שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
לקוחות שגריר יוכלו להזמין גרר ושירותי דרך בוואטסאפ באופן עצמאי
ההזמנה היא עד למיקום המדויק בכל שעות היממה | השירות יתנהל באמצעות הטכנולוגיה של חברת התוכנה קומבוקס
קבוצת שגריר שירותי רכב, ספקית שירותים לחברות הביטוח ושיתוף והשכרת רכבים, הודיעה על שדרוג חדשני המאפשר ללקוחותיה להזמין שירותי דרך וגרר עד מיקומם המדויק דרך אפליקציית וואטסאפ. השירות מנוהל באמצעות "עוזר דיגיטלי אישי" - בוט המספק ללקוחות מענה מיידי בכל שעות היממה.
 
"מרגע הפנייה לשגריר בוואטסאפ, לקוחות מתבקשים להזין פרטים בסיסיים בנוגע לרכב והתקלה בו הכוללים את מספר הרכב, שם, מיקום, אפיון התקלה ויעד הגרירה ולאחר מכן שולחים את מיקומם בוואטסאפ. הפרטים מועברים באופן אוטומטי לרכב השירות הקרוב והזמין שמגיע בהקדם ליעד מטפל ברכב, או מעביר את הרכב למוסך או כתובת שבחר הלקוח", מסבירים בחברה, שמעניקה שירותי דרך וגרירה לכ-1.4 מיליון מנויים בישראל.

השדרוג במערכות שגריר מתאפשר הודות לטכנולוגיה של חברת התוכנה הישראלית קומבוקס (CommBox), שפיתחה פלטפורמת תקשורת לקוחות רב-ערוצית דיגיטלית לארגונים ומוקדי שירות. נמסר, כי הבוט שפיתחה קומבוקס לאחר שנה של פיתוח והסתיים בחודש זה, מחובר גם למאגר הרכב הממשלתי וגם למערכות התפעול של שגריר, מה שמאפשר לשגריר לבצע אימות של זהות הלקוח ופרטי הרכב בזמן אמת, תוך שמירה על אבטחה מקסימלית.

"מדובר בשינוי מציאות של ממש עבור הצרכן הישראלי. אם בעבר צרכנים נאלצו לנהל שיחה עם מוקד שירות הלקוחות כדי להזמין גרר, כעת בשגריר מאפשרים למנויי החברה לנהל בעצמם את התהליך ולקבל מענה לבקשותיהם בתוך שניות מבלי להמתין לנציג. נציגי השירות של שגריר יהיו זמינים ללקוחות דרך וואטסאפ או המוקד הטלפוני בעת הצורך", מציינים בשגריר.

גור מאור, CIO קבוצת שגריר: "זו המשך המהפכה השירותית הדיגיטלית בעולם שירותי הרכב אותה מובילה שגריר בשנים האחרונות. חווית הזמנת שירותי רכב הופכת אישית, דיגיטלית מהירה וקלה מאי פעם. החיבור שלנו לקומבוקס הוא טבעי ומתבקש ואנו רואים בטכנולוגיה שלה כלי מרכזי וחשוב ביצירת סטנדרט חדש בעולם שירותי הרכב. שילוב הטכנולוגיה של קומבוקס עם אפליקציה יומיומית זו, מאפשרת לנו לתת ללקוחות שלנו שירות מהיר ואיכותי. כהכנה לצורך העניין, פיתחנו API - שכבת ממשקים רחבה שמנגישה את מערכות השרות התפעוליות לעולם הוואטסאפ, השתמשנו בשירותי ענן שונים שמהווים ארגז כלים זמין ונוח לשיפור התוצר הסופי".

טל שובל, מנהלת פרויקטים ותחום דיגיטל של קבוצת שגריר: "באמצעות שיתוף הפעולה עם קומבוקס, אנו מביאים ללקוחותינו חוויית שירות שונה. מדובר בפלטפורמת רב-ערוצית המאפשרת ללקוחותינו לפנות אלינו במגוון ערוצים דיגיטליים לבחירתם, מכל מקום ובכל זמן שנוח ללקוח, עם מענה 24/7. אנו מספקים שירותי חירום ללקוחות, שממילא נמצאים בסיטואציה לא נעימה ואף קשה לעיתים ומתוך כך, חשוב לנו לתת שירות מהיר וממוקד מכל פלטפורמה שיבחרו".

אלי ישראלוב, מנכ"ל ומייסד משותף בקומבוקס: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם שגריר המאפשר לחברה להעניק ללקוחותיה שירותי רכב מתקדמים בדיגיטל עם בוטים ונציגים, תוך שמירה על המגע האנושי. מאז החל לפעול השירות כפיילוט, הבוט שלנו טיפל באלפי הפניות של לקוחות שגריר. כשותפים הרשמיים של וואטסאפ בישראל, חרטנו על דגלנו להוביל את מהפכת השירות בוואטסאפ בכלל הסקטורים ואנו מזהים כי וואטסאפ משמשת מנוע צמיחה מרכזי עבור לקוחותינו בישראל ובעולם".

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית