שם משתמש
סיסמא
נושאים במדור
מאמרים ודעות
 
לוח אירועים
ראשי
»
מאמרים ודעות
 
כיצד יוטמעו נהלי הפיקוח החדשים, מהן גבולות גזרה בעת ההתמחות ומהן הדרישות מן המאמן? עו"ד יניב גל עושה סדר בכל הנוגע לכללי ההתמחות לרישיון ומה עתיד לעבור שינוי עם פרסום טיוטת הכללים המתוקנים
רשימת מנתחי ההסדר פגעה באטרקטיביות של פוליסת הבריאות החדשה | חובה לדאוג ללקוחות ולאפשר לכל מנתח להשתלב ברשימות ההסדר על פי קריטריונים ברורים
קצב ההתפתחות העולמי והעידן הדיגיטלי, מייצרים בארגון צורך הולך וגובר בביצוע התאמות ושינויים משמעותיים | אשר סייפר על השינוי המחשבתי ועל הדברים החדשים שעל לשכת סוכני הביטוח לאמץ ולהטמיע
חברות הביטוח ממשיכות בהרחבת מגמת הקשחת התנאים ודרישות הביטוח לצד תעריפים גבוהים | ככל שהשוק מתקשח, נדרשים ללקוחות יועצי וסוכני ביטוח מקצועיים, יצירתיים ומחויבים להצלחתם
כיצד לייעל את פגישת המכירה מול הלקוח? טיפים שיסייעו לעודד את הלקוחות לשפר את ההגנות הביטוחיות
איך מנגישים מידע ללקוחות? האם יש לנו מספר אפיקים ואנו מתאימים ללקוחות את הדרך הקלה, הנוחה, הזמינה עבורם? | הדיגיטציה מאפשרת לשפר ולייעל את השירות וגם משדרת ללקוחות חדשנות
דרך הסיפור האישי של ניתוח שעברה, למדה ורדה לבקוביץ על התנהלות נכונה בעת פציעה בכף היד, חשיבות מוטיב הזמן ומתי נכנס סוכן הביטוח לפעולה ● דווקא פציעות שנראות קלות עלולות לגרום לנכות תפקודית מוגברת
המבוטח משך מחוסר הבנה את כספי הקרן בזמן שהפך לסיעודי | בעקבות התערבות של אסף יחזקאל, מתכנן פיננסי בכיר מקבוצת ארביטראז, חודשה הקרן ואושרה תביעה לפנסיית נכות בשל תקנון התיישנות קודם
קהילות מטבען זקוקות למנהיג - לרבות קהילת סוכני הביטוח
הקפיצה הטכנולוגית בעשור הקרוב תהיה גדולה יותר מאשר כל מאה השנים האחרונות ביחד | כיצד תשפיע התפתחות הטכנולוגיה על ענף הביטוח המסורתי?
העליון קיבל ערעור על קיומו של קיפוח המיעוט, כאשר נמצא שיש צורך לתקן את קיפוח בעלי מניות המיעוט בחברה פרטית, באמצעות התמחרות - בזמן שהסדר מכירת המניות שבתקנון החברה לא מנע הענקת סעד לאחר שהוכח הקיפוח
הדרך המהירה ביותר לייצר תוצאות עסקיות משופרות היא להגדיל את עצמך, לפתח שרירים מנטליים וחוסן, לפתח חשיבה יצירתית וללמוד להגיב מהר לשינויים
אם חלילה יתרחש מקרה דומה בישראל, האם הפוליסות הקיימות מקנות כיסוי ביטוחי במסגרת הסיכונים המבוטחים או לחילופין האם בכלל קיימת אפשרות להרחיב את הכיסוי הקיים? לא בטוח
כיצד להנהיג את הלקוחות באופן שיעצב את חייהם לטובה?
אחת הטענות השכיחות בדחייה ו/או בחישוב אחוזי הנכות היא: "החמרה במצב רפואי קודם" | במקרה כזה יש לבחון את הדחייה ו/או ההפחתה בעיון רב ואם הן אינן מוצדקות יש להפיק מכתב הסבר מנומק ולדרוש שינוי
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011