שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
"אין הגבלת גיל - לקוח בן תשעים הוא לקוח מבורך. גם לקוח חולה הוא לקוח רצוי"
מנכ"ל מדיהו מיקי קופל הציג את פעילות החברה בתחום הבריאות – היתרונות ללקוחות, היתרונות לסוכנים | הוא גם הרגיע בקשר לעתיד הסוכנים: אין נהירה החוצה של סוכני ביטוח
מיקי קופל, מנכ"ל מדיהו, החל את הרצאתו בנושא "מדיהו – ה-WAYS של עולם הבריאות", בנושא אחר לחלוטין. "אחת הבעיות של הענף, היא שהסוכנים מדברים על גיל הסוכנים ושזה עולם נכחד, וחלק מוכרים את התיקים וחלק נפטרים לא עלינו. אם הולכים החוצה ולא מקובעים בתוך הראש של סוכן ביטוח - כי אני 21 שנה עם קופל עובד רק עם סוכני ביטוח - אז אין נהירה החוצה של סוכני ביטוח", ציין בוועידת הסוכנים והיועצים ה-14 של עדיף.
 
"אם ניכנס לנתונים של הפיקוח על הביטוח שמפורסמים, נראה שיש יותר סוכנים בעלי רישיונות ויותר צעירים ודור צעיר, ואם תסתובבו בסוכנויות החדשות תראו אלפי סוכני ביטוח, לא מאות, שעושים עבודה נהדרת וממשיכים את המושג הזה שנקרא סוכן ביטוח. לכל הסיפורים אני קורא לזה מרמורון - שלא יהיו סוכנים והעולם הזה הולך ונעלם. זה קיים רק בתוכנו לבין עצמנו, בקבוצות הוואטסאפ של סוכנים, בריכולים, במינגלינג. אלה סיפורים", תיאר קופל את המצב כפי שהוא רואה אותו.

באשר לפעילות של קופל גרופ, אמר: "מעולם לא פרסמתי מוצר אחד שאפשר לקנותו בלי סוכן ביטוח. אל תשקרו את עצמכם. אני מוכן להגיד אמת דיברתי. מי שלא רוצה לעבוד רק עם סוכנים, עובד גם וגם. אי-אפשר להתעלם מזה, לא יסירו את זה. הם על הרכבת וזה מה שיש. אני חושב שזו לא התחרות. אם ניקח את ה'אני מאמין' שלי כאסטרטג, לפני 15-20 שנים, מי ראה סוכני ביטוח בטלוויזיה? מי ראה את המילה ביטוח בטלוויזיה? מי ראה את זה בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין, בטוויטר, בטיק טוק".

"תודה רבה לחברות הביטוח ולבתי ההשקעות שאומרים את השורש ביטוח. תודה רבה שהם מזכירים ללקוחות שצריך לקנות ביטוח", אמר קופל ופנה לסוכנים: "אני אומר לכם, קחו את זה לאזור האישי שמישהו פה מפרסם".

הוא הזכיר שבעבר, בפרסומת הראשונה שהייתה אנטי סוכן, של חברת ביטוח ישיר, הפרזנטורית אמרה "מי צריך סוכן ביטוח". קופל: "זה עשה טוב? זה עשה מצוין. כולם דיברו על סוכני הביטוח. ביטוח ישיר לקחו את זה לאזור של מכפישים. אתם תיקחו את זה לאזור שמפרסמים את המקצוע שלכם. לא דיברו כך על סוכני ביטוח. אם תנטרלו את החדשות ותראו רק את הפרסומות - כמה מפרסמים ביסלי, במבה וכמה מפרסמים ביטוח".

קופל ציין בקשר לפרסומת של חברות ביטוח, כי סוכנים יכולים לנצל את זה כדי לפנות ללקוחות. אם חברת ביטוח מפרסמת מוצר, הסוכן יכול ליזום פנייה ללקוחות ולהסביר שיש לו את המוצר שפרסמה חברת ביטוח כלשהי. "לפני החברה תגיע עם 400 מוקדנים שלה, אתם תעשו את העבודה ללקוחות שלכם".

בשלב זה עבר קופל לדבר על הפעילות של קבוצת קופל שבבעלותו ושבראשה הוא עומד. "אנחנו מתעסקים בשלוש דברים עיקריים: קופל גרופ עם עולם הרכב, ג'וביט - תפעול מוצרי פנסיה. אנו בוטיק למעסיקים שמעבירים לנו מעסיקים וביחד עושים תפעול מוצרי פנסיה. מדיהו, שנולדה כתוצאה מצורך שקם בענף".

בקשר למדיהו, סיפר קופל שכאשר הילד שלו נפצע ונזקק ל-MRI הוא לא ידע מה לעשות, למי לפנות בחברת הביטוח, איזה ביטוחים יש, האם פונים לקופת החולים, היה עליו לראות אורתופד. איך עושים את זה?

"אני סוכן ביטוח דואג ללקוחות שלי להכל? לא. מדיהו דואגת להכל. גם קופת חולים, גם מול השב"ן, גם מול ביטוחים פרטיים שיש רק ל-30% מהאוכלוסייה. לרוב האנשים אין ביטוחים פרטיים בבריאות. צריך לטפל גם מול ביטוח לאומי. אם יש למישהו אירוע מול ביטוח לאומי, מדיהו מטפלת באמצעותכם. אנו מעטפת דיגיטלית שהלקוח יכול לדבר בוואטסאפ, באמצעות סוכן, בטלפון, באתר אינטרנט. בכל פרוצדורה רפואית, מה שעליו לעשות זה לדרוש בקשה ואנו עושים עבורו הכל מול כל הגופים".

קופל הסביר על מדיהו360 - תכנית ליווי למימוש זכויות רפואיות, כאשר מטרת התכנית לאפשר לסוכנים לסייע למבוטחים למצות את זכויותיהם מחברות הביטוח, קופות החולים וביטוח הבריאות הממלכתי. לדבריו, אין בתכנית הגבלה בספקים ואפשר ללכת לאיזה מומנה או מכון – הכל בהתאם לכתב השירות.

"קהל היעד הוא כל לקוח. אין הגבלת גיל - לקוח בן תשעים הוא לקוח מבורך. גם לקוח חולה הוא לקוח רצוי. יש אוכלוסייה ענקית שמחזיקה פוליסות מלפני הרפורמה – שזה פשוט פחות טוב", ציין קופל. הוא פנה לסוכנים שנכחו בהרצאתו: "תעבירו אלינו לקוחות מעל גיל שהם לא ברי ביטוח, לקוחות שלא קיבלו אותם לביטוח, לקוחות שצריכים טיפול ומישהו שילך איתם יד ביד לכל אירוע - אנו מקבלים אותם. הם יקבלו שירות טוב ויביאו את כל המשפחה לסוכן הביטוח".

קופל הדגיש: "בסופו של דבר, אני לוקח את המושג שבא ואומר בלי פרוטקציות ובלי טובות, ולא צריך להיות מה שנקרא פרסונל, חבר של מישהו בבית חולים או אח של שר הבריאות. אנחנו הופכים כל לקוח ל-VIP בבריאות ברמת ימים. אנחנו מכניסים לכל רופא מהשורה הראשונה או לכל בדיקה ברמת ימים. אנחנו מתחייבים לזה".

קופל פירט בנושא העמלות שמדיהו משלמת לסוכנים והסביר מה נדרש מהסוכנים כדי לצרף לקוח למדיה: "תצרפו 200 לקוחות בשנה, 300, כל אחד כמה שהוא יכול, ואפילו אלפים, ותבינו שמעבר לטוב שאתם עושים למשפחות, זה לא ביטוח, לא צריך הר הביטוח לא צריך מסמכים. לא מחתימים שום דבר. הפקת מנוי ב-20 שניות עם כרטיס אשראי, כמו ברכב".

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית