שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
לא כל תביעה היא שאלת חיים
לא כל תביעת ביטוח היא שאלת חיים, אבל, לכל לקוח הזכות להיות מפוצה כראוי, כשצריך | רק יד של מקצוען תהיה שם לתמוך ולממש
 עולם ביטוחי הנסיעות לחו"ל נתפס במשך שנים כנחות.
"מה, אני אמכור ביטוח בדולר ליום, ואם לא ישלמו אאבד את הלקוח"? היתה הדעה הרווחת בענף.
לך תסביר שאין, ומעולם לא היתה פוליסה בדולר ליום, אבל, ממתי העובדות עניינו אותנו?

התמחיתי בעולם ביטוחי הנסיעות, הפכתי אותו למוצר דגל, ויש לי היום מערכת כמעט אוטומטית שמייצרת לי את הביטוחים.

ביטוחי הנסיעות נשלטו במשך שנים על די קופות החולים וחברות האשראי, הסוכנים לא רצו להיכנס.
הקורונה הגיעה, ביטוחי הנסיעות נסגרו, והנה, כמו כל מוצר בריטייל, כשנוצר חוסר, פתאום מתעניינים.
והחוסר היה, ועוד איך.

עם היציאה מהמגפה, החלו גם הנסיעות.
חברות הביטוח חזרו להציע פוליסות לנסיעה, חלקן באמצעות סוכנים, ועדיף להן, בדיגיטל.
אפליקציה, וזהו. פלא פלאים.
אבל, כמו תמיד, החיים חזקים יותר.

לפוליסת ביטוח, כל פוליסה, יש שלושה מועדים: עריכת הפוליסה, התשלום והמימוש.
מרבית הפוליסות לא ימומשו, על כך נשענת התעשיה.
אין קל מלהיות מבוטח באמצעים דיגיטליים, בהנחה גדולה, נכנסים, מקליקים, ו.... יש!!!
אלא שאנחנו יודעים יותר טוב.
המימוש, נקודת התורפה של כל פוליסה.

והנה, אני מוצא עצמי פוסע בסמטאות טולדו היפה, בסיור מודרך.
מסביבי, חבורת נשים מבוגרות למדיי, שהגיעו למסע רוחני, ממש כך.
אחת מהן אפילו היתה סוכנת ביטוח עד לפני כמה שנים.
בעודנו עוברים מבית הכנסת לכנסיה, אני שומע שיח בין שתיים מחברות הקבוצה.
מסתבר שהמזוודות של כולן לא הגיעו, והן כבר יומיים בלי מזוודה.
מובן שכולן ביטחו "דרך" הסוכנת לשעבר.

רק שלפוליסה יש את יום המימוש, זוכרים?
אז תוך כדי הליכה, בין מלכודות תיירים, אני מספר לאחת הנשים שיש לה אפשרות לתבוע את חברת הביטוח על אי הגעת מזוודה. מדהים. היא משכנעת אותי שאני טועה.
טוב, אני קשה לשכנוע, בעיקר במעט הדברים שאני מבין.
אני מעודד אותה להיכנס ללינק המתאים, ותוך כדי הליכה, מוגשת תביעה, ומאושר תשלום.
9 נשים כפול 150 דולר.
כשהגענו בחזרה לעיר ממנה יצאנו, היו כבר אישורי תשלום.
חו"ל, הוצאות על מזוודות שלא הגיעו, עוגמת נפש, ואחד שיודע.

ביום הראשון שלי בענף הביטוח, בשעה הראשונה בקורס המפקחים, עברתי הרצאה על "ערכו הכלכלי של האדם", מהאיש הכי מיוחד בענף הביטוח לדורותיו, יוחנן וגנר, ז"ל.
התפקיד שלנו הוא לגרום ללקוח להבין מהו "ערכו הכלכלי, ולא רק, של הסוכן".
הנחות? מבצעים? שת"פים עם חברות סלולר, תעופה, קופות חולים ועוד, זה נחמד לחלק ההצטרפות.
כשצריך, רק יד של מקצוען תהיה שם לתמוך ולממש.

אז לא כל תביעת ביטוח היא שאלת חיים, אבל, כל תביעה היא תביעה.
ולכל לקוח הזכות להיות מפוצה כראוי, כשצריך.
ספרו ללקוח על יום המימוש, את זה הוא לא רואה בהתלבטות על המחיר.

הכותב הינו בעלים ומייסד 'iclaim - הביטוח של הביטוח שלכם’
 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית