שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
מאמרים ודעות
 
דוח של מקינזי מצביע על קונסולידציה, דיגיטציה וספציפיקציה כמאפיינים שילוו את התעשייה בתקופה הקרובה שלאחר המגפה, והם אלו שישפיעו הכי הרבה על ההשקעות ועל הפעילות בענף
מי זכאי לפנסיה תקציבית לבעלי שליטה ומדוע זה כדאי?
כיצד לממש את ההבטחות לשנה החדשה ולגשר על הפער שבין הכוונה למציאות?
ההנחה של סוכן הביטוח שאם יסביר מספיק טוב את הפוליסה, הלקוח ישתכנע לרכוש אותה - מתנפצת על סלעים רבים בדמות התנגדויות מצד הלקוח
את שנת תשפ"א רובנו נרצה לשכוח: בידודים, סגרים, בדיקות ועוד מונחים שנעדיף להשאיר מאחור | שאלנו את פעילי הענף מהן ההבטחות שלהם לשנה החדשה ואילו מטרות אישיות ומקצועיות עומדות לנגד עיניהם
הכרה בגורם הלחץ, הבנת ההתנגדות האמיתית וקשר עם הלקוח יסייעו לכם להתמודד ביעילות עם דחיית המכירה
מוטב שכל עמית וחוסך, שכיר או עצמאי, ללא קשר לחובת הנאמנות של הגופים המוסדיים כלפיו, ירים טלפון לסוכן או לסוכנת הביטוח שלו ויבחן את זכויותיו הביטוחיות והפנסיוניות
עו"ד סיגל סודאי, מנהלת האגף ליחסי עבודה של איגוד לשכות המסחר, סוקרת את זכויות העובדים במהלך החג בהתאם להסדרים השונים
שאלה נוספת: האם על הסוכן לעשות הכל כדי לעזור למבוטח לקבל את המקסימום בתביעה שהגיש או שעליו לרצות את המנכ"לים בחברות הביטוח ולעשות הכל כדי שהמבוטחים יקבלו הכי פחות?
בחרו אנשים, מקומות ודברים חדשים להכניס לחיים החדשים שלכם | לחיות בכל יום קצת טוב יותר מאתמול, זו השבחה מתמשכת
בית המשפט קבע כי הסיבה לאירועי פריצת המים אל תוך הבור בפרויקט היא ביצוע רשלני של הקירות הסלאריים והבהיר כי האחריות הינה, בין היתר, על מבצע עבודות החפירה והמבטחת
הצפת ההתנגדויות והשאלות תשיג לכם יתרון תחרותי בעיני הלקוח
הגדרת סוכן אובייקטיבי ותגמול אחיד אינה לוקחת בחשבון את השונות הקיימת בין הסוכנים ברמת המקצועיות וההתמחות - הערכים המוספים ללקוח
כיצד מתמודד ענף הבריאות עם התפרצות מגפת הקורונה ואלו תהליכים הואצו בשל כך? | משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ומנהלת אגף הבריאות מתארת את המהפכה הדיגיטלית בענף ולאן מיועדות פניו
התקן החדש נתפס בעיני רבים כנושא אפור ומסובך | באופן מעשי מדובר בלא פחות ממהפכה של ממש, הצפויה להביא להשלכות תפעוליות, חשבונאיות, רגולטוריות ובעיקר עסקיות
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011