שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
"קיצור זמן התגובה של הגוף המוסדי לשלוש שעות - הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל לסוכנים"
מנכ"ל המסלקה הפנסיונית עמיר טל הציג בפני משתתפי ועידת הסוכנים והיועצים את החידושים שהנהיגה המסלקה ואת אלה שיוכנסו בשנה הקרובה
עמיר טל, מנכ"ל המסלקה הפנסיונית, דיבר בוועידת הסוכנים והיועצים ה-14 של עדיף על חידושים ושיפורים בעבודת הסוכן במסלקה הפנסיונית, בדגש על פעילות שרלוונטית לסוכנים - מה קרה בשנה האחרונה במסלקה וגם כמה מילים על הצפוי לקרות במסלקה בשנה הקרובה.
 
טל ציין כי לפני שלושה שבועות עלתה לאוויר גרסה חדשה של הממשק האחיד. לדבריו, זאת גרסה שהדגש המרכזי שבה היה בעיקר על ממשק הניוד, העברת חשבון בין שני מוקדים, ועל ממשק מעסיקים שעבר הרחבה מאוד גדולה. לדבריו, לפי הוראה של רשות שוק ההון, החל מה-22 במאי 2022 על גוף מוסדי לענות לבקשה תוך שלוש שעות ולא תוך שלושה ימי עסקים. "ללא ספק מדובר בשינוי מאוד מאוד משמעותי וקרדינלי, זה כבר לא שאתה מגיש ביום שלישי וביום שני שבוע לאחר מכן מגיעה התשובה בגלל ימי עסקים. הגשת בבוקר, בצהרים זה אצלך".

טל החמיא לגופים המוסדיים. "מאוד חששנו מהגופים וכמה נצטרך לרדוף אחרי השוק. הגופים עשו עבודה יפה. בשבוע הראשון היו גמגומים והיו יישורי קו". לדבריו, יום לפני הוועידה, עדכני לשעה 16:00, היו 10 בקשות מידע שהגיעו באיחור – ברובן איחור של שעה או שעתיים. "זה מדהים לחשוב ששוק שלם התארגן, הכניס פתרונות, תהליכי בקרה, הכניס שינויים, ועשה את זה מאוד יפה. שינוי מהסוג הזה זו מהפיכה".

לדברי מנכ"ל המסלקה הפנסיונית שינוי שכזה הוא גם הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל לסוכנים. "חשוב שכל אחד מכם יהיה מודע לזה, ושיחשוב איך הוא מנצל וממקסם את זה".

"מדברים על ערך מוסף ללקוח, מדברים על תהליכי התייעלות, ניצול זמן נכון יותר. מדברים על חלון של הזדמנות עסקית אמיתית. יש דברים שבעבר לא ניתן היה לבצע אותם, שזה לא התאים כאשר יש שלושה ימים מהרגע שבו פניתי. זה משתנה לחלוטין כשהמידע נמצא אצלי תוך שלוש שעות. אני מדבר רק על בקשת הפישינג. יש הזדמנות עסקית. תחשבו, תשקלו ותבחנו איזה שירותים היום אפשר להציע בנוסף או ללקוחות שעד היום לא הצעתם להם ושלא עשיתם את זה לפני כן. זו הזדמנות מאוד טובה".



נתיבים נוספים לפניות למוקד

נושא נוסף שנכנס בגרסה הנוכחית עליו הסביר טל, נמצא בממשק מעסיקים. "לפי הוראת הרשות, החל מה-22 במאי החל במשוב ששולח הגוף המוסדי למעסיק, הוא חייב לציין תנועה כספית בין אם נקלטה או בין בהמשך טיפול. הוא חייב לציין את פרטי הסוכן הממונה ואת שם הסוכן, את כתובת המייל שלו. כך שאתם בהחלט צפויים, אני מניח, להתחיל בחודשים הקרובים לקבל פניות ממעסיקים או מתפעלים עם שאלות כסוכן ממונה, עם דברים שהם רוצים להביא לידיעתם, בעיות וכל דבר אחר".

טל הדגיש: "הקשר היום של המעסיק מתפעל עם הסוכן הממונה בפוליסה, נעשה הרבה הרבה יותר זמין מנקודת מבטו של המעסיק. חשוב שתהיו מודעים לכך. יהיו כאלו שיברכו על השינוי ויהיו שפחות יברכו עליו. זו המציאות החדשה".

מנכ"ל המסלקה הפנסיונית ציין כי ביום ב' בלילה עלתה גרסה חדשה, מותאמת למובייל ולטאבלט, אחרי שכתוב מלא של אתר המידע הכללי, כך שיהיה קל יותר לחפש בו וחלק גדול מנתוניו שודרגו. "הוספנו גם מגוון די רחב של נתיבי תקשורת נוספים למוקד. היקף הפניות למוקד, כמו כל היקף הפעילות, הולך וגדל. אם בעבר יכולנו להסתפק בטלפון והוספנו אימייל, היום מוסיפים נתיבים נוספים: וואטסאפ, צ'אטים שמגיעים דרך האתר החדש, דרך דף הפייסבוק שלנו שעלה לפני כחצי שנה".

בקשר לתכניות שעל הפרק, אמר טל כי בקרוב יתבצעו הרחבות נוספות. הראשונה - דברים מאוד טכניים ומנהלתיים להכניס אותם לתהליך של פעילות עצמאית במסגרת הפנייה למוקד, על מנת שלא תצטרכו להמתין למישהו שיענה לכם. השנייה - נעלה באתר דף שבו נפרט בכל רגע נתון את הבעיות או התקלות המוכרות באותו רגע, על מנת שתוכלו לדעת האם צפוי עיכוב או בעיה בקבלת המידע ולא תצטרכו להיתקל במצב שיש בעיה ואז אתם מחפשים את המוקד לשמוע מה קורה ומה הבעיה, והכי חשוב מבחינתכם - מתי היא תיפתר".

לדברנו, לשנה הקרובה מתוכנן שכתוב של שולחנות העבודה, כדי שיהפכו ליותר נוחים ויותר קלים. "נתחיל קודם כל לפי דרישת הרשות עם פורטל החוסכים ומשם נתקדם לפורטל הסוכנים והמעסיקים. לבקשת השוק, ולפי סיכום עם הרשות, נכניס בתקופה הקרובה דוח מקוצר עם חמשת הנתונים הכי חשובים. הרשות עשתה סקר. נבדוק וננסה להביא ללקוח הקצה את הנתונים הקריטיים והמהותיים".

חיזוק תהליך אימות ייפוי כוח 

טל ציין כי בכוונת המסלקה לחזק את תהליך אימות ייפוי כוח א'. "אנו מקבלים תלונות של אנשים שלא הבינו שהם חתמו על ייפוי כוח או לא החתימו אותם בפועל או בעיקר מגיעות תלונות מגופים מקצועיים בתחום אבטחת המידע. התהליך של ייפוי כוח א' שמאומת על ידי הסוכן זה חתול ששומר על השמנת. זה רגיש ובעייתי ולא תואם סטנדרטים שנהוגים היום בנושא. מצד שני, אם מסתכלים רואים מה קרה בהר הכסף. שולחים את הלקוח להירשם ולהצטרף לישראל דיגיטלית. זה הופך להיות לא נעים ללקוח ולסוכן. זה תהליך רישום קשה כבד.

"המטרה שלנו, מצד אחד לחזק את תהליך האימות שבו יודעים שהלקוח חתם לכם על ייפוי כוח א'. מצד שני, לא להיכנס לתהליך שיהפוך ללקוח ולכם למטלה כבדה שלפעמים מונעת מאנשים לסיים אותה או לעשותה. אנחנו מחפשים ביחד עם הרשות את שביל הזהב, לעשות את זה קל ידידותי ופשוט ובטוח יותר. כולנו כאנשים פרטיים וכסוכנים רוצים לשמור את המידע חסוי ומוגן", פירט טל.

הוא הוסיף כי המסלקה תשדרג את תהליך הפקת קוד האימות ותעלה דוח נוסף בתחומי מס הכנסה. "כיום יש שני דוחות והם מאוד שימושיים. נעלה דוח שלישי בנושא של תקרות, שיכול להיות שאיתו הלקוח קצה שלכם יוכל לגשת ישירות לגוף המוסדי, אפילו בלי לעבור דרך מס הכנסה ולקבל הטבות מס".

 
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית


גולש יקר,

תכני האתר ומוצרי עדיף מיועדים למנויים בלבד.

מנויי עדיף נהנים מחבילת ערך מושלמת: יותר מידע חדשותי, יותר ידע ויותר שירותים חדשים וייחודיים.

באפשרותך לצפות בתכני האתר באופן מיידי על ידי רישום קצר לקבלת מנוי היכרות ללא כל התחייבות.
הרשמה
שם פרטי:
שם משפחה:
שם חברה:
טלפון:
תפקיד:
אימייל:
סיסמא:
אישור סיסמא:
הנני מאשר את
 תנאי השימוש
באתר
אבקש לקבל עדכונים, חדשות ומידע שיווקי
הרשם וגלוש
כניסת מנוים
מייל:
סיסמא:
 
כניסה
 
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011
המסלקה הפנסיונית