חפש גם בגוף הכתבה
מתאריך:
עד:
 
תוצאות חדשות:
1
2
3
4
17/2/2022
כתב: יובל ארנון
טיוטת החוזר ובהתייחס לסעיף 4 א' בעייתית מאוד ומהווה התערבות גסה בתהליכים של מכירה ורכישת תיקי ביטוח, פגיעה בקניין הסוכן, במוניטין של שנים אשר צבר בעבודה קשה | כרגיל הסוכנים נדפקים, החברות מרוויחות
9/12/2021
כתב: יובל ארנון
יובל ארנון בקריאה לשני המועמדים לנשיאות לשכת סוכני הביטוח: תכריזו וגם תחתמו - 'במידה ואנצח אקח את המתמודד מולי להיות סגני. במידה ואפסיד אסכים להיות סגנו של המנצח'. קצר, קולע
1/12/2021
כתב: יובל ארנון
השנים האחרונות רוויות באתגרים המסמנים כי איננו נמצאים בעידן של שינויים, אלא בתקופה של שינוי עידן | 8 טיפים שיסייעו לסוכני הביטוח להסתגל, להתגמש, לחדש ולצלוח את המעבר לעידן החדש
30/9/2021
כתב: יובל ארנון
כיצד כישורי הלקוחות ואוריינות צרכנית משפיעים על עבודת הסוכן?
12/8/2021
כתב: יובל ארנון
הגדרת סוכן אובייקטיבי ותגמול אחיד אינה לוקחת בחשבון את השונות הקיימת בין הסוכנים ברמת המקצועיות וההתמחות - הערכים המוספים ללקוח
6/7/2021
כתב: יובל ארנון
סוכני הביטוח בעתיד חייבים לפתח מנגנוני זיקית ולהתאים עצמם לסביבה בה יחיו, סביבה של ידע מקצועי, יעילות, טכנולוגיות ודיגיטציה
13/6/2021
כתב: יובל ארנון
ללשכה מטרות רבות שראוי לבחון אותן | ומה באשר לתפקיד של מוסדות הלשכה, המנכ”ל והנשיא? | הלשכה חייבת לבצע התאמת צרכים לחבריה, לשנות את המבנה הקיים ולהתאימו להווה ולעתיד הניצב בפתח
16/3/2021
כתב: יובל ארנון
יובל ארנון בודק את התנהלות הסוכנים מול הלקוחות ולהיפך, לאיזה סוג של אנשים יש יותר פוטנציאל לוותר על סוכן הביטוח ולאיזה פחות והאם זה קשור למורכבות המוצר או לא
2/2/2021
כתב: יובל ארנון
במציאות בה חווית לקוח היא המפתח לרווח, אסור לסוכני הביטוח להישאר מאחור | על חשיבותן של הוליסטיקה ויצירת ערך מוסף למערכת היחסים שבין סוכן ללקוח
14/1/2021
כתב: יובל ארנון
הטמעת העובדה שהסוכן עובר ממצב 'בוטיקי' לסופרמרקט שמסוגל לתת ללקוח חוויית קניה היא קודם כל הטמעת מהלך מנטאלי, ומכשול אצל חלק מהסוכנים
8/7/2020
כתב: יובל ארנון
פגיעה בתזרים החודשי, התגברות הפדיונות, החזרי עמלות בגין ביטול פוליסות, ועוד - התמונה הקודרת של המגפה | אז מהן בכל זאת ההזדמנויות לסוכנים בעת הזו?
22/4/2020
כתב: יובל ארנון
האם כל מטרתו של סוכן הביטוח היא הגדלת רכישת המוצרים על ידי לקוחותיו ובזה מסתיימת עבודתו? התשובה היא כמובן שלא, אך אולי הגיע הזמן לצרף לרישיון הסוכן "שבועת היפוקרטס", שתביא לידי ביטוי את השליחות האמיתי
17/3/2020
כתב: יובל ארנון
האם לקוח שרכש מוצר ביטוחי חייב להיות לקוח לכל החיים? האם חייב לשמר אותו בכל מחיר? התשובה לשאלות אלה תתגלה לאחר ביצוע מיפוי וניפוי לקוחות בתיק הסוכן, שגם יובילו להגדלת רווחים
8/3/2020
כתב: יובל ארנון
ה"שיטפון" ביוזמות לפתיחת חברות הבנויות על דיגיטציה, יחד עם הגידול בצינורות הישירים של החברות המסורתיות, מחייבים הפרדה למודל של "סוכן קשור" או "ברוקר"
13/1/2020
כתב: יובל ארנון
השקיפות אשר כיום מוזכרת בכל פורום ופאנל, אותה שקיפות שנדרשת מכל סוכן לגלות מול לקוחותיו ובצדק, פוסחת על היצרנים בכל הקשור למה שבינם לבין ציבור הסוכנים שלהם
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011