הרצל 91, ראשון לציון, 75151
טלפון: 
לחץ לצפיה במספר
כתבות נוספות
 
תלונה לפיקוח: ביטוח ישיר הסתירה פרטים ממבוטחי בריאות
בתלונה שהגיש סוכן הביטוח איגור מורי הועלו מספר טענות על אופן הטיפול במבוטח
תלונה שתכליתה אי מסירת פרטים לכאורה ובעקבותיה הטעיית המבוטח, הוגשה השבוע לפיקוח על הביטוח נגד חברת ביטוח ישיר. בתלונה שהגיש סוכן הביטוח איגור מורי לשרון דונסקי מנהלת מחלקת ביטוח בריאות וסיעוד באגף שוק ההון, הועלו מספר טענות על אופן הטיפול במבוטח. מדובר בתלונה שבאה בעקבות שיחת מכירה טלפונית שהוקלטה על ידי החברה. בין היתר נטען כי המבוטח לא עודכן לגבי הצורך בהשתתפות עצמית התחלתית של 2000 שקל לכל סוג טיפול תרופתי; המבוטח לא עודכן על כך שביטוח תרופות איננו לכל החיים, אלא מתחדש כל 3 שנים והמבוטח לא נשאל אם יש ברשותו ביטוחי בריאות אחרים. "וכמו תמיד הוכח כי מכירת ביטוח אישי מורכב ללא סוכן ביטוח אינה מקצועית, אינה עונה על צורכי הלקוח ואף לעיתים פוגעת בו", טוען מורי. את תגובת ביטוח ישיר לא התקבלה עד סגירת הגיליון.  
 
הוסף כתבה למזוודה אישית
הוסף למזוודה אישית
הוסף תגובה לכתבה זו
כינוי:
אימייל:
כותרת:
תוכן:
אין לכתוב הודעה המפרה את  תנאי השימוש של Anet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב
עדיין אין תגובות לכתבה זו.
 
 
 
עקבו אחרינו
כל הזכויות שמורות לאתר ANET.co.il 2011