|
מידע מקצועי בנושא מאמרים ודעות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
גבי נקבלי מנתח עבור עדיף את פרק הבריאות בטיוטת התכנית הכלכלית של האוצר לשנת 2023 |
|
|
|
הצגה עצמית היא הבסיס הראשון להיכרות ומובילה לסגירה | אז איך עושים זאת נכון? |
|
|
|
ישנם משתנים רבים כמו סוגי הביטוח הקיימים בקופה, סכומי הביטוח, עלות הכיסויים הביטוחיים, תוספות רפואיות ו/או החרגות לכיסויים הביטוחיים בקופה, היבטי מיסוי ועוד - משתנים שעל בעל הרישיון לבדוק טרם הניוד |
|
|
|
עקרונות מרכזיים להתנהגות צרכנית שעשויים לעזור בפגישה עם לקוח פוטנציאלי |
|
|
|
רשות המיסים הציבה למקבלי הקצבאות דרישות מס שאין בהן כל צורך והובילו לכך שנגבה מהם מס שהמחוקק פטר בדין | עו”ד עדי בן אברהם מנתח את התובענה הייצוגית שסיומה פסק דין שאישר הסדר פשרה |
|
|
|
לפני שנים, כאשר התחלתי לעסוק בעולם של ייצוג מבוטחים מול חברות ביטוח, הגדרתי משפט שמלווה אותי: "המבוטחים מתחלפים, אנחנו נשארים" |
|
|
|
מדוע צריך להתייעץ עם יועץ פרישה לפני שמגישים בקשה לפטור על הפנסיה וכמה כסף אתם יכולים להרוויח בשיחה אחת קצרה? |
|
|
|
הערך שלכם כאנשי מקצוע ירקיע שחקים ביום שתבינו שחלק מחוויית הלקוח לא מתמצה בשנייה שמסתיימת הפגישה הראשונה | הקפידו על מערכת יחסים מתוחזקת עם התעניינות אמיתית וכנה |
|
|
|
ההחלטה על רכישת פרקטיקה או מיזוג מתקבלת על רקע מגוון רחב של שיקולים | עו"ד אלי דורון עם היתרונות הרבים שהמהלך מביא, בצד היבטים רבים שכדאי לשים לב אליהם |
|
|
|
חווים פער בין המצוי לרצוי שמוליד תסכול ושיפוטיות? הכירו את המקפצה האנרגטית שתאפשר לכם להתגבר על כך: "דיבור עצמי חומל" |
|
|
|
לא תמיד יכולת הטיפול שלנו בתביעה מסתיימת ב-happy end, אבל תמיד נראה אל מול עינינו את האפשרות האחרת, והיא, לא להילחם - אפשרות שלא קיימת באמת | חלק שני ואחרון |
|
|
|
נראות דיגיטלית אמורה לדבר את המותג שאתם רוצים לבנות | כך תחסכו את טעויות המיתוג שלכם לאורך הדרך |
|
|
|
מהדוחות ל-2021 שפרסמו הקרנות עולים נתונים מעניינים: בזכות התשואות תגדל קצבת הזקנה של הפורשים, הקרנות רושמות גידול בהכנסות מדמי ניהול של מקבלי הקצבאות ומספר הפנסיונרים גדל ב-24% |
|
|
|
כיצד לנוע לעבר צמיחה ומסוגלות עצמית? תובנות וכלים לחיי משמעות וחיבור לתשוקה |
|
|
|
כדי לעסוק בטיפול בתביעות אתה חייב להכיר ולהגיע למקומות שמי שעוסק בשגרה ב'מכירת' ביטוח, לא יכול להתפנות אליהם | חלק 1 (מתוך שני חלקים) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|