אפעל 4, קריית אריה, פתח תקווה, 49512
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
טל גבע | צילום: באדיבות מגדל
שיחה עם נציגת שירות של מגדל בשפת הסימנים | צילום: יחצ
כתבות נוספות
 
מגדל משיקה שירות לקוחות לכבדי שמיעה בשפת הסימנים
השירות יתבצע באמצעות שיחות וידאו ויהיה זמין ללקוחות, לסוכני ביטוח ולעובדי החברה
מגדל פרסמה כי היא משיקה בימים אלה שירות לקוחות בשפת הסימנים המיועד לכבדי שמיעה. השירות יתבצע באמצעות שיחות וידאו.
 
במגדל ציינו כי "בנוסף לנתיבי השירות הקיימים במגדל, בהם שירות בווטסאפ או במייל, בחברה החליטו לפתוח ערוץ נוסף, אנושי ונגיש יותר, ולאפשר ללקוחות הפונים למערך השירות של החברה בתחומים שונים לנהל שיחת וידאו עם נציג שירות מקצועי באמצעות ליווי של מתורגמן לשפת הסימנים אשר מהווה חלק מהשיחה ומסייע ללקוח ולנציג לתקשר ולהבין אחד את השני". עוד הסבירו כי "השירות יהיה זמין הן ללקוחות קצה, הן לסוכני ביטוח וכן כשירות פנימי לעובדי החברה".

לדברי טל גבע, מנהל תחום שירות וחווית לקוח במגדל ביטוח, "מדובר בשירות חדשני וראשון מסוגו שנוצר מתוך מחויבותה של מגדל להוביל ולהציע שירות נגיש לכל מי שנדרש לו", עוד ציין כי "שירות זה מתווסף למגוון הערוצים הזמינים עבור כלל לקוחות מגדל, בהם שירות לקוחות בווטסאפ, אתר האינטרנט של החברה, אפליקציה, זימון שיחה למוקד, כלים דיגיטליים לסוכנים וללקוחות ועוד, ומהווה אלטרנטיבה עם מגע אנושי עבור אוכלוסיות שעד כה יכלה להשתמש בפתרונות כתובים בלבד".  
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011