה גדולה ומובילה גם בשירותי דרך וגרירה. נרחיב את מפת הדרכים שלנו על-בסיס טכנולוגיות תפעול ושירות העומדות בחזית החדשנות, יחד עם הקשבה, למידה משותפת ומחויבת להיות שם עבור שותפינו בכל ערוץ. בכך, נמשיך ונבטיח שקט תעשייתי ותהליכים מהירים ופשוטים לכל גורם בשרשרת התביעה או קריאת השירות - המבוטח, סוכן הביטוח וחברת הביטוח".
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית