שם משתמש
סיסמא
לוח אירועים
ראשי
»
נותני שירות
 
רשות שוק ההון פרסמה את ההוראות במטרה לקדם את איכות הניהול בגופים אלו ולאפשר גיוון במקורות האשראי במשק
בחודש מאי הודיעה חברת גרר שי כהן על כוונתה להפסיק את ההתקשרות עם איילון לאחר 15 שנה | שי כהן הגדילה מאוד את פעילותה מול איילון לאחר שבפברואר 2022 נסגרה חברת זברה
אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר: אנחנו מזהים אצל הגנבים יתר מוטיבציה ומוכנות להסלים את אירוע הגניבה ולעיתים 'הליכה על הקצה'. אני חושש שלא רחוק היום בו באירועי הגניבה יעשה גם שימוש בנשק חם
כיצד גיבש האוצר את הסעיפים הדרמטיים שמשפיעים על עולמות הביטוח, החיסכון ארוך הטווח והפיננסים? | התובנות, חוות הדעת, הקשיים המשפטיים והפתרונות | וגם: ניתוח משפטי, מה חושבים המומחים ומדוע השטח בוער
משבר בענף הרכב, איומי סייבר, משבר האקלים ורגולציה - היו בין עושר התכנים שסיפקו בכירי התעשייה וטובי המומחים לבאי הכנס
בהרצאתו בכנס הביטוח הכללי של עדיף, הדגיש מיקי קופל, מנכ"ל ומייסד קופל גרופ, את הפערים הקיימים בין חוזר כתבי השירות לבין פעילות בפועל של חברות ביטוח שמתנות לסוכנים רכישת פוליסות הכוללות ריידרים
לדברי חברת האיתור והשבת כלי רכב גנובים, כנופיות של גנבי רכב פושטות על אזורים מסוימים או ערים סמוכות וגונבים באותן שעות את אותו דגם של רכב, ולפעמים אפילו את אותה שנת מודל ואותו צבע
האירוע השנתי הגדול של תעשיית הביטוח והפיננסים חוזר למתכונת של התכנסות פיזית | בערב הגאלה יוענק פרס מפעל חיים לאילן בק | מחר יתקיים יום דיונים עשיר ומגוון, בהשתתפות בכירי תעשיית הביטוח והפיננסים
מנכ"ל ד"ר פח וצבע על המערכת שתקל על עבודת הסוכן | "הפתרונות הינם בעיקר דיגיטציה, החל ממילוי טפסים שיישלחו לסוכן ולמבוטח, העברת מידע לסוכן בדחיפה, פנייה לחברת הביטוח באופן יזום על ידי המערכת ועוד"
מגפת הקורונה שינתה דפוסים שונים בחיי היומיום שלנו - גם ביחס לחיות מחמד | שרון דונסקי, לימור נוח, ירוחם בר נתן ונוריאל חזות, פותחים צוהר לעולם המתפתח והפורח של ביטוחי בריאות לחיות מחמד
מחליפו רן מרום, המגיע מניהול חברות גדולות בתחום התפעול, השירות והרכב, ייכנס לתפקיד במהלך חודש ספטמבר
העמידה שירותי מוקד ושעות עבודה של עשרות מוקדנים במשך מספר ימים לטובת הפרויקט שנועד לתמוך בתכנית 'גדולים במדים' של עמותת 'יד לילד המיוחד', המשלבת צעירים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות ב-70 בסיסים
סוכני הביטוח יוכלו להציע ללקוחות כתבי שירות גמישים וייעזרו במערכת דיגיטלית ייעודית למעקב אחר שלבי ההחתמה, החילוץ והתקדמות התביעה
תעריפי ביטוח רכב עלו ב-12% בממוצע מהשנה שעברה | חברות שירותי דרך וגרירה הושפעו גם הן מהתייקרויות במשק ומעלייה בתשומות וייקרו תעריפים | מי יספוג את ההתייקרות: חברות הביטוח, סוכני הביטוח או לקוחות הקצה?
מדיהו בראש החברות שנותנות שירות רפואי, פספורטכארד בביטוחי נסיעות לחו"ל | שלושת הנושאים החשובים ביותר לסוכנים: שירות לסוכן, הוגנות סילוק תביעות, זמן טיפול בתביעות
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011