שם משתמש
סיסמא
אמיר הרוש / צילום: תומר אלמקייס
חברות קשורות
הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ
קלי סוכנות לביטוח
 
לוח אירועים
קבוצת קלי הטמיעה פתרון גיבוי כשירות בענן Metallic עבור גיבוי ה-CRM של סיילספורס
אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קלי: מערכת ה-CRM של סיילספורס היא אחת ממערכות הליבה בקבוצה בה מנוהלים תהליכי השיווק, המכירות והשירות
קבוצת קלי, המתמחה בפתרונות פיננסים להשקעות, פנסיה וביטוח, השלימה יישום של פתרון הגנת הנתונים, גיבוי ושחזור Metallic של חברת Commvault, עבור סביבת ה- CRM של חברת סיילספורס, בה מנוהלים תהליכי השיווק, המכירות והשירות של עשרות אלפי לקוחות הקבוצה. את הפרויקט ביצעו במשותף הראל טכנולוגיות מידע יחד עם צוות אגף מערכות מידע בקלי וצוות קומוולט.

בטרם יישום Metallic עבדו בקבוצת קלי עם פתרון גיבוי אחר, שלא היה יעיל מספיק לצרכי הארגון. לפיכך, קלי החלו בתהליך לאיתור ובחירת פתרון גיבוי למערכת ה- CRM של סיילספורס. לאחר בחינת הפתרונות וביצוע פיילוט מוצלח בחרו בקבוצת קלי בפתרון הגיבוי Metallic של Commvault. היקף הפרויקט לא נמסר אך הוא מוערך בעשרות אלפי שקלים לשנה ולמעלה מ- 100,000 שקל בחמש שנים.

לדברי אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת קלי, "מערכת ה-CRM של סיילספורס היא אחת ממערכות הליבה בקבוצה בה מנוהלים תהליכי השיווק, המכירות והשירות במגוון ערוצים. היא מכילה מידע רב של כ- 70,000 לקוחות עליו יש לשמור ולהגן", אומר אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת קלי.

"לאחר בחינת שלושה פתרונות בחרנו בקומוולט בשל תכונות כגון: אפשרות להפעיל את הפתרון בין כותלי הארגון ובענן על פי בחירתנו, פונקציונליות עשירה, פעולות אוטומטיות המסייעות להציל נתונים במהירות, ממשק משתמש אינטואיטיבי ונוח, ביצועים ומהירות השחזור, יכולות שחזור מתקדמות עם אפשרות שחזור ברמת אובייקט וברמת פירוט של מטה דאטה ואפשרות לגבות גם את סביבות הפיתוח והבדיקות בסיילספורס", מציין הרוש.

"צוות המומחים של הראל טכנולוגיות מידע וקומוולט היו מאוד מקצועיים וליוו אותנו לאורך שלבי ההטמעה של המערכת. מרגע שהסתיים הפיילוט הכל בוצע מאוד מהר ובמקצועיות רבה", אומר הרוש ומוסיף: "בעתיד אנו בוחנים אפשרויות לגיבוי הנתונים הנמצאים בפורטל האישי של הלקוחות, שפותח אף הוא על גבי התשתית של סיילספורס".

לדברי מרסדס גרגיר-אלימלך, מנהלת תיק לקוח בהראל טכנולוגיות מידע,"מערכת ה- CRM של סיילספורס היא הלב הפועם של הארגון בכל הקשור לניהול הקשר עם הלקוחות וככזו ההגנה על הנתונים נמצאת בעדיפות עליונה, כמו גם בשל העובדה שקבוצת קלי כפופה לתקנות הרגולטור כגוף פיננסי. פתרון מטאליק חולל שינוי ביכולות הגיבוי והשחזור של מערכת סיילפורס בהשוואה לפתרון הגיבוי שהיה קודם לכן. עם מטאליק יש לקבוצה את הכלי הטוב ביותר כיום לגיבוי ושחזור מהיר של מערכות הפועלות בענן".

עוד הוסיפה גרגיר-אלימלך: "בהראל בחרו בפתרונות של חברת קומוולט לצרכי הגנה על המידע והם הפתרונות אותם היא ממליצה ללקוחותיה".

לדברי מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל, המעבר לפתרון מטאליק שדרג משמעותית את האופציות של קבוצת קלי לניהול הגיבוי, את מהירות הגיבוי והשחזור ואת קלות התפעול והניהול. עם מטאליק ניתן לבצע שיקום מידי אחרי מתקפות, מחיקה של קבצים או של הדבקתם בנוזקות ושמירה על המשכיות עסקית גם במקרה תקלה, פריצה או אסון".
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית