עזה 29, ירושלים,
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
31/12/2018
כתב: אודי כץ
בשנים האחרונות נחתו על סוכני הביטוח גזירות שונות ומשונות, ללא קיומו של דיאלוג מתבקש בין הפיקוח לבין לשכת סוכני הביטוח | הדרך הנכונה לקדם את האינטרס הצרכני עוברת דרך מי שנמצאים בשטח – סוכני הביטוח
7/6/2017
כתב: אודי כץ
בית הדין הארצי לעבודה קבע כי הכיסוי הביטוחי בקרן הפנסיה מוגבל, וכי יש ליידע את העמיתים מפני הסיכון שבהסתפקות בכיסוי זה| בזכות הסוכן יכולים המעסיק והעובד לבחור את תכניות הביטוח המתאימות ביותר
1/6/2016
כתב: אודי כץ
עם שוך הזעם והסערה, החיות שהעלה נח (הרגולטור) לתיבתו, כלומר הרפורמות, ימשיכו להפרות זו את זו כיד הדמיון, אבל הגורם האנושי-מקצועי (סוכני הביטוח) עלול לקרוס. אלגוריה ציורית אודות מציאות עגומה במיוחד
13/12/2012
כתב: אודי כץ
ענף הביטוח, ובראשו הסוכנים, סופגים ביקורת ציבורית חסרת פרופורציות ובלתי הוגנת | הדבר פוגע בכניסת דם חדש לענף
20/5/2012
כתב: אודי כץ
אבני היסוד של יחסי הגומלין של סוכן הביטוח עם המעסיק ועובדיו, הם מקצועיות, הבנה, היכרות ונגישות. אם כך, מה תפקידם של מערכי הייעוץ הפנסיוני בבנקים?
7/2/2012
כתב: אודי כץ
אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח על מעמדם של סוכני הביטוח כגורם מקצועי, תחת המתקפה על חלקם בדמי הניהול
21/12/2011
כתב: אודי כץ
בתקופה בה שטף גל המחאות החברתיות את ישראל, מצאו עצמם סוכני הביטוח בלב הדיון על עתידם, לאור הרפורמה להגברת התחרות. על השנה שהייתה בראי הסוכנים ועל חשיבותו של שירות
1
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011