שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
בואו נדמיין לרגע עולם חדש
מרבית הפעולות הרפטטיביות יהיו באוטומציה מלאה בתוך פלטפורמה אחת שבאמצעותה הסוכן יבצע את כל המשימות מבלי לצאת לאתרים של חברות הביטוח
בואו נדמיין לרגע עולם חדש.
 
קורונה OUT: ההזדמנויות בעולם הביטוח שאחרי המגפה
1/6/2022
הקורונה שינה את כללי המשחק והעלתה הזדמנויות ואתגרים חדשים לחברות הביטוח ולסוכנים | הוירטואלי הופך לנורמה החדשה
פלטפורמה אחודה אחת בעלת ממשק פתוח לכל חברות הביטוח שמאפשרת לכל סוכן לבנות מסעות לקוח דיגיטליים משותפים.

פלטפורמה שמיועדת לסוכני הביטוח ונועדה לעצב את הקשר עם חברות הביטוח והלקוחות בפלטפורמה אחת בה הסוכן ינהל את העסק באופן יעיל, מדיד, מעוצב ומותאם לציפיות הלקוח.

80% מהבקשות של הלקוחות שלך יבוצעו באופן אוטומטי, מתועד ומאובטח (ללא מגע יד אדם).

כל סוכן יוכל לדווח דרך הפלטפורמה למעסיקים על פרטי הקופות של הלקוחות בממשק פתוח ומסונכרן אונליין עם מחלקת השכר, חברת הביטוח ושאר התוכנות בהם אתה עושה שימוש.

מרבית הפעולות הרפטטיביות יהיו באוטומציה מלאה בתוך פלטפורמה אחת שבאמצעותה הסוכן יבצע את כל המשימות מבלי לצאת לאתרים של חברות הביטוח.

התהליכים העסקיים ינוהלו ויתופעלו מתוך הפלטפורמה ובמספר לחיצות כפתור הסוכן ועובדיו יוכל לבצע פעולות כמו: פדיונות, הלוואות, חידושים, הפקות ועוד באופן דיגיטלי מלא בסנכרון עם הלקוח וחברת הביטוח.

הפלטפורמה תאפשר יעילות תפעולית לצד כלי ניהול, בקרה ומדידה אלה נושאים חשובים שכל סוכן חייב לאמץ בשוק משתנה ותחרותי.

אני מאמין שהצורך של מרבית האזרחים הוא שילוב של דיגיטלי ואישי.

לסוכן ביטוח עצמאי יש יתרון בקשר והאינטימיות עם לקוחותיו וזה בידול ביחס למתחריו.

מרבית אזרחי ישראל מעוניינים לעבוד עם הסוכן האישי שלהם וזה רק יתחזק כאשר הסוכן ינהל איתם תקשורת באמצעים נוספים לבחירתם, בזמן ובמקום שכל לקוח רוצה לצרוך מידע או ידע.

עולם הביטוח מתאפיין בחוסר קדמה מבחינה טכנולוגית.

יוזמות כמו "פנסיוני 2025", חברות ביטוח דיגיטליות, טרנספורמציה דיגיטלית אצל סוכני הביטוח, כניסה של חברות אינשורטק לשוק יוצרות מגמה חיובית והתקדמות.

יחד עם זאת, מרבית התהליכים עסקיים עדיין ידניים.

פתיחת השוק שתאפשר זרימת מידע חופשי ב-Open API על ידי המדינה תאיץ מיזמים טכנולוגיים בשוק הביטוח ותפתור כשל שוק שכולם ירוויחו ממנו.

איך מתחילים?

אפיינו את הצמתים המרכזיים שבהם צריך לקוח ממוצע להיעזר בשרות שלכם לאורך חיו (מלידה ועד לאחר הפרישה).

✔ אפיינו את הקשר שהייתם רוצים לפתח עם הלקוח

 תעצבו מסעות לקוח שונים שמאפיינים קבוצות לקוחות ותמיד לחשוב מנקודת מבטו של הלקוח.

 תשלחו ללקוחות משובים באוטומציה דרך מייל/SMS/ווצאפ לבחירתכם.

 תשלחו ללקוחות תוכן באופן עקבי מייל/SMS/ווצאפ לבחירתכם.

 תהפכו את חווית הלקוח וחווית העובדים לאישיות.

"אנשים ישכחו את מה שאמרת,

אנשים ישכחו מה עשית,

אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש"

מה כדאי לעשות?

 יישום פרקטיקות שקופות, נגישות והוגנות בתהליכי עבודה פנימיים עם העובדים וחיצוניים מול הלקוחות.

 יישום והטמעת רגולציה.

 שימוש בפלטפורמה שמייצרת תובנות מהדאטה ומאפשרת ניהול תהליכים עסקיים רציפים.

 יישום הוראות החוק בנושא אבטחת מידע עם פרוטוקולים מסודרים.

 עיצוב קשרים שקופים ומקצועיים מול הלקוח בהפניות לבעלי מקצוע. רופאים, יועצי משכנתא, רו"ח, עורכי דין, מוסכים וכו'.

 הגדרת היחסים מול הלקוחות והמעסיקים. רכישת אמון הלקוח מאפשר לסוכן לקיים תקשורת בריאה ומיתוג שונה. "ממוכר פוליסות" לפרסונה חשובה בחיי הלקוח.

 שמירת קשר עם הלקוח לאחר המכירה. לא רק בשביל למכור עוד מוצר אלה ממקום של אכפתיות ודאגה.

 אתר לקוחות לכל סוכן ביטוח.

באמצעות אתר או אפליקציה מאובטחת שתנגיש את כל המידע הפיננסי, הפנסיוני, הביטוחי, הבנקאי והחוץ בנקאי באופן מעוצב, שקוף, פשוט, מידע אמין ועדכני

• הכותב הינו סגן יו"ר ועדת חדשנות ודיגיטל בלשכת סוכני ביטוח בישראל

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית